Bjuder på mig själv när jag gör en spelrecension på engelska!

Medlem
Bjuder på mig själv när jag gör en spelrecension på engelska!

Tja alla fz fanns, som rubriken lyder bjuder jag på mig själv när jag gör en spelrecension utav Orcs must die!

Har alltid haft usla betyg i engelska (g dvs) och kände nu för att träna upp dem lite möjligtvis med hjälp av videorecensioner. Gjorde även detta som en rolig grej då jag helt enkelt ville testa hur det är att snacka med sig själv framför datorn.

Här är iaf videon:

http://www.youtube.com/watch?v=K_o_tVQox4I

Slutresultatet blev la lite blandat, ni får gärna döma själva och ge kritk Ni behöver inte vara snälla etc, ärlig kritik är det som ger mest. Men jag tyckte detta var helt okej, kommer testa göra några fler videorecensioner och se hur engelskan utvecklas.

Medlem

Fällorna verkar var veka. Lycka till med engelskan, den blir säkert bättre dess mer du pratar även om det finns bättre sätt att öva på än en monolog.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

haha love it! Låter princip som mig när jag snackar @moxistarcraft. Kul att höra!

Var ju riktigt nice ju, intressant spel också.
Supporting!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ingen fara dude, du är bättre än Robbaz på engelska

Skrivet av fanatisk:

Tja alla fz fanns, som rubriken lyder bjuder jag på mig själv när jag gör en spelrecension utav Orcs must die!

Har alltid haft usla betyg i engelska (g dvs) och kände nu för att träna upp dem lite möjligtvis med hjälp av videorecensioner. Gjorde även detta som en rolig grej då jag helt enkelt ville testa hur det är att snacka med sig själv framför datorn.

Här är iaf videon:

http://www.youtube.com/watch?v=K_o_tVQox4I

Slutresultatet blev la lite blandat, ni får gärna döma själva och ge kritk Ni behöver inte vara snälla etc, ärlig kritik är det som ger mest. Men jag tyckte detta var helt okej, kommer testa göra några fler videorecensioner och se hur engelskan utvecklas.

Medlem

Haha soft kul att höra

Skrivet av mosoloa1:

haha love it! Låter princip som mig när jag snackar @moxistarcraft. Kul att höra!

Var ju riktigt nice ju, intressant spel också.
Supporting!

Medlem

Mjukt kul.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Borde få IG pga Svengelska.

Antagligen 70% av Sveriges befolkning har en fruktansvärd engelska dialekt... Förfärligt, man skämmer ju ut sig!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Borde få IG pga Svengelska.

Antagligen 70% av Sveriges befolkning har en fruktansvärd engelska dialekt... Förfärligt, man skämmer ju ut sig!

och du borde på IG i Svenska. Inte så roliga besked eller?


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar