Medlem
Skrivet av wsod:

Någon annan än mig som funderar på att köra Dark Templar förresten?

Templar..pffftt, får se hur tuff du är när jag planterar min tvåhandsklubba i din fontanell som Bear Shaman


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av wsod:

Någon annan än mig som funderar på att köra Dark Templar förresten?

Templar..pffftt, får se hur tuff du är när jag planterar min tvåhandsklubba i din fontanell som Bear Shaman

blir Conquerer med en fet 2 hands yxa för min del.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

www.fileplanet.com ni som har subscribe där, sök till open beta...

Kan inte kalla det för open beta då man måste ha en nyckel samt att man måste betala för att kanske få en.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Hannu87:

www.fileplanet.com ni som har subscribe där, sök till open beta...

Kan inte kalla det för open beta då man måste ha en nyckel samt att man måste betala för att kanske få en.

jag vet, som jag skrev i tidigare inlägg. så skulle jag kalla det ett "pay demo", eftersom man bara kan komma till lvl 13 och så subscribe som du nämner.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

www.fileplanet.com ni som har subscribe där, sök till open beta...

är det bombis att man kommer med i open
beta, allso jag vill gjärna tjäna på spelet, blivit lurad förut (wow):down::down:. så jag betalar gjärna, men är det säkert om du söker?:\

Nej det är inte säkert, nyckalrna är förtillfället slut, vilket jag märkte nu när jag har betalat för fileplanet! :evil: fan vad värdelöst, dom kunde väl åtminstone garantera att alla får en nyckel, det är väl vad som menas med en öppen beta? Fast ska vi vara petiga så står det ingenstans på fileplanet att det är en "öppen beta", det står bara beta kort och gott.

"Keys are limited and will be released on a first-come, first-served basis to subscribers daily. Key amounts will vary each day." Först till kvarnen dvs.

Skulle inte förvåna mig om dom uppdaterar nycklarna amerikansk tid, dvs när man sover. :\


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

dom släpper nycklar varje dag 24-30 april.....så ni som har subscribe håll ögonen öppna....sj fick jag min på första releasen igår 23.00 ^^

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av FortranNewbie:
Skrivet av wsod:

Någon annan än mig som funderar på att köra Dark Templar förresten?

Templar..pffftt, får se hur tuff du är när jag planterar min tvåhandsklubba i din fontanell som Bear Shaman

blir Conquerer med en fet 2 hands yxa för min del.

Jag har jämnt spelat healing klasser som min main i MMO:n, funderar dock på Dark Templar i detta. Antingen det eller Priest of Mitra.

Medlem

Dåligt av Funcom att hålla på och mjölka folk på pengar med betan. :/

Om nåt skulle de ju erbjuda beta-access till de som förbeställer tycker man.

Medlem
Skrivet av wsod:

Dåligt av Funcom att hålla på och mjölka folk på pengar med betan. :/

Om nåt skulle de ju erbjuda beta-access till de som förbeställer tycker man.

Snarare Fileplanet som mjölkar...

Nu e nycklarna ute igen! jag fick en! Woohoo.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Killar, lugna neeeeer. Vi syns ju alla ingame om mindre än en månad ;p

Medlem

25 dagar kvar

Medlem

Alltså verkar inte som alla verkligen fattar vilken stor grej det är att lägga upp en Open Beta av denna magnitud. Att dom använder Fileplanet är för att dom har kapaciteten att förmedla sådant samt att dom har erfarenheten. Jag hatar personligen fileplanet men att gnälla på FC för det är ogenomtänkt.

Inaktiv

Spela Test Drive Unlimited sålänge! The game will be here soon.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Spela Test Drive Unlimited sålänge! The game will be here soon.

Jag måste hitta ett rpg som jag kan spela. Kan inte lugna nerverna med ett bilspel.

Gah. Längtan får mig att bli galen

Inaktiv

The Witcher är faktiskt riktigt bra. Baldurs Gate kan man aldrig spela för mycket. Fallout 2 regerar. Never Winter Nights1 + shadows of undrentide är ball. Titan Quest är kul också faktiskt. IceWindDale 2 är riktigt bra. Du kan i princip ta vad som helt från D&D och spela i några veckor tills AoC släpps. Eller så kan man lira betan nu om man vill! MUAHAHAHA!!

Medlem

just det, lira betan ;P

Medlem

Oj, vad skönt det ska bli att bli av med alla småkids.
Hoppas bara att försäljare bryr sig om 18 årsgränsen.

Inaktiv

Har dom nog aldrig gjort tyvär.

Medlem
Skrivet av yume:

Alltså verkar inte som alla verkligen fattar vilken stor grej det är att lägga upp en Open Beta av denna magnitud. Att dom använder Fileplanet är för att dom har kapaciteten att förmedla sådant samt att dom har erfarenheten. Jag hatar personligen fileplanet men att gnälla på FC för det är ogenomtänkt.

Jo men Fileplanet lär ju tjäna en hel del pengar på subscriptions. Men du kanske har rätt. Det kanske är oberättigat att gnälla på FC.

Medlem
Skrivet av Kibb:

The Witcher är faktiskt riktigt bra. Baldurs Gate kan man aldrig spela för mycket. Fallout 2 regerar. Never Winter Nights1 + shadows of undrentide är ball. Titan Quest är kul också faktiskt. IceWindDale 2 är riktigt bra. Du kan i princip ta vad som helt från D&D och spela i några veckor tills AoC släpps. Eller så kan man lira betan nu om man vill! MUAHAHAHA!!

The witcher lirade jag igenom så fort jag fick min nya dator. älskade spelet. Problemet är att jag är en sån idiot som har svårt att spela spel och se handligen före grafiken. :/ behöver något spel med hyffsad grafik och en bra story.

Inaktiv

Aha! Då har jag nog inga rekommendationer tyvär, då alla RPGs jag gillar släpptes runt 1998-2002

Inaktiv
Skrivet av Kibb:

Aha! Då har jag nog inga rekommendationer tyvär, då alla RPGs jag gillar släpptes runt 1998-2002

Det har du rätt i, jag menar, det här är nog det första mmo på den här skalan på åra tal:D. när man tänker på det hugär det en lite, sorgligt faktis:(

Inaktiv
Skrivet av Norrin:

Oj, vad skönt det ska bli att bli av med alla småkids.
Hoppas bara att försäljare bryr sig om 18 årsgränsen.

men vi måste erkena att inte alla små fans är så dåliga, jag käner en som har en lvl 70 på wow, men dom små korkade och dom omogna är jobiga som fan:|

Inaktiv

Alltså Bonzomannen, man måste alltid läsa dina inlägg 18 gånger för att fatta vad du skriver. Skulle inte du kunna stava lite bättre

Inaktiv

sorry, kuga sv

Inaktiv
Skrivet av Ace Ventura:

spellweaving finns inte heller i general betan vad jag vet.
har läst något om att Funcom inte släpper det förens i det färdiga spelet för att inte visa allt som finns.

Det där var bland det dummast jag någonsin hört...
Självklart är det något annat som ligger bakom att det inte har beta testats än.

Inaktiv
Skrivet av wsod:

Majoriteten av lvl 80 materialet är klart. Detta baserar jag på att spelet ligger på 15gb. Det uppnådde nyss guld, vilket betyder att spelet är klart att släppas.

Menar du seriöst att du tror du kan se hur pass mycket lvl 80 material som är klart genom att se på spelets storlek ?
Att ett spel går guld betyder inte alltid att spelet är klart, i vissa fall är det bara helt enkelt slut på pengar. Investerare sitter inte och väntar hur länge som helst på förtjänst på sina pengar, tyvärr i många fall.

Inaktiv

men kom igen lll! ta det lite lungt8)

Skriv svar