Crysis 2, ca 236;- @ www.direct2drive.co.uk

Medlem
Crysis 2, ca 236;- @ www.direct2drive.co.uk

Ville bara tipsa alla gamers om vad en stark svensk krona kan göra kombinerat med 20% rea på direct2drive.
Är galet billigt med spel hos dem just nu och som rubriken säger: ca 236 kronor för crysis 2.
Kom ihåg att ange "itspayday" när ni checkar ut för att få rabatten.

www.direct2drive.co.uk

Medlem

Hhahah najs!
Blir köp!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Synd att man inte visste det igår Tack ändå

Medlem

Meh, Total War: Shogun 2 för 19,36£ = ca 209:-. Det är ju löjligt billigt. Och så har man precis fått in lönen på banken. Detta kan bli blodigt

Medlem

Bra pris, om man gillar spelet, då jag tycker PC versionen också har lite bättre grafik än konsolversionen som man får betala rätt mycket för. Synd bara att jag fick skriva: lite bättre grafik för hade väntat mig mer fastän man inte kan säga att Crysis 2 har dålig PC-grafik.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Bra pris, om man gillar spelet, då jag tycker PC versionen också har lite bättre grafik än konsolversionen som man får betala rätt mycket för. Synd bara att jag fick skriva: lite bättre grafik för hade väntat mig mer fastän man inte kan säga att Crysis 2 har dålig PC-grafik.

Det är ju bara directx 9 och det har ju sina begränsningar.
directx 11 kommer ju i senare patch.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Aj! Varför!? Jag har precis fått pengar och sen kommer du med en massa billiga spel! Skäms!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av stormense:

Bra pris, om man gillar spelet, då jag tycker PC versionen också har lite bättre grafik än konsolversionen som man får betala rätt mycket för. Synd bara att jag fick skriva: lite bättre grafik för hade väntat mig mer fastän man inte kan säga att Crysis 2 har dålig PC-grafik.

Det är ju bara directx 9 och det har ju sina begränsningar.
directx 11 kommer ju i senare patch.

Informationen om DirecX11 är borttagen på Crytecs hemsida. Värt sina ca 236 kr även med DirectX9 och avsaknaden av sandbox som de konstigt nog påstår att detta korridorskjutarpel är. Just känslan av instängdhet är min största besvikelse om jag jämför med Crysis. Men det går kanske över när man kommit längre.

Cry engine 3 kommer få DirectX 11 men om Crysis 2 får det vet ingen.

At the Gamescom 2010 PC Games Hardware was given the oportunity of gathering detailed information on the CryEngine 3 which will be used in Crysis 2: DirectX 11 including compute shader and tessellation, multicore-rendering, stereoscopic 3D, cineastic effects und more.
Please keep in mind: The details are referring to the CryEngine 3 (CE3) in general and can't necessarily be linked with Crysis 2!


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av stormense:

Bra pris, om man gillar spelet, då jag tycker PC versionen också har lite bättre grafik än konsolversionen som man får betala rätt mycket för. Synd bara att jag fick skriva: lite bättre grafik för hade väntat mig mer fastän man inte kan säga att Crysis 2 har dålig PC-grafik.

Det är ju bara directx 9 och det har ju sina begränsningar.
directx 11 kommer ju i senare patch.

Informationen om DirecX11 är borttagen på Crytecs hemsida. Värt sina ca 236 kr även med DirectX9 och avsaknaden av sandbox som de konstigt nog påstår att detta korridorskjutarpel är. Just känslan av instängdhet är min största besvikelse om jag jämför med Crysis. Men det går kanske över när man kommit längre.

Cry engine 3 kommer få DirectX 11 men om Crysis 2 får det vet ingen.

At the Gamescom 2010 PC Games Hardware was given the oportunity of gathering detailed information on the CryEngine 3 which will be used in Crysis 2: DirectX 11 including compute shader and tessellation, multicore-rendering, stereoscopic 3D, cineastic effects und more.
Please keep in mind: The details are referring to the CryEngine 3 (CE3) in general and can't necessarily be linked with Crysis 2!

Argh va nej! :@

Varför får man aldrig användning av datorn när man pungat ut med massa pengar.
Trodde jag skulle få kämpa med dx11 crysis men icke!
(btw, tack för infon)


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Crysis 2 må kanske inte ha DX11, men de har fan världens bästa easter egg

Medlem
Skrivet av Mahone:

Crysis 2 må kanske inte ha DX11, men de har fan världens bästa easter egg

https://www.youtube.com/embed/uUXlCH1stNc

Whaaaat?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Crysis 2 må kanske inte ha DX11, men de har fan världens bästa easter egg

https://www.youtube.com/embed/uUXlCH1stNc

LOOOOOL!!!

Medlem

haha den var bra


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kul "easter eggs" och ska kolla när jag spelat färdigt kampanjen. En kampanj jag ger stort plus till. Läste här på FZ i recensionen att storyn var tröttsam men håller absolut inte med SF-fan som man är. En ren njutning som man aldrig vill ska ta slut. Jag har inte haft så kul sedan första HL 2.


signatur

Det var detta...

Medlem

Hello, har precis köpt ny dator. Min specifikationer går att hitta på min presentation. Tror ni att jag kan maxa spelet?
Jag har inte spelat något grafiktungt på länge, är inte mycket för fps men lite ögongodis och pangande har ingen dött av.

1
Skriv svar