burken beter sig förbannat skumt?

Medlem
burken beter sig förbannat skumt?

tjena grabbar.. å tjejer eller vad ni nu är..

min data är helt efterbliven och hoppades på att ni kanske kunde hjälpa på något sätt..
lirar mw2 och cod4 på burken, den har sina små fördelar och sina nackdelar, den är snabb för övrigt men när det kommer till spel, då snackar vi skumma saker,
har lite smålags, tycker att datorn inte bör ha det
spelar ingen roll om jag kör på 1024 eller 800, så äre samma sort utav lag..
tänk till nu åt mig, jag är slut på idéer.. please.

har 8 gig ram
grafikkortet är AMD radeon HD 6700 series (kanske inte det bästa alternativet)
processorn är AMD phenom II x6 1055t

tweaks, lösningar, allt är välkommet att kommenteras,
se till att svara så snabbt ni kan, fan va glad jag skulle bli!
om det inte blir ändring på saken snart så kommer jag med stor sannorlikhet att slå sönder datorn, MVH andersson!

Medlem

Det är inte upplösningen som skulle ge dig lagg, det är snarare shadows-instälningen eller något sådant. Ställ ned shaders/shadows till lägsta/stäng av dom om det går. Ställned alla övriga inställningar till lägsta och arbeta dig upp från det.

Klicka bort "V-Sync", löser ibland detta problem.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Svårt att säga från beskrivningen , men hade problem när jag satt på gamla drivrutiner till mitt graffekort. När jag uppdatera de så fixa det sig.

Medlem

Min gissning är drivrutiner, kolla dem. Om du har fler skärmar kopplade till datorn (TV) prova att slå av de du inte använder när du spelar. Säker på att det är grafik lag och inte ditt internet? på spelen du spelar låter det som online game'ing testa din internet uppkoppling på http://www.bredbandskollen.se/
Hur ser din HD ut har du 15% ledigt utrymme minimum, hur länge sen var det du gjorde lite underhåll på hårddisken?
Sist har du städat ut datorn kan det vara så att fläktarna är fyllda av dam och du får kylnings problem som leder till sämre prestanda?
Hoppas nått hjälper kan inte komma på fler tips eller vad man ska kalla de

Medlem

Här har du drivrutiner till grafikkortet
http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.a...
Cataclyst Software Suit.

1
Skriv svar