COMPANY OF HEROES BETA @ FILEPLANET

Inaktiv
COMPANY OF HEROES BETA @ FILEPLANET

http://www.fileplanet.com/betas/coh_signup.aspx

Och som vanlig gäller det endast medlemmar.
Och så klart är man medlem.

Medlem

asch... skit. Jag har bara skrivit upp mig som medlem, tyket att man måste betala för att få tillgång till Beta-Testningen...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Läser du inte forumet, Cabante? Old news my friend, ladda hem nu och kom o smiska lite.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv

jasså? hehe. damn..skäms på mig vad sen jag är dårå !

Inaktiv

Jaha, det vore ju hemskt tråkigt om betan "läckte"


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Medlem

Hej, jag fick just ett mail om att jag kunde få en nyckel till CoH! Skitkul tänkte jag, men sedan märkte jag att jag måste ha ett "subscriber" konto, vilket jag inte har Finns det någon möjlighet att någon med konto skulle kunna fixa fram nyckeln åt mig, och även själva installern? Eller är detta högst olagligt?

Medlem

Framför allt går ju själva "accountholdern" miste om sin egen nyckel.
On a sidenote, ett av de bästa strategilir jag spelat.

Inaktiv

laddar ner det nu
ska bli spännande att testa
Härligt FZ har med nyheter på framsidan och artiklar, allt e skit suveränt här ju!

Medlem

Vilka här lirar då? Jag träffade på Crensaw? samt en till, kommer inte ihåg nicket dock..

Medlem

Jag som kör under nicket crenshaw, men blev sync-error varje gång jag körde med dig :/

Medlem

:E

Trist som sagt, hoppas det fixar det snart.

btw,

Medlem

Det går väl inte att köra nu va? har inte fungerat under dagen som jag varit inne..
Det är väl inte stängt än?

Inaktiv

Jag lirar under nicket meskalin, svårgissat
Skulle va kul o träffa på lite folk från fz, lira team o spöa skiten ur resten av världen

Medlem
Citat:

There should be some kind of ROE.

1 Only fired when fired upon.
2 Fire at will.
3 Don't fire if outmanned.
Hold fire. ??

If they are in Only fired when fired upon and they are ambushing someone, then they could change state to fire at will after throwing sticky bombs or grenades!

This is something the Inantry almost Must have!

Någon som håller med mig?

Medlem

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=100998

Skrivet av Tranj:

Servers being worked on...
We are currently working on the servers, so they will be unavailable at times and horribly slow at others. We hope to have the issues cleared up soon.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

FZ.se CoH BETA #1

Någon som vill spela lite?
Någon FZ borde dra upp en sådan server med password.. så bara FZanhängare kan lira.

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

FZ.se CoH BETA #1

Någon som vill spela lite?
Någon FZ borde dra upp en sådan server med password.. så bara FZanhängare kan lira.

Men duh, det är ju inga servrar i RTS, som det är i FPS multiplayer.

Allt i RTS sker ju peer-2-peer, och man får hosta om för varje match, så det ligger inga permanenta servrar uppe med drop-in .....


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Aja va sur då
Men att lite FZare lirar tillsammans tycker jag vi måste fixa! Är väl ett par som är sugna och har betanycklar?

Medlem

Jupps, vore kul. Fortfarande lite connectionsbuggar för mig. Btw, fick en extra key om nån inte har fått sin.

Medlem

Är riktigt kul när man väl kommer in i ett game, blir nog ett köp när det kommer ut.

Medlem
Skrivet av meskalin:

Jag lirar under nicket meskalin, svårgissat
Skulle va kul o träffa på lite folk från fz, lira team o spöa skiten ur resten av världen

Jag lirade mot dig 1v1 samois, för ungefär 32 timmar sen, jag vann ^^


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

Såg detta i lobbyn;

"Update: We're submitting a new built to QA today (Monday the 7th) to fix a problem with automatch. Provided nothing big is discovered, the patch will be released tomorrow."


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Jo man får hoppas


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Patch ute nu


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Helt klart roligaste strategi spelet på länge. Kommer garanterat att köpa det.

Medlem

heh, hittade en kul video om Jeepar i CoH;
http://www.youtube.com/watch?v=4B111vzcVMs


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Jot
Medlem

Fick mail från Play.com angående min förbeställning.. en av punkterna:

Citat:

Once installed, run the Company of Heroes game client. A window will appear asking you to enter your details. This exclusive BETA contains 3 map types just for Play.com customers. 1vs 1 map, 2 vs 2 map, 3 vs 3 map. There are also 3 levels of AI Easy, Medium and Expert.

Trevligt... undrar om det verkligen är så exklusivt för play.com-kunder som dom får det att verka...


signatur

ejot på irc.. fråga mig inte om e:et :)

Inaktiv

Lirade igenom demot. Verkar juste och det rullade bra helt uppskruvat i 1920x1200px. Inte illa. Tror dock inte att spelet är kanonkul i singelplayer, men i multiplayer - Ojojoj. kan bli en riktig hit!


signatur

Jag har klarat Rygar till NES - Två gånger. Ett bevis på envishet till snudd på idioti.

Medlem

h0h0 tänkte bara höra om det var nån som hade en key till open betan som inte används.

missade helt detta med open betan och är så jävla taggad på o lira !!

12
Skriv svar