Medlem

Med open beta så menas det att vem som helst får vara med. Sen att det finns ett begränsat antal koder har inte med saken att göra. Vem som helt kan få en kod och komma med i betan till skillnad ifrån closed beta där de väljer ut de som ska vara med.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Verkar ju vara så att vem som helst får vara med. Jag laddat ner klienten, skapat ett konto och väntar nu bara på att servrarna ska komma upp vilken bör vara om ca 1 timme och 40 min.

Dom skriver ju dessutom på hemsidan att det är för ALLA.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Det ska funka, annars har jag problem..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

6min kvar tills OB är uppe.

Medlem

Någon som har tröttnat på CB/OB kan messa mig, hade gärna testat en halv dag bara

Medlem

Men sämst! Hur kan dom kalla det "open beta" när inte alla får vara med?!... dåligt. *bitter*

Medlem

Alla får ju vara med, gäller bara att få tag på en nyckel


signatur

- PiDuT

Medlem

Jo men det finns ett begränsat antal nycklar, således får inte ALLA vara med

Medlem

Jag kanske har en key på G som någon kan få om ett tag.
Hur som helst är typ alla Aion sidor sjukt sega! Kommer inte in på forumen, sidan eller venten. Okej nu kanske det börjar lugna sig (hoppas jag).

Illa att man glömde hämta patchen! Jag menar, 3GB?!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag får ut ca 20kb/s från deras patcher, pröva en torrent eller en annan sida för att ladda ner den.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Jag kanske har en key på G som någon kan få om ett tag.
Hur som helst är typ alla Aion sidor sjukt sega! Kommer inte in på forumen, sidan eller venten. Okej nu kanske det börjar lugna sig (hoppas jag).

Illa att man glömde hämta patchen! Jag menar, 3GB?!

Jag tar mer än gärna en, hade laddat som fan inför detta... Blev lite snopen nu när man inte kommer in :'(

Medlem

Tar gärna en openbetanyckel om någon har en extra

Medlem

Dom får det ju att låta som om att det bara är att installera, fixa account å köra.... Står ju ingenstans vart man får tag i key :/ Bara vart man kunde få en key och börja lite i förväg...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Någon som har en eller ett par OB keys? vill testa detta med mina bröder innan release

Medlem

Tyvärr inte, min har dessutom slutat funka...!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

hmm nån annan som har problem me o logga in?
får att ID or password not match

Medlem

Jag får det! Beror kanske på att deras account sida ligger nere?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Avinstallerat spelet nu och önskar bittert att jag fick betalt för min totalt bortslösade timme med uppackning och installation.

Vilka lögnare.

Medlem
Skrivet av rostigspik:

Avinstallerat spelet nu och önskar bittert att jag fick betalt för min totalt bortslösade timme med uppackning och installation.

Vilka lögnare.

Hur menar du nu?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tror vi fått en till beta key här!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Asså, antingen är jag korkad, eller väldigt blind.
Men hur tusan gör man konto till spelet igentligen?
Ni snackar om nycklar men ja kan inte fatta vart tusan man ska gå för att stoppa in en sån.
Jag har NCsoft konto och startar aion därigenom, sen då?

Kan någon snäll förklara för en korkad person?

Medlem

Var finns det möjlighet att knipa åt sig en key...?


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

Någon som råkar ha en extra key eller så? :/ vill gärna testa på Aion så man vet ifall det är värt att köpa eller inte

Medlem

Jag tar gärna en nyckel också till den så kallade "open beta" om någon snäll person har en.

Medlem

mm samma här, gärna en nyckel jag med.
de vore snällt

Inaktiv

Tar gärna en key jag med.
Blev ju lagom besviken när de visade sig att man inte ens kan spela en öppen beta liksom.
Trist ju!

Medlem

Well... nu blev jag blåst. Har suttit och laddat hem skiten i flera timmar och så är det inte open beta. Om någon (mot all förmodan) har en nyckel så tar jag emot en. Eller två! (Till sambon).

Medlem

Oj, vad många det är som är intresserade! Om ni bestämmer er för att köpa spelet glöm inte att gå med i FZ:s aionguild!

Länk i sign.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Går gärna med ifall jag skaffar spelet, men kommer dock inte lägga ut 400kr utan att kunna testa spelet, måttligt besviken på denna "open betan". Spenderat en bra del av min tid idag på att göra iordning för den, laddat ner spelet, uppdaterat det, gjort samma för mina 2 andra bröder med, hade en del problem som fick lösas osv med.... känns just nu som att jag aldrig kommer köpa det

Skriv svar