Alltså seriöst, är det inte 2008 nu???

Gen
Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Min dator består av ett AMD X2 4400+ CPU, en billigare variant av MSI K9N moderkort, 2GB RAM, ATI Radeon 4850 512Mb graffe kort och diverse hårddiskar och ett Audigo2 ljudkort. Kör en 550W Antec strömkälla till systemet.

Inget överklockat utan kör fabrikinställningarna på allt. Givetvis är allt anpassade med mjukvara för just min dator och eftersom jag inte har en widescreen skärm ( utan en CRT 20") kör jag upplösning 1280*1024 i alla spel. Hade jag större skärm skulle jag köra två ATI 4850. Totalkostnad för mitt system utan HDD kommer nog inte ens upp till 5000kr och AoC mm fungerar utmärkt med ALL grafik på max i 1280*1024 upplösning utan problem.

Jag skulle klassa din dator som Mid-End. Och du säger alltså att med denna setup så körde du :
1280x1024
Grafikinställning - High
SM 3.0
Minst 8xFSAA
Shadows on
...o.s.v. och har en acceptabel FPS (minst 40)?

Om så, grattis.

Jag körde allt maxxat i 1920x1200 iofs med Vsync och låg i medel outdoors på 15-30 FPS vilket är riktigt kasst. Tarantia var en riktig "hackfest" dvs FPS låg på 7-20.
Intel E6600
4GB PC5300
GeForce GX280 1GB
Vista x64 SP1

Medlem

Ni är välkomna tillbaka till WOW när som helst. Allt är förlåtet

Medlem
Skrivet av Mo0rbid:

Jag spelade WAR betan i ungefär 4 månader. Det blev tråkigt efter det. Funderar inte på att komma tillbaka

Ok men varför blev det tråkigt?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Hej igen!

Nu börjar denna tråd bli intressant, många nya svar med "vettig" innehåll istället för bara kritik på mig som trådskrivare.

Till Gen:

Jag har en medel fps på ca 52-61 om jag inte är i de största städerna där den sjunker ner till runt 20-30, men är inte så ofta i dom så det kvittar.

Till övriga:

Lite mer tid har gått och jag har haft tid att testa, checka, spela och se med egna ögon mycket av det min kritik påstått.

Ja det finns en UI "mod" funktion i WAR så ber om ursäkt för tidigare påståenden men jag har ett par ord som kan lätt beskriva denna UI mod grejs "den suger".

Det enda man kan gör är skala ner storlek på UI och då berörs precis allting från spelarnamn till minimap etc... Mycket, mycket dåligt!!!

Valbarheten när det gäller "barsen" är den enda funktionen på denna UT mod del som fgaktiskt är bra resten suger.

Det som frustrerar mig mycket är att inställningarna i UT mod gäller ALLA karaktärer och inte sparas karaktärvis som tex. wow, aoc, lotro... Men dom kanske kommer jobba mer på denna del vilket jag hoppas.

Man ska givetvis inte jämföra olika MMO rakt av i form av grafik, fysik och andra element men däremot kan man hänvisa till bättre lösningar eller sämre i andra spel.

Medlem
Skrivet av Spiff:

Ni är välkomna tillbaka till WOW när som helst. Allt är förlåtet

Inte en chans finns det någon MMO som är sämre än WAR så är det just WOW!!!

WOW = dagis!
WAR = Fritids!
AoC = Vuxenvärld!

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Hej igen!

Nu börjar denna tråd bli intressant, många nya svar med "vettig" innehåll istället för bara kritik på mig som trådskrivare.

Till Gen:

Jag har en medel fps på ca 52-61 om jag inte är i de största städerna där den sjunker ner till runt 20-30, men är inte så ofta i dom så det kvittar.

Till övriga:

Lite mer tid har gått och jag har haft tid att testa, checka, spela och se med egna ögon mycket av det min kritik påstått.

Ja det finns en UI "mod" funktion i WAR så ber om ursäkt för tidigare påståenden men jag har ett par ord som kan lätt beskriva denna UI mod grejs "den suger".

Det enda man kan gör är skala ner storlek på UI och då berörs precis allting från spelarnamn till minimap etc... Mycket, mycket dåligt!!!

Valbarheten när det gäller "barsen" är den enda funktionen på denna UT mod del som fgaktiskt är bra resten suger.

Det som frustrerar mig mycket är att inställningarna i UT mod gäller ALLA karaktärer och inte sparas karaktärvis som tex. wow, aoc, lotro... Men dom kanske kommer jobba mer på denna del vilket jag hoppas.

Man ska givetvis inte jämföra olika MMO rakt av i form av grafik, fysik och andra element men däremot kan man hänvisa till bättre lösningar eller sämre i andra spel.

Du kan välja storlek och placering av varje individuell ruta.

Men det kan vara svårt för vissa antar jag...

Ju mer "det suger" du använder desto mindre seriös framstår du. Var lite konstruktiv så kanske folk slutar skratta åt dig.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:
Skrivet av Spiff:

Ni är välkomna tillbaka till WOW när som helst. Allt är förlåtet

Inte en chans finns det någon MMO som är sämre än WAR så är det just WOW!!!

WOW = dagis!
WAR = Fritids!
AoC = Vuxenvärld!

och just därför är AOC inte skoj Det ska vara lite fantasy inte se ut som när man tittar ut från sitt fönster


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Skrivet av Silenz:
Skrivet av cRYPT0NiT3:
Skrivet av Spiff:

Ni är välkomna tillbaka till WOW när som helst. Allt är förlåtet

Inte en chans finns det någon MMO som är sämre än WAR så är det just WOW!!!

WOW = dagis!
WAR = Fritids!
AoC = Vuxenvärld!

och just därför är AOC inte skoj Det ska vara lite fantasy inte se ut som när man tittar ut från sitt fönster

Man ska vara barn så länge man kan 8)

Inaktiv
Skrivet av Gen:
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Min dator består av ett AMD X2 4400+ CPU, en billigare variant av MSI K9N moderkort, 2GB RAM, ATI Radeon 4850 512Mb graffe kort och diverse hårddiskar och ett Audigo2 ljudkort. Kör en 550W Antec strömkälla till systemet.

Inget överklockat utan kör fabrikinställningarna på allt. Givetvis är allt anpassade med mjukvara för just min dator och eftersom jag inte har en widescreen skärm ( utan en CRT 20") kör jag upplösning 1280*1024 i alla spel. Hade jag större skärm skulle jag köra två ATI 4850. Totalkostnad för mitt system utan HDD kommer nog inte ens upp till 5000kr och AoC mm fungerar utmärkt med ALL grafik på max i 1280*1024 upplösning utan problem.

Jag skulle klassa din dator som Mid-End. Och du säger alltså att med denna setup så körde du :
1280x1024
Grafikinställning - High
SM 3.0
Minst 8xFSAA
Shadows on
...o.s.v. och har en acceptabel FPS (minst 40)?

Om så, grattis.

Jag körde allt maxxat i 1920x1200 iofs med Vsync och låg i medel outdoors på 15-30 FPS vilket är riktigt kasst. Tarantia var en riktig "hackfest" dvs FPS låg på 7-20.
Intel E6600
4GB PC5300
GeForce GX280 1GB
Vista x64 SP1

Sitter på ett 3870 crossfire system, Q6600 och 4gb ram och hade betydligt bättre fps än vad du får. Städerna laggade till rätt bra när det var mycket skit som hände men annars flöt spelet på rätt bra. Några undantag när texturer lästes in.
Körde dock med 16x FSAA i 1440x900.
Du med ett GX280 borde få mycket bättre resultat än så.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

När det gäller AoC är just grafiken, miljöerna, effekterna och stridsystemet bättre än tex WAR och i mitt tycke skapar detta tillsammans ett bättre spel. Att AoC har problem med innehåll har jag inte märkt av eftersom jag inte spelat till full level. Flera större patchar har gjort spelet mycket bättrer än sen release och än så länge anser jag att just AoC är den bästa MMO spelet ute idag. Deras "nytänkande" i att få oss spelare mer medverkande gör mycket för spelet.

Det är ju konstigt att du ger AoC chansen att få FLERA större patchar och sedan berömmer det medan du totalsågar WaR direkt. Om du väntar lite på att FLERA större patchar kommer till WaR också lovar jag att du får se ett ytterst välpolerat MMO.

Skrivet av cRYPT0NiT3:

Hej igen!

Nu börjar denna tråd bli intressant, många nya svar med "vettig" innehåll istället för bara kritik på mig som trådskrivare.

Till Gen:

Jag har en medel fps på ca 52-61 om jag inte är i de största städerna där den sjunker ner till runt 20-30, men är inte så ofta i dom så det kvittar.

Till övriga:

Lite mer tid har gått och jag har haft tid att testa, checka, spela och se med egna ögon mycket av det min kritik påstått.

Ja det finns en UI "mod" funktion i WAR så ber om ursäkt för tidigare påståenden men jag har ett par ord som kan lätt beskriva denna UI mod grejs "den suger".

Det enda man kan gör är skala ner storlek på UI och då berörs precis allting från spelarnamn till minimap etc... Mycket, mycket dåligt!!!

Valbarheten när det gäller "barsen" är den enda funktionen på denna UT mod del som fgaktiskt är bra resten suger.

Det som frustrerar mig mycket är att inställningarna i UT mod gäller ALLA karaktärer och inte sparas karaktärvis som tex. wow, aoc, lotro... Men dom kanske kommer jobba mer på denna del vilket jag hoppas.

Man ska givetvis inte jämföra olika MMO rakt av i form av grafik, fysik och andra element men däremot kan man hänvisa till bättre lösningar eller sämre i andra spel.

Har du fortfarande inte hittat rätt UI editor?
Det du snackar om är UI scale - och den gör precis det du säger... att scale:a ner hela UI:et. Vilket är exakt DET den ska göra. Det du letar efter är UI editor. Men jag antar att den "suger" eftersom den är så "svår" ATT hitta.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Någon nämnde att jag ljuger och till denna/dessa vill jag ställa en fråga, hur kan jag ljuga när jag framför min egen tanke/upplevelse av spelet???

Det är ju inte bara dina tankar om spelet.

1. Du säger att spelgrafiken kunde varigt ifrån 1998. Med tanke på vilken typ av spel WAR är hade detta varigt omöjligt.

2. Ditt UI går att konfigurera på massor av sätt. Betydligt mer än vad man kan med WoW. Sen finns användargjorda UI som garanterat kommer tyka upp ganska snart. Testat knappen "UI" där du kan flytta runt i stort sätt allt på din skärm?

3. Introt är med största sannolikhet taget ifrån DAoC (3år innan WoW) vilket också var utvecklat av Mythic och var deras mall till WAR.

Hur kan detta bara vara dina tankar? Är detta olika för olika personer?

Skrivet av cRYPT0NiT3:

WOW = dagis!
WAR = Fritids!
AoC = Vuxenvärld!

För nakna bröst, blod och alkohol är helt klart saker som inte drar till sig yngre tonåringar?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Någon nämnde att jag ljuger och till denna/dessa vill jag ställa en fråga, hur kan jag ljuga när jag framför min egen tanke/upplevelse av spelet???

Det är ju inte bara dina tankar om spelet.

1. Du säger att spelgrafiken kunde varigt ifrån 1998. Med tanke på vilken typ av spel WAR är hade detta varigt omöjligt.

2. Ditt UI går att konfigurera på massor av sätt. Betydligt mer än vad man kan med WoW. Sen finns användargjorda UI som garanterat kommer tyka upp ganska snart. Testat knappen "UI" där du kan flytta runt i stort sätt allt på din skärm?

3. Introt är med största sannolikhet taget ifrån DAoC (3år innan WoW) vilket också var utvecklat av Mythic och var deras mall till WAR.

Hur kan detta bara vara dina tankar? Är detta olika för olika personer?

Skrivet av cRYPT0NiT3:

WOW = dagis!
WAR = Fritids!
AoC = Vuxenvärld!

För nakna bröst, blod och alkohol är helt klart saker som inte drar till sig yngre tonåringar?

Alkohol i AoC? Dom har inte fixat drinking cape än!

Medlem

Säger som en annan, ni är välkomna tillbaka till WoW. Ni vet innerst inne att WoW aldrig, ALDRIG, kommer se sig slaget. De 500.000 WAR spelarna kommer vara som bortblåsta när nya expansion till WoW kommer.

War spelarna idag lär ju dessutom fortfarande betala månatlig avgift till Blizzard för att dom inte orkar säga upp subscription.

Well, jag säger det igen, välkommen tillbaka till WoW snart folks :). Och om man säger att WoW är dåligt, så kan inte 10 miljoner spelare ha fel.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Säger som en annan, ni är välkomna tillbaka till WoW. Ni vet innerst inne att WoW aldrig, ALDRIG, kommer se sig slaget. De 500.000 WAR spelarna kommer vara som bortblåsta när nya expansion till WoW kommer.

War spelarna idag lär ju dessutom fortfarande betala månatlig avgift till Blizzard för att dom inte orkar säga upp subscription.

Well, jag säger det igen, välkommen tillbaka till WoW snart folks :). Och om man säger att WoW är dåligt, så kan inte 10 miljoner spelare ha fel.

Du har rätt. Borde börja spela Second Life eftersom dom har 18 miljoner spelare....

Medlem
Skrivet av b0ne:

Säger som en annan, ni är välkomna tillbaka till WoW. Ni vet innerst inne att WoW aldrig, ALDRIG, kommer se sig slaget. De 500.000 WAR spelarna kommer vara som bortblåsta när nya expansion till WoW kommer.

War spelarna idag lär ju dessutom fortfarande betala månatlig avgift till Blizzard för att dom inte orkar säga upp subscription.

Well, jag säger det igen, välkommen tillbaka till WoW snart folks :). Och om man säger att WoW är dåligt, så kan inte 10 miljoner spelare ha fel.

Det är bara skööööönt!!! Alla WOW spelare håll er till wow, mest bara massa fjortisar som leker vuxna där ändå så er vill vi inte ha i de andra MMO spelen.

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Säger som en annan, ni är välkomna tillbaka till WoW. Ni vet innerst inne att WoW aldrig, ALDRIG, kommer se sig slaget. De 500.000 WAR spelarna kommer vara som bortblåsta när nya expansion till WoW kommer.

War spelarna idag lär ju dessutom fortfarande betala månatlig avgift till Blizzard för att dom inte orkar säga upp subscription.

Well, jag säger det igen, välkommen tillbaka till WoW snart folks :). Och om man säger att WoW är dåligt, så kan inte 10 miljoner spelare ha fel.

Jag tror att ni helt enkelt börjar få kalla fötter eftersom ni nu har kommit fram till att ert favoritspel faktiskt inte är så ohotat som ni har inbillat er.
Att ni sen fortsätter att intala varandra motsatsen är tyvärr ingen överraskning.

Medlem

Ska bli kul och se hur hotat det är:evil:

Medlem

Oj vilka reaktioner, det hade jag inte väntat mig. Tro mig när jag säger att jag gärna ser ett spel som kan konkurrera med WoW, då jag själv är hyffsat trött på det.

Men all I say is that i dagsläget finns det inget bättre.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

Rätt pinsamt att dom inte fixat vissa saker än, friendlistan är buggad.. man måste acceptera ett avtal varje gång man loggar in, kö till servrarna är ett skämt.. när man kastar en spell och den är kastad och snabbt rör sig efteråt så står det interupted även om det inte blev det, spelet är dåligt optimerat.. o mycket mer.

Även om jag klagar väldigt mycket kommer jag ge spelet en chans då de förhoppningsvis bara kan bli bättre

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Säger som en annan, ni är välkomna tillbaka till WoW. Ni vet innerst inne att WoW aldrig, ALDRIG, kommer se sig slaget. De 500.000 WAR spelarna kommer vara som bortblåsta när nya expansion till WoW kommer.

War spelarna idag lär ju dessutom fortfarande betala månatlig avgift till Blizzard för att dom inte orkar säga upp subscription.

Well, jag säger det igen, välkommen tillbaka till WoW snart folks :). Och om man säger att WoW är dåligt, så kan inte 10 miljoner spelare ha fel.

Vill du slå vad? (Jag är helt seriös nu. Skicka ett pm) WAR är idag det snabbast växande mmorpgt som någonsin släppts och det växer stadigt.

Wotlk kommer locka tillbaka många spelare, MEN.. när dom har grindat till 80 och fattat att det inte finns någonting nytt mer än nya quests att grinda, nya arenor att grinda, nya instancer att grinda.. samma gamla skit, som dom sett om och om igen, kommer dom tillbaka till WAR. Det svär jag på. WoW hade sina glansdagar innan TBC släpptes, sen försvann spelglädjen totalt. Det finns ingen som spelar för att ha kul, eller det sociala biten längre. Alla är bara epix-kåta och vill ha arena-rating eller farma 25-man instancer.

Ska bli kul o se när WoW tar efter Mythic o försöker lägga in mer world-pvp objectives, men misslyckas totalt som dom tidigare gjort. (EPL, Silithus, Hellfire Pen, Nagrand etc etc etc)

Gen
Medlem
Skrivet av pimpim2:
Skrivet av Gen:
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Min dator består av ett AMD X2 4400+ CPU, en billigare variant av MSI K9N moderkort, 2GB RAM, ATI Radeon 4850 512Mb graffe kort och diverse hårddiskar och ett Audigo2 ljudkort. Kör en 550W Antec strömkälla till systemet.

Inget överklockat utan kör fabrikinställningarna på allt. Givetvis är allt anpassade med mjukvara för just min dator och eftersom jag inte har en widescreen skärm ( utan en CRT 20") kör jag upplösning 1280*1024 i alla spel. Hade jag större skärm skulle jag köra två ATI 4850. Totalkostnad för mitt system utan HDD kommer nog inte ens upp till 5000kr och AoC mm fungerar utmärkt med ALL grafik på max i 1280*1024 upplösning utan problem.

Jag skulle klassa din dator som Mid-End. Och du säger alltså att med denna setup så körde du :
1280x1024
Grafikinställning - High
SM 3.0
Minst 8xFSAA
Shadows on
...o.s.v. och har en acceptabel FPS (minst 40)?

Om så, grattis.

Jag körde allt maxxat i 1920x1200 iofs med Vsync och låg i medel outdoors på 15-30 FPS vilket är riktigt kasst. Tarantia var en riktig "hackfest" dvs FPS låg på 7-20.
Intel E6600
4GB PC5300
GeForce GX280 1GB
Vista x64 SP1

Sitter på ett 3870 crossfire system, Q6600 och 4gb ram och hade betydligt bättre fps än vad du får. Städerna laggade till rätt bra när det var mycket skit som hände men annars flöt spelet på rätt bra. Några undantag när texturer lästes in.
Körde dock med 16x FSAA i 1440x900.
Du med ett GX280 borde få mycket bättre resultat än så.

Mm, vet inte vad felet är med mitt skitkort :< Även om jag inte alls gillar ATi så känns 4870 kortet rätt häftigt just nu.

Medlem

Kan inte alla dom som vill spela Warcraft göra det - och vi andra som vill spela nått annat göra det. Våra farsor är inte starkare än era bara för att vi föredrar ett annat spel. Ingen som tvingar nån att spela nått överhuvudtaget. Diggar du inte nått - sluta spela, men du behöver absolut inte tro att nån överhuvudtaget är intresserad av varför just du inte tyckte om liret. Ditt problem - vi behöver inte veta, vi har nog med våra egna problem.


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Kan ni sluta köra ert WAR/WoW kommer döda WoW/WAR snack? Även om det inte i allas huvuden finns utrymme för mer än ett spel så kan jag (och många andra) upplysa om att bägge spelen faktiskt kan existera samtidigt. (Detta berör inte de som jämför WoW gentemot WAR, endast de som vill ta död på den ena).

Blizzard suger? GOA suger imo minst lika mycket.

Ang grafikkorten. Ja Gens 280 borde klara bättre än det där. Dock är 280 starka sida grafikkrävande spel (specifikt Crysis) medans 4870 korten är bättre på mindre grafikkrävande spel, typ som WAR. 2x 4870 i crossfire slår ett 280 i allt, förutom Crysis (utgår ifrån standard versionerna, inte överklockade eller på annat sätt modifierade versioner).

Inaktiv

Ok .. nu orkar jag inte hålla mig längre...

Detta fenomen med att vad det än rör sig om så måste man sätta "vs" mellan olika saker. Det är nån slags amerikansk inställning att man aldrig kan gilla flera saker utan det ska vara så väldigt för eller emot.

När jag säger "amerikansk" så generaliserar jag en aning och ber alla amerikaner om ursäkt för det. Mer om generaliseringar nedan.

Skrivet av b0ne:

Säger som en annan, ni är välkomna tillbaka till WoW. Ni vet innerst inne att WoW aldrig, ALDRIG, kommer se sig slaget.

Vad har jag som gammal WoW spelare för intresse av att se WoW "slaget" bara för att jag spelar ett annat spel?

Skrivet av b0ne:

De 500.000 WAR spelarna kommer vara som bortblåsta när nya expansion till WoW kommer.

Jag har kört WoW fram till lvl 70 och Kharazan (nånting i den stilen) sen tröttnade jag och är inte intresserad av mer så om War är lika kul i november som nu så stannar jag där. Det KAN möjligtvis vara så att du generaliserar en aning.

Skrivet av b0ne:

War spelarna idag lär ju dessutom fortfarande betala månatlig avgift till Blizzard för att dom inte orkar säga upp subscription.

Nu kan det vara lite generaliserande igen faktiskt. Fast bara en aning.

Skrivet av b0ne:

Well, jag säger det igen, välkommen tillbaka till WoW snart folks :). Och om man säger att WoW är dåligt, så kan inte 10 miljoner spelare ha fel.

Jag har aldrig sagt att WoW är dåligt. Jag personligen har bara tröttnat på det. Hoppas det är ok med dig att jag spelar nåt annat spel... ?

Hör och häpna men jag känner en del personer som har samma inställning som jag när det gäller detta. Det borde alltså gå att spela War med dem och ha kul ihop.

Nu ska jag avslöja en hemlis: Jag känner en person som spelar BÅDE Wow och WAR. !!!111!!ONE111!!! Otroligt va?!?!

P.S. Vad är det man säger "10 miljoner flugor kan inte ha fel: Ät skit?" (Det sista är ett skämt, det kanske är bra att tillägga..) D.S.

Skrivet av hobbytyrant:

Ok .. nu orkar jag inte hålla mig längre...

Detta fenomen med att vad det än rör sig om så måste man sätta "vs" mellan olika saker. Det är nån slags amerikansk inställning att man aldrig kan gilla flera saker utan det ska vara så väldigt för eller emot.

Öh detta har inget med amerikaner att göra eller är ni alla inflyttade därifrån eller? Nej fenomenet heter fanboism och inget annat.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

Men vad då UI't det kan du ju customisa som du vill dra rint allting scala om helt som du vill sen har ju war.curse.com en massa ui mods o.s.v


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Tycker du har helt rätt hobbytyrant.

r1k
Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Det är bara skööööönt!!! Alla WOW spelare håll er till wow, mest bara massa fjortisar som leker vuxna där ändå så er vill vi inte ha i de andra MMO spelen.

Du är just en sådan fjortis som vi inte vill ha i war. omogna inlägg och omotiverad kritik.

Gen
Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Det är bara skööööönt!!! Alla WOW spelare håll er till wow, mest bara massa fjortisar som leker vuxna där ändå så er vill vi inte ha i de andra MMO spelen.

Moget inlägg -.-

Alla WoW spelare är inte fjortisar (bland annat jag och de flesta i mitt guild). Bara för att WoW drar till sig yngre spelare behöver inte betyda att andra MMOs slipper dem. Sen kan äldre spelade bete sig väldigt fjortisaktigt. Se bara AoC starting areas. NewPlayerChat där förpestades av folk som inte gör något annat än hackar på varandra och skriver omogna/onödiga saker.

Medlem
Skrivet av cRYPT0NiT3:

Hej igen!

Nu börjar denna tråd bli intressant, många nya svar med "vettig" innehåll istället för bara kritik på mig som trådskrivare.

Till Gen:

Jag har en medel fps på ca 52-61 om jag inte är i de största städerna där den sjunker ner till runt 20-30, men är inte så ofta i dom så det kvittar.

Till övriga:

Lite mer tid har gått och jag har haft tid att testa, checka, spela och se med egna ögon mycket av det min kritik påstått.

Ja det finns en UI "mod" funktion i WAR så ber om ursäkt för tidigare påståenden men jag har ett par ord som kan lätt beskriva denna UI mod grejs "den suger".

Det enda man kan gör är skala ner storlek på UI och då berörs precis allting från spelarnamn till minimap etc... Mycket, mycket dåligt!!!

Valbarheten när det gäller "barsen" är den enda funktionen på denna UT mod del som fgaktiskt är bra resten suger.

Det som frustrerar mig mycket är att inställningarna i UT mod gäller ALLA karaktärer och inte sparas karaktärvis som tex. wow, aoc, lotro... Men dom kanske kommer jobba mer på denna del vilket jag hoppas.

Man ska givetvis inte jämföra olika MMO rakt av i form av grafik, fysik och andra element men däremot kan man hänvisa till bättre lösningar eller sämre i andra spel.

Hej r-tard testat scala elementen var för sig istället för att slita i stora reglaget?

Chees, hur svårt är det?


signatur

P.L.U.R

Skriv svar