Inaktiv

Esc. glöm inte bort å prova på MP banan (det som spelades under beta) väldigt ball den med..

men är det bara jag som saknar fordons ljud ur bland annat tanken helikoptern och min balla minigun? :S

Inaktiv

signatur

Thermaltake Armor | Asus P5W DH Deluxe | Intel Core 2 Duo E6300 | Corsair 4096MB PC5400 | BFG 8800GTX 768MB | 2x WD Raptor 36GB | OCZ GameXStream 700w

Medlem

hur lägger man till gubbar ?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Inaktiv

tac launcher e inget jämfört med tac tank :):)

Medlem

Hur Gör man för att kunna flyga helikoptern?

Medlem
Skrivet av Tomzi:

vad heter nuke vapnet ?

TAC Launcher

Medlem
Skrivet av Lithen:
Skrivet av Tomzi:

vad heter nuke vapnet ?

TAC Launcher

vad heter nuke tanken?


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Hallå?... hur gör man för att använda gubbar/vehicles?

Medlem
Skrivet av nibs:

Hallå?... hur gör man för att använda gubbar/vehicles?

Du trycker först på CTRL+G för att kunna komma in i spelet. sen så spelar du, om du vill sätta ut nån bil eller så trycker du på "Entity" och väljer det allt sen därefter, vad du vill ha för fördon osv


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem
Medlem

Jag har lekt och gjort en hel den i Sandbox, men vill kunna köra det i Demot och inte i Editorn, går det och hur?

Inaktiv

signatur

Thermaltake Armor | Asus P5W DH Deluxe | Intel Core 2 Duo E6300 | Corsair 4096MB PC5400 | BFG 8800GTX 768MB | 2x WD Raptor 36GB | OCZ GameXStream 700w

Inaktiv
Skrivet av b0bl00i:

Nice, lyckades importera massa!!! vapen inkl nuke och nuketanks samt helikoptern..vilken är körbar och la in dom i demot. så nu när jag spawnar är det bara att välja och vraka bland godsakerna..nuken är galen..men sniper samt law är ju fett.
Btw..finns en gömd alien på banan man kan träffa på..bara ta bort en boundary och bege sig till där man hittar intel om nån snubbe..följ vattnet till höger en bit och sen ner i skogen

Hur spawnar man nuke-tanks och tar bort den där boundaryn..?

du kan förresten lägga in fler scout aliens via entity>ai>aliens - scout.. warrior och trooper funkar dock inte..

Medlem

Nuketank finns i archetype entity>vehicles>land>us_tank_wTac.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Sicken jävla smäll det blev när man fepplade ut Kärnvapenpuffran


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av Ronzem:

Jag har lekt och gjort en hel den i Sandbox, men vill kunna köra det i Demot och inte i Editorn, går det och hur?

1. Gå in i mapen C:\Program\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Levels

2. Byt mappnamn från "island" till "island2"

3. Byt mappnamn på din bana till "island".

4. Byt namn på filen som heter "exempel.cry" (om du döpt din bana till "exempel") till "island.cry".

Öppna Crysis och ta New Game och spela på.
Säg till om det inte funkar så ska jag ta reda på felet.

Föresten, hur gör man så att man ser AI:n i spelet, när jag tar ctrl+g så ser jag inga fiender, hur foxar jag detta?

Inaktiv

Hejsan! jag undrar om jag kan arbeta med sandbox på med en AMD athlon 64 3800+ å 2gb ram utan att det blir allt för jobbigt för datorn? eller de kanske inte rentav går alls? :S

Medlem

Har lagt in några vapen å tanks i island banan , men hur får jag det att funka i spelet , jag får det bara att funka i editorn men inte i själva spelet .... hur gör man så att det funkar i spelet ?

Medlem

vafan?! följer editorn bara med i demot?!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Nix, den finns även med i fullversionen, på CD-skivan i mappen Tools.

Inaktiv
Skrivet av Smocko:
Skrivet av Ronzem:

Jag har lekt och gjort en hel den i Sandbox, men vill kunna köra det i Demot och inte i Editorn, går det och hur?

1. Gå in i mapen C:\Program\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Levels

2. Byt mappnamn från "island" till "island2"

3. Byt mappnamn på din bana till "island".

4. Byt namn på filen som heter "exempel.cry" (om du döpt din bana till "exempel") till "island.cry".

Öppna Crysis och ta New Game och spela på.
Säg till om det inte funkar så ska jag ta reda på felet.

Föresten, hur gör man så att man ser AI:n i spelet, när jag tar ctrl+g så ser jag inga fiender, hur foxar jag detta?

Um, angående från Sandbox till Crysis demot, jag kan icke få att det funka.

Jag har bytt mapp-namnet island (Crysis SP Demo ->game->levels->) till island2. Därefter gick jag in i mappen, och ändrade namnet på min karta till island. Är detta fel? <_<'

Inaktiv

Sandbox vill inte visas alls på min dator men demot funkar? Har rätt drivrutiner på grafikkortet men det är bar programet "Editor" som funkar fast rutan man kan lägga till saker i är grå? Nån som vet vad jag ska göra?!!!!!

Medlem

Men satan vad jobbigt jag tankade hem det och precis nu innan jag skulle testa sandbox så råkade jag ta bort allt

Medlem

tanka hem? köpa?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag lyckades installera sandbox2 och startar det. Jag trycker file --> new och döper barnan till vad som helst.... Då kommer en ruta fram: Failed to create level directory'game/levels/"namnet på barnan"' VAD ÄR FELET?! Jag måste ha sandbox, överlever inte utan det:P
PS: har en riktigt bra och ny vistadator... Klarar crysis på Very high...

BeW
Medlem

Dunno ifall du fixat det redan, men det kan bero på att du har UAC aktiverat. Har du det tillåter inte UAC det att skapa en mapp (banan) i level mappen i crysis då den är skrivskyddad.

Fast samtidigt ska du inte kunnat installera SB2 ifall du haft UAC igång.... så ja vet inte. Kolla upp det iaf, det brukar vara det som är felet med SB2 i vista.

Medlem

Hehe, allt fixat nu... Fungerar perfekt. Tips till de som inte vet: Om man inte hittar sandbox så lägger man i skivan. Går in på Dator och där är crysis tex på H, F eller E osv... Högerklicka och tryck utforska... Där har du Sandbox2 installer:)
2. Om du inte kan installera sandbox och om du har vista så går du in på kontrollpanelen-Användarkontonochsäkerhetförfamiljen-användarkonton-aktivera eller inaktivera kontroll av användarkonto (UAC) stäng av den och starta om datorn... Då kan du installera sandbox2. Den installeras på Bin32 i crysismapparna...
3.Om du inte kan skapa en ny barna på Sandbox2 så måste du högerklicka på sandbox2 ikonen och välja "kör som administratör" det tillåter dig att köra sandbox2 utan problem... Mer fel på sandbox har jag inte hört talats om... Hoppas detta hjälper:up: Jag hade alla dessa problem:P Nu behöver ni inte fråga mer om dethär;)

Inaktiv

hur snurrar man obiect

Medlem
Skrivet av punkarslusk:

hur snurrar man obiect

Vad sägs om Rotate, strax under fliken Groups?

123
Skriv svar