Medlem

^- Ta bort world pvp? Vad dillar du om? Det finns PVE Serverar som gör att du kan flagga på/av om du vill kunna bli anfallen -.- Detta är inte direkt någon nyhet.

Medlem

men vetta fan de gidrade om det på någon annan forum förmodligen så jag tänkte bara informera de okunning
vet att det kommer finnas PVE,PVP.RP-PVP.

Nu har jag fått en jättestor problem som är att jag inte kan bestämma mig vilken klass jag ska vara, har kållat på alla Feat Tree(talant tree) men nej kan inte, faan det finns så himmla mycket så det går bara inte.

För er som vill ha Featsen innan Relisen, här:
http://feats.goonheim.com/


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av Bonzomannen:

två sacker.
1 hur lång är early axec (eller hur fan det nu stavas)
2 kan någon förklara för mig hur det funkar i med dag och natt världen i tortage
om det bara går och spela desteny q, så att man kan ta sig där ifrån, på natten blir jag lite små sur

Early access börjar den 17de och spelet kommer ut den 23e alltså 6 dagars försprång. Blir du less på att göra destinyquestarna (night) så är det bara snacka med en npc så kommer du tillbaka till dagen och multiplayern

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Bonzomannen:

två sacker.
1 hur lång är early axec (eller hur fan det nu stavas)
2 kan någon förklara för mig hur det funkar i med dag och natt världen i tortage
om det bara går och spela desteny q, så att man kan ta sig där ifrån, på natten blir jag lite små sur

Early access börjar den 17de och spelet kommer ut den 23e alltså 6 dagars försprång. Blir du less på att göra destinyquestarna (night) så är det bara snacka med en npc så kommer du tillbaka till dagen och multiplayern

Kan man bara göra destinyquest på natten ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Jag funderar på att fixa early access men jag fattar inte vad jag ska skriva på flicken Your Reference (ie My Visa):

Medlem

du skriver vad du vill bara du själv vet vad det är förnågot

jag som har mastercard skrev bara mastercard och det funka utmärkt.

är sjukt laddad inför detta

Medlem

Hur funkar downloaden för early acces?
Finns det torrents?
Har problem med mitt internet så måste begränsa hastigheten och enklast är att göra det med en torrentclient...

Hur stor är filen?
Större än 15GB?
Min hyresvärd har satt tak på 15GB i internettrafik , in och ut. Lite jobbigt om filen är större än 15GB och man inte kan pausa. Sen blir det ännu jobbigare om jag tankar hela spelet på en gång och får internet avstängt i ett dygn eller två...

Medlem
Skrivet av thordan:

Hur funkar downloaden för early acces?
Finns det torrents?
Har problem med mitt internet så måste begränsa hastigheten och enklast är att göra det med en torrentclient...

Hur stor är filen?
Större än 15GB?
Min hyresvärd har satt tak på 15GB i internettrafik , in och ut. Lite jobbigt om filen är större än 15GB och man inte kan pausa. Sen blir det ännu jobbigare om jag tankar hela spelet på en gång och får internet avstängt i ett dygn eller två...

Du laddar ner den från https://register.ageofconan.com/account/ dom har en download manager som du kan pausa...filen är 13 gig.

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Bonzomannen:

två sacker.
1 hur lång är early axec (eller hur fan det nu stavas)
2 kan någon förklara för mig hur det funkar i med dag och natt världen i tortage
om det bara går och spela desteny q, så att man kan ta sig där ifrån, på natten blir jag lite små sur

Early access börjar den 17de och spelet kommer ut den 23e alltså 6 dagars försprång. Blir du less på att göra destinyquestarna (night) så är det bara snacka med en npc så kommer du tillbaka till dagen och multiplayern

Kan man bara göra destinyquest på natten ?

Så är det gjort i tortage men senare när du kommer till ditt hemland är det dag och natt cykel då kan du göra destinyquesten när du vill.

Medlem

Najs, och det är på 20 man kommer bort från tortage va ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

Najs, och det är på 20 man kommer bort från tortage va ?

Jag har för mig att du kan lvla till 20 där men du kan lämna tortage tidigare om man vill men då kommer det bli svårare att lvla

Medlem

Sista destniyquesten är på lvl 19...när du klarar den och frigör tortage från the red hand så kommer du till ditt hemland.

Medlem

är det någon som har problem early access downloadern?

Medlem
Inaktiv

Hejsan!
Jag undra om det är någon som vet om första månaden blir gratis eller om den kommer att kosta???
Och hur mycket det kommer att kosta....

Medlem
Skrivet av Viktorkm89:

Hejsan!
Jag undra om det är någon som vet om första månaden blir gratis eller om den kommer att kosta???
Och hur mycket det kommer att kosta....

Första månaden är gratis och prisarna för en månad är:

1 Month Recurring EUR € 12.99
EUR € 14.94 Incl. VAT ‡

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Bonzomannen:

två sacker.
1 hur lång är early axec (eller hur fan det nu stavas)
2 kan någon förklara för mig hur det funkar i med dag och natt världen i tortage
om det bara går och spela desteny q, så att man kan ta sig där ifrån, på natten blir jag lite små sur

Early access börjar den 17de och spelet kommer ut den 23e alltså 6 dagars försprång. Blir du less på att göra destinyquestarna (night) så är det bara snacka med en npc så kommer du tillbaka till dagen och multiplayern

VA!!!!:evil:
jag trode det va den 20, har dom flyttat up det

Inaktiv

Det är isåfall bara 3 dagar uppskutet, ingen större panik.

Medlem

Lite frågor...måste man tanka hem spelet om man inte ska köra early saken, altså kan man installa det från skivan man får?.

Har förhandsbokat och fått en kod.... kan jag få det där special mountet om jag reggar mitt acc på relesedagen den 23e? (isf hur vet dom att jag har förbokat?, får jag skriva in koden jag har på lappen jag fick?)

Inaktiv
Skrivet av karbon:

Lite frågor...måste man tanka hem spelet om man inte ska köra early saken, altså kan man installa det från skivan man får?.

Har förhandsbokat och fått en kod.... kan jag få det där special mountet om jag reggar mitt acc på relesedagen den 23e? (isf hur vet dom att jag har förbokat?, får jag skriva in koden jag har på lappen jag fick?)

När du skapat ett konto så finns det en knapp där du kan skriva in koder du samlat ihop och då får du ditt mount.

Medlem

Early access är slutsålt. Så har ni ingen download på erat account så blev ni tyvärr inte valda att få vara med. =(

Inaktiv

Tror att du kan regga ditt konto med din kod du fick när du vill, kan nog göras även efter det att spelet släppts.

Medlem

alltså kåden man fick när man förhandsbokade spelet, jag gjorde ett acc med den på http://register.ageofconan.com/, hut får jag alla extra saker och nu har jag redan en acc till vad behöver jag den ''CD-KEYn'' som finns i spelet... måste allt vara så jobbigt ?!


signatur

Remember remember the fifth of November

Inaktiv

Du gjorde rätt när du gick in på den länken och reggade dig, när du sedan startat spelet för första gången skriver du in ett kommando (har jag för mig) för att ditt bälte och mount ska poppa upp hos dig. Cd-keys som du får till spelet använder du när du installerar spelet.

Medlem
Skrivet av Kibb:

Du gjorde rätt när du gick in på den länken och reggade dig, när du sedan startat spelet för första gången skriver du in ett kommando (har jag för mig) för att ditt bälte och mount ska poppa upp hos dig. Cd-keys som du får till spelet använder du när du installerar spelet.

Så man måste ha CD-KEY för att instalera spelet? :S
och om man instalerar spelet med CD-Key med vad gör man accet med? samma CD-Key eller ?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

det där med bältet.. vilket skulle man förboka? jag förboka dne vanliga och reggade keyn men det står att jag bara får en mammut?

det står på mitt mail från webhallen att jag ska få båda sakerna men på mitt aoc account så är det bara en ikon med en mammut och ett med ett svärd. och det svärdet kom nog fram då när jag betalade för early access

Medlem

Asså det står:
* 6 day Head Start

You can login and start playing the game from the 17th of May.
_____________________________________________________
Vart ifrån kan man börja ladda ner Clienten, måste man ha Early Access för att tanka ner det eller ej?


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Skrivet av DumSmurfen:

Asså det står:
* 6 day Head Start

You can login and start playing the game from the 17th of May.
_____________________________________________________
Vart ifrån kan man börja ladda ner Clienten, måste man ha Early Access för att tanka ner det eller ej?

Logga in på register.ageofconan.com

Medlem

Tjenare.

Tänkte inte göra en ny tråd utan tänkte fråga er om Vista 64 bitar, och early access.

Jag har sett på vissa sidor, och hört ur olika munnar, att Early Access inte skall fungera på Vista 64 bitars?
Stämmer detta?
Och i såfall, varför är det så?
Och kan V64-användare spela spelet efter Early Access?

Tack!


signatur

Niet.

Inaktiv
Skrivet av DumSmurfen:
Skrivet av Kibb:

Du gjorde rätt när du gick in på den länken och reggade dig, när du sedan startat spelet för första gången skriver du in ett kommando (har jag för mig) för att ditt bälte och mount ska poppa upp hos dig. Cd-keys som du får till spelet använder du när du installerar spelet.

Så man måste ha CD-KEY för att instalera spelet? :S
och om man instalerar spelet med CD-Key med vad gör man accet med? samma CD-Key eller ?

Om du tankar hem clienten från FunCom så behöver du nog inte din CD-key for att spela.

Skriv svar