Aion Beta Key 3-6 Juli

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

Nån som vet vilken tid på fredag som servrarna öppnar?

Tror det är 21;00 vi får se .

Inaktiv

Hmmm... var en av dem som var bland de 500 som skulle få nyckel, har dock inte sett till nån än är det nån mer än jag som fortfarande inte fått den?

Inaktiv

Ingen aning faktiskt, är du säker på att du reserverade en nyckel och liknade? =P Då borde du fått ett meddelande ..

Inaktiv

Jupp.. stod efter jag klickat på länken att jag hade fått en nyckel... och vad jag läste skulle de skickas ut under måndagen till de lyckligt utvalda (verkar inte vara mig dock )

Inaktiv
Skrivet av timy:

Jupp.. stod efter jag klickat på länken att jag hade fått en nyckel... och vad jag läste skulle de skickas ut under måndagen till de lyckligt utvalda (verkar inte vara mig dock )

Synd "/ . Du får väl i värsta fall snacka med admins och liknade.

Inaktiv

Installationen har ju fasnat för mig! " NCsoft Luncher is configuring your new software installation. "

Jag kör med Windows Vista Ultimate 64 bits versionen? Något fel på datorn eller?

:S

Inaktiv

Nemlex

Du ska instalera om det och sen när du startar launchern kommer det komma up typ " aion (us) bla bla bla " då ska du ladda ner den. Och man kommer att kunna spela på eu acc på us client

Medlem

har försökt ... men den stannar på "downloading install information"
Är nog något som blockerar den

Inaktiv
Skrivet av nemlex:

har försökt ... men den stannar på "downloading install information"
Är nog något som blockerar den

Testat dragit av alla brandväggar, routerns väggar osv? =P, möjligtvis det som stoppar, ingen aning

Snart är det dags för att logga in och röja! ;D superkul! Någon som har en ventrilo vi kan använda?

Medlem

Testat allt känns de som

Finns de inget annat sätt o tanka spelet på än igenom NCSoft Launcher?

Inaktiv

har du vista, windows 7 eller xp?

Inaktiv

mm skulle va kul att spela me vent

Medlem

jag har windows vista 64 bit

Inaktiv

Samma här, bör inte vara några problem ed 64-Bitars Sitter ni förberedda nu? Blir det att toppa max-level 20 nu första dagen och nörda på?

Inaktiv

Haha, är helt totalt redo

Inaktiv
Skrivet av nemlex:

jag har windows vista 64 bit

Här med.. den går inte igång Blir galen på detta!

Inaktiv

Edit : Kör med Windows Vista 64 bit

Hehe nice! Det gick igång!

Jag ändrade kompatibilitetsläge till Windows Xp (Service Pack 2) och installationen satt igång direkt!

Nu hinner jag installera1

sry för dubbelpost

Inaktiv

Underbart! Vad säger ni om detta, jag försöker få tag på en Ventrilo (Kan möjligtvis ta min guild's ventrilo) sedan så fort alla servers kommer upp, väljer och vrakar en jag tycker verkar vara bra, sedan postar jag allting, så kan vi höras på den? Alltså, om det finns fler än 1 server som sagt ? Antar att ni kan vänta cirka 2-4 minuter på en post till att få börja spela ? Jag tycker i varjefall det vore kul, spela dungeons om det då finns, och pvp och allting tillsammans, sedan berätta och hjälpa varann. Lycka till allesammans som har problem med Try-Key och Spelet, hoppas det löser sig tills på Fredag.

Inaktiv

Det låter helt bra men vilken tid var det servrarna öppnar nu igen?

Medlem

Har nog försökt med allt nu men inget funkar :(... lägger snart ner de här. Tråkigt. Hade ju säkert varit hur ball som helst o testa.

Inaktiv

Installera om till vista 32-bit och testa

Medlem

Betan börjar kl 21.00 på torsdag kväll. Jag vet inte varför FZ har skrivit att det är på fredag för enligt NCSofts egna uttalande så börjar det på torsdag.

"The next Aion closed beta event is coming your way on July 2-6, 2009. Enjoy a long weekend of fun in Atreia as testing concentrates on first 20 levels of the Elyos and Asmodians. Choose your side and tell us all about your escapades in Elysium and Asmodae in this exciting event.

We thank all of our players in our first two closed beta events. Your feedback has been invaluable!"

Inaktiv

Jassåe? =D Så betan startas imorgon? ;D I sånnafall är det ännu bättre . Som sagt, vi kan försöka hålla kontakten igenom forumet, medans vi spelar, jag ska fixa ventrilo också, göra en Aion Kanal, så kan vi snacka i den . Vore riktigt roligt att spela tsm med er, och dela med sig av det man lärt sig.

Inaktiv

Jag gjorde även en ny msn, så vi la kan snacka om allt, om jag inte är aktiv på forumet och liknade. Och typ Ventrilo och stuff flygandemattan_aion@hotmail.com, där har ni power!

Inaktiv

imoron.. fan va nice!! .. kan inte vänta till att logga in och göra en gladiator och börja lvl

Inaktiv

;D det kommer bli najjs som fan!

Medlem

Hoppas det blir lika bra som man förväntar sig :P. Det verkar som om 50% av alla som spelar kommer köra gladiator

Inaktiv

Om vi ska snackar classer och allting kring spelet, vad har ni fått höra? Jag har inte läst omkring allt för mycket, hur är det med dungeons/raids osv i spelet? Hur funkar dom olika classerna och liknade? .

Medlem

Aion har liksom Warhammer sin fokus på PvP, och av det jag hört skall ni inte förvänta allt för mycket av PvE delen i spelet.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

=( , fan så tråkigt . Jag är mestadels för PvE .

Skriv svar