Age of Conan Klasser

Medlem
Age of Conan Klasser

För er som undrar eller missat vilka klasser det kommer att finnas i AoC kan ni hitta dem här:
http://community.ageofconan.com/conan/frontend/static/classli... eller http://www.worldofconan.com/classes.php (för er som inte får igång flashsidan)

Jag tror nog att jag kommer att testa Druid of the Storm som min första gubbe, vilken klass ska ni testa om ni testar AoC?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Ska nog först testa en healing klass t.ex Priest of Mitra o känna sig viktig i grupp pvp

Medlem

Pilbåge FTW!

Medlem

Assassin eller Ranger om det nu så blir att man skaffar det x)

Medlem

Lätt Soldier, conqueror.

Medlem

Gillar avståndsklasser så lutar åt archer/ranger


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

För egen del blir det Necromancer, ska ha en hög med benrangel som gör jobbet åt mig medans jag lutar mig tebax


signatur

Here's to alcohol, the cause of—and solution to—all life's problems.

Medlem

Tror det blir en Demonologist
fast jag är bara 16 hoppas min Pappa köper spelet åt mig , önska mig lyckatill


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Herald of Xotli låter iof spännande också, att bli en demon och melee:a

Medlem

Lutar åt Xotli för mig med, eller Lich.

Medlem

Blir nog en Soldier, conqueror. Finns det nåt mer brutalt?:D

Inaktiv

Necromancer verkar tilltalande när man kan ha summons som i diablo2, så det lutar nog åt en sån.

Medlem

blir nog mitra för mig


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Jag är svag för hårda män med en yxa i höger hand, ett svärd i vänstra och ett stänkt av vansinne i blicken. Rogue/Barbarian för mig.

Medlem

Scion of Set lär ju vara ball. Då blir man ju som Thusla Doom lätt den coolaste karaktären i Arnold filmerna. Annars vet jag inte riktigt Dark Templar och Lich tycker jag verkar intressanta. I slut ändan kommer det bli det som jag känner för då jag återhämtad mig av glädjeshocken från att spelet släppts.

Medlem

Lutar mot assasin för min del.

Medlem

blir nog Guardian för mig

Medlem

Hmm aqualonian ranger blir min första test:) Kanske en cimmerian bear shaman med :).


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Medlem

Bara hos mig som ovanstående länk inte fungerar? URL funkar men jag får inte fram någon flashfilm. Här är en annan url-> http://www.worldofconan.com/classes.php

Hursomhelst så är jag sugen på Rogue->Waylayer. Jag längtar efter att få höra ett "SHVUUNG", och sedan se en armborstpil sticka ut ur halsen på lede fi!

Medlem

Prova att tömma cookies för den offeciella AOC sidan. Det fick jag göra för att få flashfilen att fungera.

Inaktiv

Lol man kan inte vara Barbar!?.

Medlem
Skrivet av Orbek:

Lol man kan inte vara Barbar!?.

Jodå, barbar är en underklass till rogue, konstigt nog

Medlem

Skulle du inte ansé det konstigt om man inte kunde vara den klassen som conan var? (Om man skulle kalla det en klass lol..)

Han kallades inte "Conan the barbarian" för inget ^^


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Jag skulle ju inte klassa Conan som en barbar dock. Han är mer av en mångsysslare. Och barbarian passar ganska bra under rogue då en barbar ska vara mer en dps klass än en tank klass. Jag skulle inte vilja tanka i bara pälskallingar.

Inaktiv

Priest of Mitra kanske. Alternativt en Lich.
Finns ju mycket smått o gott att välja emellan!


signatur

ZtorM^

Medlem

Barbarian ligger under Rogueklassen eftersom den inte passar in i den disciplinerade Soldierklassen, med d e nog mest kuriosa. Jag tankar alltid i pälskallingar, fast bara bilen då. Själv tänker jag köra Lich med största sannolikhet,


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Dark Templar, Barbarian, Demonologist eller Necromancer. Svårt att bestämma sig.

Inaktiv

Antagligen blir min första någon healingklass, dock inte den renodlade healern (var det Priest of Miltra?). Antagligen Druid of the Storm. Nästa karaktär blir det väl något lite mer krigiskt. Kanske Assassin, Barbarian eller Dark Templar. Ranger verkar också väldigt häftigt.

Edit: Efter att ha läst lite mer ingående om Bear Shaman verkade det ju roligt också. Blir tufft att välja imellan den och Druid of the Storm.

Inaktiv

Blir heltklart en Ranger (som i alla andra RPG jag spelat sedan 10 år tillbaka). Och om man kollar på vad dom har gjort med hela rangefighting-systemet så kommer det bli absolut fantastiskt. Sniper-mode, Hide-attack, Firstpersonview-shooting!
SKJUTA FRÅN HÄSTRYGGEN!!!! *drool*

Necromancer verkar dock mäktiga, fast inte så macho som Ranger!

Inaktiv
Skrivet av Trollafett:

Jag tankar alltid i pälskallingar, fast bara bilen då.

Word

12
Skriv svar