Age of Conan Trial?

Medlem
Age of Conan Trial?

Hejsan!

Jag undrar om det är någon som är så snäll så att jag skulle kunna få en trial nyckel till AoC, vill testa det, då det är ungefär det enda mmo jag inte provat xD Har ni en så kan ni väl PM:a?

Tack på förhand!


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Medlem

I månadens brev från game directorn stod det att det kommer en officiell Trial snart. Troligen nu under april månad.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

I månadens brev från game directorn stod det att det kommer en officiell Trial snart. Troligen nu under april månad.

Okej, då väntar jag och ser tack så mkt!


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Medlem

Bara en fråga, men borde inte denna tråd ligga i "Age of Conan"?

Medlem

Det är ju också ett Mmo och hänvisar till dem som inte spelar conan. Tycker den passar fint här

Medlem

Mja, dom som är mer insatta på aoc, borde ju veta detta och då passar den iaf bättre på aoc forumet.


signatur

Wai

Inaktiv

Nu blire att jag ska börja spela AoC igen Hört om alla patcher och att spelare har kommit till baks!

Server: Wildsoul tror jag att jag lirade för på


signatur

Swedish MMO news site! Updates everyday -> http://mmoart.netai.net/

zsm
Medlem

AoC är mycket bra nu, och RPG-patchen är nu i full gång på testservern. Dvs, itemization, feat fixar, en hel hög med ändringar av många klasser, därav en skaplig omkastning av necromancers.

Medlem

Jo, lirat lite på testlive....redan nu är balansen riktigt bra.....man tål mer och gör mindre skada = längre strider, och framför allt inge mer 1 shottningar, underbart.....ska bli gött när den kommer till Live.

1
Skriv svar