FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124

Har haft lite lösenrods problem på sista tiden. Varit duktig med att använda cirka 4st helatiden men har nu märkt att jag troligen börjat använda lite andra också vid speciella tillfällen. Har haft ett HELVETE denna morgon för att se till att det mest värdefulla stannar med mina orginal 4 lösenord.

Tänkte ganska snabbt på Diablo 3 då jag redan blivit hackad där en gång så jag fixade ett nytt lösen där och skrev det på en lapp som jag har här i mitt rum, problemet är bara att är Diablo 3 lösenordet densamme som ens B-net lösen eller kan man ha olika? Just nu får jag error 3 när jag försöker logga in på diablo 3 fasten jag lyckats ändra mitt lösen på b-net accountet. Kan också klart och tydligt se att jag har "Diablo 3 Standard edition" så varför kan jag inte logga in?

Och kom inte och säg det är någon jävla maintenence. då ballar jag ur ännu mer, kan fan itne esn skriva ordentligt.

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 868

Så länge du har authenticator så är väl lösenordet värdelöst för hackers, eller har jag fel?

redruM
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-30
Inlägg 400

Om du inte vill beställa en Authenticator från Blizzard så kan du tanka ner appen, som är gratis, till din android eller äpple.

uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124

Hannu skrev:
Så länge du har authenticator så är väl lösenordet värdelöst för hackers, eller har jag fel?

vad har det med saken att göra? Jag har fortfarande bytt lösen på mitt b-net konto och jag kan inte komma in på Diablo 3 pågrund av ett error 3 medelande.

redruM
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-30
Inlägg 400

uberpwnage2.0 skrev:
Hannu skrev:

vad har det med saken att göra? Jag har fortfarande bytt lösen på mitt b-net konto och jag kan inte komma in på Diablo 3 pågrund av ett error 3 medelande.

Kontakta Blizzards support då?

uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124

redruM skrev:
uberpwnage2.0 skrev:
Hannu skrev:

Testade igen ocn nu säger spelet att jag inte har "connection" och bör kolla "Server status" för att se jag är uppkopplad. Hm. startar om och prövari gen.

EDIT: Jag funderade just, vilken är den senaste patchen?

Fuidama
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-04
Inlägg 895

uberpwnage2.0 skrev:
redruM skrev:
uberpwnage2.0 skrev:
Hannu skrev:

Testade igen ocn nu säger spelet att jag inte har "connection" och bör kolla "Server status" för att se jag är uppkopplad. Hm. startar om och prövari gen.

1.03 är fortfarande den senaste (har kommit hotfixes men den "stora" patchen är fortf 1.03).. I slutet av Augusti ska 1.04 komma senast jag hörde något om release "datum". Men de har också gått ut med mer saker som ska ändras i spelet och om det är tänkt komma med i 1.04 så lär den väl dröja ännu mer? Det är ju Blizzard.. Likt Valve så får man väl bara tänka "den kommer när den kommer... OM den ens kommer".

Jag gissar på att du kollade på denna sida ang error 3?
http://us.battle.net/support/en/article/error-3

uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 124

Fuidama skrev:
uberpwnage2.0 skrev:
redruM skrev:
uberpwnage2.0 skrev:
[quote="Hannu"]Så länge du har authenticator så är väl lösenordet värdelöst för hackers, eller har jag fel?[/quote]

1.03 är fortfarande den senaste (har kommit hotfixes men den "stora" patchen är fortf 1.03).. I slutet av Augusti ska 1.04 komma.

Jag gissar på att du kollade på denna sida ang error 3?
http://us.battle.net/support/en/article/error-3

Prövat allt det där, funkar inte. Det enda jag inte testat är att installera om spelet.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 144 medlemmar online. 1 foruminlägg har postats idag.

FZ