Aion Beta Key 3-6 Juli

Medlem

File -> Settings -> Advanced


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Inaktiv

ffs xD jag som sitter här och laddar ner EU version XD på 5 %.. medans du kan komma in genom att byta till eu version bara genom launcher XD fan

Medlem

ändrade med hjälp av guiden så jag fick EU istället för US finns in andra tråden

Medlem

Asså jag behövde inte byta, mitt var automatiskt så här


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Håller på ta ner eu klienten nu..så det blir nog att testa imon först..går rätt segt.

Inaktiv

Nu har jag fått igång allt, spelade en stund med ett par polare, körde mage. Det känns väl a rätt okej, dock lite svårt, som allt är i början level 5 sedan loggade jag ut. Får räcka, något ni har att berätta?

Medlem

Sitter o lirar Warrior (För andra gången) - Ska bli en Gladiator igen (denna gång Asmodian) - med en polare.

Level 8 atm, sjukt kul


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Inaktiv

Alltså vilken tror ni är bäst.. elyos priest eller asmodian priest xD?

Medlem

De är nog likvärdiga

Fan, dags o sova. Kom till 10 iaf. Fan va vackert det är med vingar


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Grymt spel :). Dags att sova här med, lyckades fixa vingarna iallafall.

Medlem

Ja ni har fått igång det...bra får testa snart. 91% på klienten

Medlem

Ja herregud...alldeles för mkt wow för min smak...dödade en fiende så var jag less...Pallar inte sånt stridssystem.

Medlem

Någon som vill ha en beta key? har en över

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Deragorn:

Någon som vill ha en beta key? har en över

Hemskt gärna


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Asså, det är väl okej. Men jag tycker inte om det alls i närheten så som jag tyckte om age of conan när jag spelade den betan. Spelar iofs fortfarande conan och lär fortsätta med det så länge detta inte blir väldigt populärt. Men ska ta och testa lite till

Medlem

Japp, samma här. håller mig till conan...lirat det sen closed beta och njuter för fullt. Får se om mortal online har nått att erbjuda

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Ja herregud...alldeles för mkt wow för min smak...dödade en fiende så var jag less...Pallar inte sånt stridssystem.

Word.

Om det är någon som inte fick en key och vill testa så får du gärna ta mitt acc, släng iväg ett PM.

Medlem

Jag verkar ha US versionen? Men det fungerade bra att spela ändå. Det står region Europe i settings oxå men North America brevid Aion.

Något som jag inte hittade är vart man skickar in feedback någonstans men annars så är det ett ganska mysigt spel.

Medlem

Tror att detta inte kommer att bli så jätte populärt. Det känns faktiskt som det hör hemma mer på en asiatisk marknad. Men kan alltid hoppas att jag har fel ^^ sen att valutorna är helt sjukt stora är bara jobbiga. Köpa ett svärd för 130145 guld typ... säg att man har 513060 G då. Asjobbigt att se hur stor andel utan ens stålar man använder osv.

Medlem

ett fint tips är att inte stänga av er download, jag gjorde misstaget på 90% skulle på begravning så stängde av datorn, tänkte ju att det sparas säkert, men nu när jag är hemma så får jag BÖRJA OM :'(

Medlem
Skrivet av sturish:

ett fint tips är att inte stänga av er download, jag gjorde misstaget på 90% skulle på begravning så stängde av datorn, tänkte ju att det sparas säkert, men nu när jag är hemma så får jag BÖRJA OM :'(

Skumt , det står att man inte ska behöva börja om och jag behövde inte det heller efter att jag stängt av datorn.

Medlem
Skrivet av Svenorvar:
Skrivet av sturish:

ett fint tips är att inte stänga av er download, jag gjorde misstaget på 90% skulle på begravning så stängde av datorn, tänkte ju att det sparas säkert, men nu när jag är hemma så får jag BÖRJA OM :'(

Skumt , det står att man inte ska behöva börja om och jag behövde inte det heller efter att jag stängt av datorn.

ack!!!! nu blir jag ledsen alltså det tar sån tid att få hem det, av någon anledning sparades inte mina filer så fick ju börja om 18% nu

Inaktiv

So far, älskar jag spelet. Är lvl 10 gladiator

Medlem

bara för mig downloaden stannade helt plötsligt och nu försöker den connecta men inget händer?

Inaktiv

samma sak hände för mig sturish...fast nu har den börjat ladda ner skiten igen....btw är det bara jag som tankar under 100 kb/s :O?

Medlem

Betrayal, till och från, kan gå upp till 1mb och sjunga ända ner till 50kbs men har fått hem 71% nu ialf

Inaktiv

Hur fan kommer jag in nu då? Jag har installerat spelet, uppdaterat det och startat det. Så har jag ställt inte Video-inställningarna och så....men när jag ska logga in (med Master accet man gjorde på NCsoft?) så står det något i stil med "Connecting authorizing failed" eller så. Vafan äre som händer :D?

Medlem

Bara för mig som installationen stannat precis i början?


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Inaktiv

Har ni fortfarande problem med installationen? bara idag och imorn kvar :/

Skriv svar