CS: GO , era åsikter!

Medlem
CS: GO , era åsikter!

Jag vill gärna höra andras åsikter om CS:GO , för de som spelat det dvs!

Jag personligen gillar det, iaf den timmen jag spelat, kanske ändrar min uppfattning ju längre tiden går!

Medlem

Tajt och refinerat med lite mjukare grafik, i övrigt ingen större skillnad i jämförelse med CSS och andra sourcetitlar.

Medlem

Jag har tre allvarliga frågor. Om ni inte vet. Kolla upp detta snarast.

1. Ligger liken kvar?
2. Kommer det blodpölar under liken?
3. Ligger hylsorna från vapnen kvar länge?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Svar
1. Ja
2. Blodet som kommer från när du är skjuten är kvar
3. Hylsorna ligger inte kvar inte vad jag ser iaf!

Medlem

Tycker det är ok.
Kändes lite skumt i början, men efter någon/några timmar så känns det bara bättre och bättre.

Det som är mest trevligt i min mening är att alla gamla goa banor som aldrig spelas mer har kommit i rampljuset igen.

Medlem

Tycker att GO är riktigt roligt! Förstår att det finns de som är skeptiska till det men det är lätt värt att ge det en chans. Det ända jag saknar är Silencer till vapnen.. Annars tycker jag att det flyter på bra, mycket härligare känsla när man trycker ett HS, känns verkligen som att man blåser ut hjärnan ur dem

Medlem

ser helt OK ut, men de e så billigt på steam att det nästan måste vara något lurt med de D:
tror de blir att köpa det :3

Medlem

Är det värt att köpa? Isf, väntar jag tills jag har pengar :3


signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

Medlem

Var många år sen jag spelade CS. Är lite sugen på detta faktiskt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag har över 1000 speltimmar i cs 1.6 och kan säga att CS: GO är kul, men jag vet inte om jag kommer köra lika seriöst med att dra ihop ett lag och försöka vinna 2vs2/5vs5 turneringar.. men det kanske är för att dom flesta jag spelade med inte kör längre och att jag har tröttnat lite..

En sak jag tyckte var kul att latja omkring med lite var Bullet time / slowmotion, denna videon visar er hur man gör.

http://youtu.be/KvVGAQ-_8zM

Sen att jämföra alla vapen hur dom är i GO och hur dom är i 1.6 har jag inte riktigt hunnit göra men kan nämna några saker jag saknar..

-Kunna trycka V (eller den man bindat) för att öppna equipment store.
-Silencer på m4a1 colten
-USPN!! VAR ÄR MIN USP!!!

phi
Medlem
Skrivet av editionblack:

Är det värt att köpa? Isf, väntar jag tills jag har pengar :3

Det är oftast så man får göra iom att det är svårt att köpa saker utan pengar och vem betalar ett spel på avbetalning?

Medlem

Så, har nu skaffat Cs:go men burken man sitter på måste man dra ner grafiken på en del för att kunna köra, men det jag kört är nice


signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

1
Skriv svar