Medlem
Skrivet av pimpim2:
Skrivet av karbon:

Förhandsbokade spelet på game och fick en kod som ger mig ett mount och nått bälte... men tänkte skippa att hämta ut det där å tjacka på webhallen i stället... frågan är då, kan jag regga mig med koden jag fick från game å installa med spelet från webbhallen (får jag mountet då?) eller är koden bunden med spelet jag kommer att få från game?

När får man koden frpn webhallen btw?... har bara fått ett mail som bekräftat att jag har bokat.. men ingen kod

Koden/Kontot du fick från game kommer tas bort.
Du blir av med sakerna därifrån.

Citat:

Pre-orders on accounts that was later cancelled will have their keys/account disabled

Hur kan den tas bort, fick den ju på ett papperblad, och reggade inget acc till det när jag var i butiken... och skivan man får kan väll knappast va bunden till koden?

har altså inte ens reggat koden ännu.

Tänkte andvända koden jag fick från game å göra ett account fast med en skiva från webhallen.. borde väll fungera?

Inaktiv
Skrivet av karbon:
Skrivet av pimpim2:
Skrivet av karbon:

Förhandsbokade spelet på game och fick en kod som ger mig ett mount och nått bälte... men tänkte skippa att hämta ut det där å tjacka på webhallen i stället... frågan är då, kan jag regga mig med koden jag fick från game å installa med spelet från webbhallen (får jag mountet då?) eller är koden bunden med spelet jag kommer att få från game?

När får man koden frpn webhallen btw?... har bara fått ett mail som bekräftat att jag har bokat.. men ingen kod

Koden/Kontot du fick från game kommer tas bort.
Du blir av med sakerna därifrån.

Citat:

Pre-orders on accounts that was later cancelled will have their keys/account disabled

Hur kan den tas bort, fick den ju på ett papperblad, och reggade inget acc till det när jag var i butiken... och skivan man får kan väll knappast va bunden till koden?

har altså inte ens reggat koden ännu.

Tänkte andvända koden jag fick från game å göra ett account fast med en skiva från webhallen.. borde väll fungera?

X antal koder skickas till butiken. Sedan ger dom ut koder efter beställningar och om du inte löser ut beställningen eller fullföljer ordern skickar dom bara en samling nycklar tillsammans med överblivna nycklar tillbaka till Eidos och dom tar bort dom nycklarna.

Inaktiv

Jag har spelat många olika MMOs,
De bästa PVE MMO jag spelat är WOW,
Det bästa PVP MMO är SHADOWBANE.

Jag har kört open beta och har en kompis som kör CLOSED beta,
Säger bara OMG !
Grafiken e så snygg så det är sjukt, helt underbar grafik !
PVPn är bättre än SHADOWBANES pvp !!
PVEn är bättre och roligare än WOWs PVE!!

Detta spelet är otroligt !!!
Jag o alla mina kompisar som spelar MMOs kommer börja spela Age of Conan !
Jag grundar all min info från CLOSED BETA, då CLOSED BETA är otroligt mycket bättre än OPEN BETA !!
Kan säga att OPEN BETAN låg rätt lång efter CLOSED BETA, går inte direkt att jämnföra dessa.
Final relesen kommer bli helt UNDERBAR !!!!!

Jag hoppas jag träffar er alla i Hyboria !!

MVH RobinTT

Medlem

Låter fint
Blir till att sitta nere på stan imorgon och kolla på dom stackarna som ska springa runt och flåsa (Göteborgsvarvet) innan man drar hem och testar om det var värt två års ivrig väntan.

Medlem
Skrivet av pimpim2:
Skrivet av karbon:
Skrivet av pimpim2:
Skrivet av karbon:

Förhandsbokade spelet på game och fick en kod som ger mig ett mount och nått bälte... men tänkte skippa att hämta ut det där å tjacka på webhallen i stället... frågan är då, kan jag regga mig med koden jag fick från game å installa med spelet från webbhallen (får jag mountet då?) eller är koden bunden med spelet jag kommer att få från game?

När får man koden frpn webhallen btw?... har bara fått ett mail som bekräftat att jag har bokat.. men ingen kod

Koden/Kontot du fick från game kommer tas bort.
Du blir av med sakerna därifrån.

Citat:

Pre-orders on accounts that was later cancelled will have their keys/account disabled

Hur kan den tas bort, fick den ju på ett papperblad, och reggade inget acc till det när jag var i butiken... och skivan man får kan väll knappast va bunden till koden?

har altså inte ens reggat koden ännu.

Tänkte andvända koden jag fick från game å göra ett account fast med en skiva från webhallen.. borde väll fungera?

X antal koder skickas till butiken. Sedan ger dom ut koder efter beställningar och om du inte löser ut beställningen eller fullföljer ordern skickar dom bara en samling nycklar tillsammans med överblivna nycklar tillbaka till Eidos och dom tar bort dom nycklarna.

Mjo men hur kan dom dem veta att det är just min kod, han gav mig bara en random lapp med conan motiv från en stor bunt.. tror så inte han har koll på JUST vilken kod han gav mig. Alla såg ju lika dana ut förutom koderna som var på dem, och dem skrev han inte upp..

Inaktiv

Vi är en svensk/norsk guild som söker mer medlemmar till våran Guild.
Vi är alla gamla WoW, Tibia, Guild Wars, WC III spelare som bestämmt att gå samma
för att spela ett spel tillsammans. Tanken är att få upp guilden så fort som möjligt och
föröka vårt antal för att kunna bli en av de starkaste guilderna på servern.
Vår guild kommer inte att spela på de två stora servrarna (Fury och Wildsoul)

Ni kan även besöka oss på: www.aoc-gaming.se

Inaktiv
Medlem

man tappar pvp xp.

Medlem

Tillfällig debuff också va?

Medlem

I betan har det inte varit nån death penatly annat än när man blir dödad i pve. Jag vet inte om dom lägger in en death penatly i pvp.

Inaktiv

Tror ni det kommer att vara något för mer casual spelare som inte har jätte mycket tid att lägga? Det var en av sakerna som jag gillade med wow, man kunde få ut åtminstone något av spelet även om man inte spelade jättemycket

Inaktiv

Mina uppfattningar är man i detta spel inte kommer vara lika beroende av bra gear för att vara bra. Vist kommer gearen ha betydelse, men inte lika stor betydelse som den har i wow tex.

Player skill kommer vara vara en betydligt större faktor än i tidigare mmos. Dina rörelser, vars du siktar dina slag och hur du placerar dina sköldar kommer ha betydelse. Det finns ingen autoattack tex.

Medlem

Nu närmar sig early access med stormsteg skall bli klart intressant och testa

Inaktiv

Jag får lite blandade medelanden, har dom flyttat up realesen till den 23 lr inte?

Medlem

ja det släpps den 23e. Early accses öppnas dock i kväll

Medlem

vilken tid kommer man börja kunna spela ?`

Medlem
Skrivet av MazZ:

vilken tid kommer man börja kunna spela ?`

När öppnar Early Access? [19:00 080517]


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av devcast:

Tror ni det kommer att vara något för mer casual spelare som inte har jätte mycket tid att lägga? Det var en av sakerna som jag gillade med wow, man kunde få ut åtminstone något av spelet även om man inte spelade jättemycket

Jag är en casual spelare som inte har så mkt tid att spela.....blir mest på kvällarna.....jag bryr mig inte mkt om att bli bäst eller så..bara man får njuta av spelet så är jag nöjd

Medlem

Kom hem idag efter krogen.....startade aoc....dx10 på....åh fy fan va spelet är snygg i dx10....så jävla härlig grafik det är börjar fan älska spelet mer och mer som vi säger i finland...MAHTAVA!

Medlem

Fan inte ens samma spel som jag lirade i betan... Flyter så helvets bra och ser så jävla snygg ut.....Funcom ni äger

Medlem

får ni det att funka i dx10 då? jag väljer det men sen går den tillbaka till dx9 ändå... kör vista 64 om det har med saken att göra.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

å, bara 5 d kvar, sen kommer jag med i nightborns mörka följe....
ps, min gubbe komer heta altor, kommer vara ine ungäfer från 15:30. plz bjud in mig då, tack.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

får ni det att funka i dx10 då? jag väljer det men sen går den tillbaka till dx9 ändå... kör vista 64 om det har med saken att göra.

DX10 funkar inte på Early Access, eller? Någon som vet?


signatur

Niet.

Medlem

Har hört att DX10 inte ska finnas med i EA.

Medlem

Spelet verkar onekligen intressant! Kan nog bli ett köp om jag lyckas hosta upp lite pengar.

Har ni fått med nån "buddy key"? Tänkte bara säga att om ni har en över kan jag gärna offra mig och ta hand om den. piz aut.

Medlem

DX10 finns med i Early Access, det lades till med en patch igår (tror jag det var) och det verkar som att det fungerar, jag har Vista 64bit.

Det finns nog inga "Buddy Key´s" nu med Early Acces men det kommer med 99% säkerhet när man får retail-versionen

Och ja, spelet är grymt


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

kommer inte hinna spela nu så jag har ett ea account + spel (war mamooth) bokat på webhallen att sälja. kan få det för 350:- o då är ea avgiften på 50spänn betald. maila mig

Medlem

En snabb fråga, är AoC realesed?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Finns det någon hemsida man kan köpa spelet igenom så man kan börja spela direkt?

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

En snabb fråga, är AoC realesed?

ja och nej. De som har förbokat det har fått chans att börja några dagar innan, men dom som missade det får vänta till Fredag.

Skrivet av eAce:

Finns det någon hemsida man kan köpa spelet igenom så man kan börja spela direkt?

Inte längre. Early-Access är slutsålt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Skriv svar