Black mesa
De sa att det skulle släppas 8:47, som är en koppling till själva spelet där man i början åker i "tåget" så säger announcern/kvinnorösten att klockan är 8:47 AM. Men eftersom vi är i en annan tidszon så blir tiden 15:47 tror jag. Så nej, det släpps inte 00.01
Här kan du se en nedräkning som jag antar är anpassas till svensk tid om man använder svensk layout/svensk inställning/"svensk" IP-adress
"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."
De sa att det skulle släppas 8:47, som är en koppling till själva spelet där man i början åker i "tåget" så säger announcern/kvinnorösten att klockan är 8:47 AM. Men eftersom vi är i en annan tidszon så blir tiden 15:47 tror jag. Så nej, det släpps inte 00.01
Här kan du se en nedräkning som jag antar är anpassas till svensk tid om man använder svensk layout/svensk inställning/"svensk" IP-adress
Hur anpassar man en nedräkning för en viss tidszon?
Men 16:47 borde det bli tror jag.
http://steamcommunity.com/groups/BlackMesa/discussions/0/8649...
It will not be on steam on launch day. We hope shortly after.
Det var detta...
De sa att det skulle släppas 8:47, som är en koppling till själva spelet där man i början åker i "tåget" så säger announcern/kvinnorösten att klockan är 8:47 AM. Men eftersom vi är i en annan tidszon så blir tiden 15:47 tror jag. Så nej, det släpps inte 00.01
Här kan du se en nedräkning som jag antar är anpassas till svensk tid om man använder svensk layout/svensk inställning/"svensk" IP-adress
Hur anpassar man en nedräkning för en viss tidszon?
Men 16:47 borde det bli tror jag.
Med Javascript, så här:
$(function () {
var expires = new Date(@year, @month, @day, @hours, @minutes, @seconds);
$('#clockDiv').countdown({ until: expires, timeZone: null, serverSync: serverTime, onTick: serverTime, tickInterval: 60 });
function serverTime() {
var time = null;
$.ajax({ url: '/Auction/SyncServerTime',
async: false, dataType: 'json',
success: function (result) {
time = new Date(result.serverTime);
}, error: function (http, message, exc) {
time = new Date();
}
});
return time;
}
Om du sätter tillbaka tiden på din dator två timmar så kommer nedräkningen att sättas tillbaka 2 timmar också.
"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."
De sa att det skulle släppas 8:47, som är en koppling till själva spelet där man i början åker i "tåget" så säger announcern/kvinnorösten att klockan är 8:47 AM. Men eftersom vi är i en annan tidszon så blir tiden 15:47 tror jag. Så nej, det släpps inte 00.01
Här kan du se en nedräkning som jag antar är anpassas till svensk tid om man använder svensk layout/svensk inställning/"svensk" IP-adress
Hur anpassar man en nedräkning för en viss tidszon?
Men 16:47 borde det bli tror jag.
Med Javascript, så här:
$(function () {
var expires = new Date(@year, @month, @day, @hours, @minutes, @seconds);
$('#clockDiv').countdown({ until: expires, timeZone: null, serverSync: serverTime, onTick: serverTime, tickInterval: 60 });
function serverTime() {
var time = null;
$.ajax({ url: '/Auction/SyncServerTime',
async: false, dataType: 'json',
success: function (result) {
time = new Date(result.serverTime);
}, error: function (http, message, exc) {
time = new Date();
}
});
return time;
}
Om du sätter tillbaka tiden på din dator två timmar så kommer nedräkningen att sättas tillbaka 2 timmar också.
nu skett du i blå skåpet du menar väl 16:47
En Gång Pc Alltid Pc.
De sa att det skulle släppas 8:47, som är en koppling till själva spelet där man i början åker i "tåget" så säger announcern/kvinnorösten att klockan är 8:47 AM. Men eftersom vi är i en annan tidszon så blir tiden 15:47 tror jag. Så nej, det släpps inte 00.01
Här kan du se en nedräkning som jag antar är anpassas till svensk tid om man använder svensk layout/svensk inställning/"svensk" IP-adress
Hur anpassar man en nedräkning för en viss tidszon?
Men 16:47 borde det bli tror jag.
Med Javascript, så här:
$(function () {
var expires = new Date(@year, @month, @day, @hours, @minutes, @seconds);
$('#clockDiv').countdown({ until: expires, timeZone: null, serverSync: serverTime, onTick: serverTime, tickInterval: 60 });
function serverTime() {
var time = null;
$.ajax({ url: '/Auction/SyncServerTime',
async: false, dataType: 'json',
success: function (result) {
time = new Date(result.serverTime);
}, error: function (http, message, exc) {
time = new Date();
}
});
return time;
}
Om du sätter tillbaka tiden på din dator två timmar så kommer nedräkningen att sättas tillbaka 2 timmar också.
nu skett du i blå skåpet du menar väl 16:47
Nej jag sket inte i nåt skåp, jag bor för tillfället i England och blanda ihop +1orna i GMT.
"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."
De sa att det skulle släppas 8:47, som är en koppling till själva spelet där man i början åker i "tåget" så säger announcern/kvinnorösten att klockan är 8:47 AM. Men eftersom vi är i en annan tidszon så blir tiden 15:47 tror jag. Så nej, det släpps inte 00.01
Här kan du se en nedräkning som jag antar är anpassas till svensk tid om man använder svensk layout/svensk inställning/"svensk" IP-adress
Hur anpassar man en nedräkning för en viss tidszon?
Men 16:47 borde det bli tror jag.
Med Javascript, så här:
$(function () {
var expires = new Date(@year, @month, @day, @hours, @minutes, @seconds);
$('#clockDiv').countdown({ until: expires, timeZone: null, serverSync: serverTime, onTick: serverTime, tickInterval: 60 });
function serverTime() {
var time = null;
$.ajax({ url: '/Auction/SyncServerTime',
async: false, dataType: 'json',
success: function (result) {
time = new Date(result.serverTime);
}, error: function (http, message, exc) {
time = new Date();
}
});
return time;
}
Om du sätter tillbaka tiden på din dator två timmar så kommer nedräkningen att sättas tillbaka 2 timmar också.
nu skett du i blå skåpet du menar väl 16:47
Nej jag sket inte i nåt skåp, jag bor för tillfället i England och blanda ihop +1orna i GMT.
ja då äre ganska lätt att blanda ihop hehe
En Gång Pc Alltid Pc.
1. Ladda ner:
http://release.blackmesasource.com/
2. installera. (kräver steam och Source SDK 2007)
3. Spela.
4. Fylls av glädje över att det äntligen finns ett riktigt spel igen.
Efter ha spelat lite så inser man att vissa saker i gamla spel saknar man verkligen inte.
* Fiender som aldrig missar och som träffar alla pixlar du råkar ha utanför skyddet du duckar bakom
* Idiotisk hoppmekanik & klättra på stege mekanik , ducka/hoppa .. = URK!
Dagens spel är faktiskt bättre på sådant