Dante's Inferno Tyck och Tänk

Medlem
Dante's Inferno Tyck och Tänk

Ja, som titeln säger... skriv vad ni tycker om spelet. Både + och -


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

En off-topic-fråga... Vad gör den här tråden i rollspels-avdelningen? Dante's Inferno är ett action/äventyrsspel i bästa hack'n'slash-anda. Tror nog att du kan få mer svar om du lägger den i "Övriga spelgenrer".


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Mjo kanske det


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Håller med, det är ett action hack'n slash. Men för att hålla mig till ämnet och svara på frågan:
Har bara spelat några timmar än så länge, men den största anledningen till att jag spelar spelet alls är för att det är ett God of War-spel till 360. Har aldrig haft en playstation men varit sugen på GoW, och nu har jag möjlighet att få utlopp av den önskan. Enbart det.
Så plus:
+Det är som GoW
+Potentiellt intressant setting
+Ibland sköna animationer
och minus:
-Det är inte riktigt GoW,
-vilket märks mest i att grekiska mytologin har anpassats bättre, än vad som tagits omhand i Dante's Inferno
-Ibland kass animation
-Stundvis ojuste bestraffning, imo


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

+ Enkelt stridssystem.
+ Vackert att titta på.
+ Kommande Co-op DLC
- Väldigt kort (klarade ut det på 5-6 timmar).
- Ingen direkt anledning till att spela det mer än gång. Då achievements är lätta.

1
Skriv svar