Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Jalle_91:

Jävla skit EA och Crytek man kan fan inte lita på nån lr några:evil:

Hellre längre väntan och ett bra mindre buggigt demo, är ett snabbt utkastat demo med buggar.

Edit: TypO!

ja, men ändå...

Medlem

+att det är inte fredag i amerikat riktigt ännu det är en sak vi måste hålla koll på har ju varit så här på X antal demos förut man har varit snabb som fan hem från jobbet/skolan för att komma fram till att "fan det har inte släppts ännu" men sen nästa morgon så finns det.. vet inte vart EA har sitt huvudkontor men är det på västkusten så är dom ju 9timmar bakåt i tiden så ha lite överseende

Medlem

Jag tror att antal buggfixar inte blir så fixade på de närmaste 18-19 timmarna dock.. Hur som helst så jag har fixxat singelplayern nu kihihihi!

Medlem
Skrivet av mixxor:

Jag tror att antal buggfixar inte blir så fixade på de närmaste 18-19 timmarna dock.. Hur som helst så jag har fixxat singelplayern nu kihihihi!

hur? o.O

Medlem

Om du förbeställer Hela Crysis får du en 24 timmars singelplayer demo.. alltså den motsvarande som kommer om 18-19 timmar. Jag antar att det är ett tidsbegränsad demo som går ut efter 24 timmar efter installation. Så det håller till den riktigt demo-releasen.

Medlem

ok.. men vi som väntar kan väl lira demot mer än 24 h?

Medlem

oja det som kommer kan du spela för alltid om man säger så!

Inaktiv

Vad finns i demon SP eller MP? Eller rent av båda?


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Medlem

Bra fråga! Jag vågar inte svara på rak arm, men jag skulle gissa på att det endast är singelplayer demo! Skulle vara förvånadsvärt bra om det ingick en MP faktiskt! Typ som tröstpresent för ungefär 1-månad-och-1-dag-försening!

Inaktiv

man får juh deras eidtor också... CryEngine2


signatur

[size="1"]Zeltaok, Citizen of [/size]
[size="4"][font="Comic sans MS"] The Free City of Lochlainn[/url][/font][/size]

Medlem

en dålig grej... det verkar som demot släpps i fileplanet >.<

Medlem
Skrivet av nibs:

en dålig grej... det verkar som demot släpps i fileplanet >.<

Kommer att komma ut på alla torrent sidor så det är lungt och man får inte glöma FZ


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo det har du nog rätt i

Medlem

Har spelat SP Demot. Mycket kul... Men det går icke att maxa inställningarna.

Stor mapp, mycket att utforska!


signatur

"I never asked to be squad leader"

Medlem
Skrivet av Elias O:

Har spelat SP Demot. Mycket kul... Men det går icke att maxa inställningarna.

Stor mapp, mycket att utforska!

sluta suckta mej för fan

Medlem

har du sp demot?.... lägg upp det på nån sida ^^

Medlem
Medlem
Skrivet av Jalle_91:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Jalle_91:

Jävla skit EA och Crytek man kan fan inte lita på nån lr några:evil:

Hellre längre väntan och ett bra mindre buggigt demo, är ett snabbt utkastat demo med buggar.

Edit: TypO!

MEN PUCKO FATTAR DU NADA ELLER??????

DOM HÅLLER INTE PÅ ATT FIXA BUGGAR OCH SÅN SKIT NU:s:evil::evil::evil::evil::P

vad gör dem då?:$

Medlem
Skrivet av Hix0r:
Skrivet av Jalle_91:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Jalle_91:

Jävla skit EA och Crytek man kan fan inte lita på nån lr några:evil:

Hellre längre väntan och ett bra mindre buggigt demo, är ett snabbt utkastat demo med buggar.

Edit: TypO!

MEN PUCKO FATTAR DU NADA ELLER??????

DOM HÅLLER INTE PÅ ATT FIXA BUGGAR OCH SÅN SKIT NU:s:evil::evil::evil::evil::P

vad gör dem då?:$

Läs sida 2 långt ner vad jag skrev så vet du.. Folk som förbeställt genom EA Store spelar det för fullt redan, och ja det är samma demo som vi får.

Medlem

just ja fan... vilka utsugare

Medlem

Men kan inte nån av dom lägga upp en liten fin torrent eller nått....

Medlem

ajjabaja. ingen illigal nerladdning här inte


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Skrivet av nibs:

Men kan inte nån av dom lägga upp en liten fin torrent eller nått....

Finns redan men funkar inte så don't bother.
Klarar ni inte av att vänta 16 timmar till på en litet demo?
Tror ni överlever.

Medlem

hur säkra kan vi vara på att det är 16 timmar kvar det kommer antagligen dröja ännu längre

Medlem

[quote=kozzak]

Skrivet av DarthZ:

Edit: Sen hoppas jag att du förstår att de restrictions som finns i betan med fordon osv är pga av det är multiplayer, inte för att det är dx9.

lite av det du skrev är sant. i multiplayer så kommer man kunna skjuta sönder t ex träd, mm men bara med DX10.

fan va skönt de ska bli o testa. även om det ligger i brevlådan 16. hehe, tror jag vet vilken bana det är också, den som är på alla walkthrus, en vin liten vik och annat.

Medlem

hmm.. behöver man kod?

Medlem

ääh skitsamma väntar tills imorrn

Medlem

http://na.llnet.cdn.ea.com/u/demos/Crysis_SP_Demo.exe
^^Antar att den inte får läcka ut egentligen men vad gör man inte för FZ? Det är oskyddad demo som ska släppas imorgon..

Medlem

Har spelat SP-demot nu och det funkar perfekt för mig på High (DX10). Får klockren framerate på näst högsta upplösningen. Körde AA x2 (mer än så blir krävande). Helt utan AA kan spelet kännas lite för kantigt. Trots att datorn själv ville köra på Extra High var detta inte möjligt för bästa spelkänsla. Droppade ganska rejält.

En rekommendation till er där ute: När ni väljer grafikinställningar så kan ni antingen välja allt helt manuellt. eller om datorn väljer den grafik du vill spela. Om du t.ex vill spela på High så välj inte det manuellt, utan be datorn (VIA grafikinstallningar/advance) välja Low/Medium/High/Extra High (I detta fallet High graphics). Då kommer spelet fungera betydligt bättre trots samma inställningar. Detta ser jag som en bugg, så ni tänker på det.

Bli inte besvikna om ni redan nu vet att det inte kommer fungera på High. Spelet gör sig förvånadsvärt snyggt i medium. Samma gäller upplösningarna. I menyn kan det kännas suddigt, Men när du väl spelar så ser det riktigt fint ut!

Mitt rigg:

Geforce 8800gtx
Core 2 Quad 2.4ghz
4Gb RAM
Windows Vista
22" widescreen 2ms

// Mixce!

Medlem
Skriv svar