Medlem
Skrivet av v1ctory:

Du kan inte riktigt bedömma spelet i lvl 11, det roliga (i min mening) börjar vid 20+.

Man kan döma vissa delar av spelet men inte allt. Grafik, ljud, spelkänsla och vidare det känns nytt eller inte kan man döma ett spel på direkt.

Det som brukar bli bättre längre fram i online spel är innehållet men innehållet bygger ju i sin tur på det jag nämde ovan så gillar man inte det så brister det argumentet ganska snabbt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har ni problem så är det snabbaste att skicka iväg ett Support mejl. Dom försäkrar er att få ett mejl inom 24 timmar. Jag har hållit på med supporten en hel månad och äntligen har dom fixat problemet till oss med Windows vista 64 bits. Var tydligen något fel som dom har fixat.

NCSSoft support =

Så du fick hålla på en hel månad med supporten för att för att de skulle ta sig tid till att göra en hotfix som många många spelare behövde det är ju verkligen bra feedback.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har lirat runt lite. Men inte direkt impad. Det är ett vanligt MMO. Inget nytt.
Bara en till lvl grind till maxlvl. Antar endgame kan vara annorlunda än vad man är van vid pga pvpve.

Annars känner jag bara avsmak, har man lvlat ett flertal chars i wow känner iafall jag inte för att lvla igen. Helst inte när det känns segare.

Nåväl, iaflal ett spel folk som tröttnat på wow kanske gillar.

Blir nog att vänta på starwars mmo't.


signatur

Bara gör det.

Medlem

25+ är något annat än vad du är van vid kan jag säga, pvpve börjar inte i max lvl.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Läste på aionsource att Gameguard har en defekt som var och är fortfarande ofixad där trojaner kan Stjäla alla lösenord eller dylikt, funnits sen 2005.

Edit: Verkar bara drabba ps/2 tangentbord, där GG *Hijackar* Drivern för Input/output och på så sätt vet vad användaren gör innan datorn vet själv (Även ctrl+alt+del). Dom som är mer insatta kan forska mer om dom vill, Jag och datorer är som fett och vatten.

Står mycket På denna tråden om GG och dess brister.
[http://www.aionsource.com/forum/aion-discussion/15960-no-game...]


signatur

FZ Aion guild letar efter folk som vill Flyga!
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=80895

Inaktiv

Har nu lirat i 3timmar... bara level 7 ^^ annars ser det rätt trevligt ut. Bara det att igen svarar när man chattar med någon "SPARTA SERVERN" Känns lite tragiskt, får se om det blir en höjdare. Hitills har det gått bra.

Medlem

Detta Gäller ej pga att GG inte används av NC Soft för Aion längre, dock kanske det återinsätts i annat bruk när som helst (Dvs att man kan ta bort GG Helt efter att retail har släppts dock kan NC Soft patcha in det igen

Älskar Aion själv, även om det är patch 1.5 :D.
Försöker få det att starta överhuvetaget sen senaste patchen total förstörde Game guard.
Att DoTs och HoTs inte stackar är en sak som många e sura på. (speciellt sen PvP gear köps av *Golden Medals* som man får från sieges och bara dom med högst dps får dessa)


signatur

FZ Aion guild letar efter folk som vill Flyga!
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=80895

Medlem

HardBoiled15: att du fortfarande orkar engagera dig i ett spel som du avskyr. verkar ju som att du är besatt på något sätt av spelet.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av v1ctory:

Du kan inte riktigt bedömma spelet i lvl 11, det roliga (i min mening) börjar vid 20+.

Man kan döma vissa delar av spelet men inte allt. Grafik, ljud, spelkänsla och vidare det känns nytt eller inte kan man döma ett spel på direkt.

Det som brukar bli bättre längre fram i online spel är innehållet men innehållet bygger ju i sin tur på det jag nämde ovan så gillar man inte det så brister det argumentet ganska snabbt.

Grafiken på start ön är sämre än den i de andra områdena. Spelkänslan är svår att bedömma med 7st skills när striderna byggs runt skill chains som man får senare i spelet. Den revolutionerande delen av spelet PvPvE kommer även den lite senare. Många som jag talade med i betan igår kväll tyckte att klassquesten som man får i 10+ var super! Min fråga till dig blir: hur länge har du spelat aion egentligen?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Glada nyheter! Betan blir längre.

Skrivet av aiononline.com:

We want to make up for the lost playtime not only by the long list of improvements that are shipped, but also by adding an additional 6 hours to the end of open beta. Open beta will end on Monday 9/14/2009 at 2 a.m. CST/8 a.m. BST (more)

http://eu.aiononline.com/uk/news/open-beta-boosted-with-new-p...

Det är samt en ny patch, läs mer i länken!
Och hur går det för er? Vad har ni testat spelat som?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skriv svar