Inaktiv

haha tack , men undrade lite mer om.. man kunde typ hålla inne typ

ctrl+R mus så snurrar den om du typ fattar XD

Inaktiv

jag har inte Entity på min sandbox vad sk jag göra?? någon som vet :/

Medlem

Vad? Finns den inte i din Rollup Bar?

Medlem

Jag har ett otroligt irriterande problem med Crysis Sandbox Edior; Jag kan inte skapa banor. Anledningen till detta är att det inte går att öppna nytt projekt, jag får ett felmeddelande som säger att spelet inte kunde spara i levels eller någonting sådant.

Har någon en aning om vad jag kan göra?

Medlem

Ja, högerklicka på Editor-ikonen ---> Egenskaper och välj Kompabilitetsfliken i överkanten. Sedan väljer du längst ned "Kör som administratör".

Då ska det fungera.

Medlem

Tack så mycket, skall testa det.

Medlem

Har du testat? Fungerade det?

Medlem

Har du testat? Fungerade det?

Medlem

Har kört demot idag.
Har precis läs klart tråden som ni har skrivit och testat att installera editorn men de går inte!!! Jag går in på C:/Program Files/Electronic Arts/Crytek/Crysis sp Demo/Sandbox2 Installer och klickar på Cry Engine(R)2 Sandbox(TM)2 då laddar den ungefär halva sen kommer meddelandet :Error 1303.The installer has insufficient privileges to access this directory: C:/Program Files/Electronic Arts/Crytek/Editor. The installation cannot continue.Log on as an administrator or contact your system administrator.

PLZ!!!HJÄLP MIG!!!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

esc


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Ett vanligt problem, vad sägs om att söka på Google, for a change?

Stäng av UAC så ska det fungera, och kör dessutom som Admin.

Medlem
Skrivet av yoyisy:

PLZ!!!HJÄLP MIG!!!

Har haft exakt samma problem... Minns dock inte hur jag gjorde. Svaret finns på www.incrysis.com 's forum...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen, jag skrev ju lösningen precis ovan. Stäng av UAC och kör som admin.

Medlem

bah. you beat me to it ^^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

123
Skriv svar