AoE grinding möjligt ?

Inaktiv
AoE grinding möjligt ?

Nån veteran Beta testare som kan berätta lite om dette fenomen på order sidan ? vad krävs?

Klasser ?

platser ?

skulle vara hur kul som helst att veta om Powerlevelling kommer vara ett inslag i war som det var i dark age of camelot.

Tack

Medlem

Det är möjligt. Hitta en PQ med snabb respawn. Klasser som behövs på order(vi körde detta) är RP(delvis dmg, delvis healing), BW, Tank och AM som "pure" healer.

Tror att RP har en riktigt nice master rune på senare lvl för just AoE grind. Fråga mig inte hur BW skall specca dock för det är inget jag vet något om :).

Inaktiv
Skrivet av liath:

Det är möjligt. Hitta en PQ med snabb respawn. Klasser som behövs på order(vi körde detta) är RP(delvis dmg, delvis healing), BW, Tank och AM som "pure" healer.

Tror att RP har en riktigt nice master rune på senare lvl för just AoE grind. Fråga mig inte hur BW skall specca dock för det är inget jag vet något om :).

nån PQ du kan rekomendera runt lvl 13+?

tackam för svar

Inaktiv

Är i stort behov av att veta ett ställe med MYCKET mobs på lvl 29+ (29-34). där man kan AOEa. hittils kör vi high pass ch 14 pq och ligger typ 50k exp/h men det är ändå för segt, och vi har en maxmängd med mobs vi kan pulla å dom spawnar på 3 olika ställen. stage 2 är lite segt också då det är bara champions å inge mass spawn som ett annat ställe i high pass eller ch 12 i black fire pass.

Tips uppskattas verkligen, någon borde kunna dela med sig om tips då det finns massor av folk på 30+ redan (några på 40 redan)

1
Skriv svar