Dark Souls, Demons Souls, Bloodborne

Medlem
Dark Souls, Demons Souls, Bloodborne

God afton!

Jag undrar om det finns människor där ute som tycker som jag att Dark Souls-serien är en av dom bästa spelserierna i mannaminne?
Och även Demons Souls och Bloodborne givetvis!
Jag letar efter likasinnade gamers som man kan prata med och diskutera bästa minnet, vilken boss man tycker är den bästa, vilken är svårast, tips, vilket vapen är det bästa, bästa ringarna, vilken klass kör ni helst osv osv.
Finns det något sådant ställe redan eller kan denna tråd bli något?

Medlem

Har lirat Dark Souls 1 och 3. Tvåan kändes inte rätt, så den hoppade jag över.

Bästa bossen tycker jag är Manus, Father of the Abyss från ettan. Jävligt svår, men helt rättvis. Dog massvis med gånger, men blev aldrig frustrerad eller rage quit'a. Rolig och svinsvår, precis som bossar ska vara.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Mike.K:

Har lirat Dark Souls 1 och 3. Tvåan kändes inte rätt, så den hoppade jag över.

Bästa bossen tycker jag är Manus, Father of the Abyss från ettan. Jävligt svår, men helt rättvis. Dog massvis med gånger, men blev aldrig frustrerad eller rage quit'a. Rolig och svinsvår, precis som bossar ska vara.

Du borde ge tvåan en chans till
Har du spelat Bloodborne? Om inte så är även det spelet riktigt jäkla bra alltså!
Det jag gillar med alla dom här spelen är att det är svårt ibland och det ska vara svårt för då blir segern så himla skön som det ska vara, ett riktigt endorfinrus
Sen tycker jag att dom har helt rätt design på alla bossar dom gjort, stora, snygga, gör ONT, olika faser och många till antal.
Själv har jag inte heller spelat ut alla spelen men jag har kört igenom Bloodborne, Dark Souls 3 och sen kört en bit i dom andra men just nu ska jag spela ut första Dark Souls Prepare to Die på PC
Jag kör som sorcerer och allt gick helt ok tills jag råkade ramla in hos Capra Demon och han gav mig så jävla mycke stryk
Den är svår som magiker för det är väldigt tight där plus hundarna så hinner man inte kasta spells, men sen när man tog sig upp i trappen så gick det bra
Favoritboss från DS3 måste nog bli Nameless King och från Bloodborne är det nog Darkbeast Paarl men det är svårt att välja för alla är bra!

Medlem

Jag är lite kluven gällande Souls-serien för loren är så pass kryptiskt upplagd att alla har sin egen sammanfattning av storyn - men inte nödvändigtvis den rätta. Alla beskriver själva eventsen men oftast inte så mycket mer, så jag har svårt att bli engagerad i den spelvärlden utöver gameplayet.

Bloodborne däremot är min GOTY 2015, trots att den följer ungefär samma arkaiska spår med lore och utläggning så lyckades jag, i min åsikt, få ihop backstoryn till varför Yharnam blev ett offer.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Själv gillar jag att DS serien inte trycker story och lore i ens face med massa cut scenes och liknande.
Jag bryr mig inte jätte mycket om story i spel, gameplay är alltid nummer 1 för mig.
Dar Souls fokus på gameplay och spelmekanik är det jag älskar mest med dem. Sen visst, det är najs att story och lore finns där ifall man vill fördjupa sig, men det ska inte ta för mycket plats imo.


signatur

<3

Medlem

Jag håller med Mike.K men för dom som tycker om story och lore så finns det massor av den varan i Dark Souls serien men man måste leta efter den.
http://www.polygon.com/2016/5/5/11526384/dark-souls-plot-you-...

Medlem

Jag känner att jag behöver viss sammanhang till spelvärlden för att bli engagerad men utförandet behöver inte vara cutscenes, men om nu ett svärd och sköld för att rättfärdiga konflikt som behövs för gameplay så finns det väldigt många andra spel som gör redan samma sak. Förstå mig rätt, lore betyder inte mer eller mindre än gameplayet men jag vill ha kompletterande substans till det. Problemet jag ser med Dark Souls är att det redan har svårt formulerad lore där man kan anta innehållet för att vara något annat än vad det representerar samt vad för kopplingar mot karaktärer, platser, events och tidslinje(r). Jag anser därför externa källor med sina egna slutsatser lika meningslöst att lita på som min egen, de deducerade slutsatser har oftast inga eller väldigt svaga belägg då många detaljer är uteslutande. Jag kan lika gärna påstå att hela spelvärlden, storyn och lore är en metafor för den nuvarande modellen inom fysik och människans resa att förstå sin roll i den.

Jag har kört igenom alla Souls-serien, gameplayet är ok - men jag hade uppskattat serien MER om jag förstod den bättre.

Det problemet har inte jag med Bloodborne.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ja okej det är lättare att hänga med i Bloodborne börjar det inte vara dags för ett Bloodborne 2??
Ohem:Vad är ditt favoritvapen i Bloodborne?

Quake-konnässsör

Vill ni veta mera om storyn i Dark Souls och Bloodborne serien så kan jag rekommendera VaatiVidya starkt. När man vet storyn bakom Dark Souls och Bloodborne så blir det lite mera deprimerande att köra. Storyn bakom den första riktiga bossen i Bloodborne är riktigt bra, och vad som händer med hans barn och fru, bara en överlevde.

https://www.youtube.com/user/VaatiVidya

Tycker faktiskt att bossarna i Bloodborne är lite mera intressantare än i Dark Souls, det kan vara att man är lite mera mättare på Dark Souls än på Bloodborne, vem vet. Tycker att stridssystemet som handlar om sidesteppa och counterattacking är lite mera intressant än att hålla på att rolla fram och tillbaka och emellan åt blocka lite med sin sköld. Men tycker absolut att spelen är värda sin vikt i guld.

De förlorade lite tappningen i Dark Souls 2. Som gjorde Dark Souls 1, och inte minst Demons Souls, bra var att man fick ett val i början... Vilken väg ska jag gå? Här har vi tre / fyra olika vägar som man kan välja för att göra sin frammarsh i världen. Tror jag kämpade på i New Londo Ruins i 2 - 4 timmar och kunde inte i min vildaste fantasi förstå varför det skulle vara så jekla svårt, men tillslut gav jag upp för att gå till Catacombs och blev bemött av samma roliga saker i stort sätt. Men självklart hittade jag rätt till slut och sen var det frammarsh mot första bell of awakening.

Man kan se en viss valmöjlighet i Dark Souls 2, men det är mera svårare att hitta och förstå och inte lika lätt att hitta som i första spelet. Sen har tvåan och trean i serien en svaghet som inte ettan hade, man har teleporteringen direkt ifrån starten. Tyckte inte riktigt om det, varför ska man kunna teleportera sig direkt fram och tillbaka mellan bonfire. Lordvesseln hade någon form utav anknytning till det i första spelet, men i andra och tredje? Kanske inte har läst på tillräckligt ännu. Spelet kändes större och mera komplicerat när man fick tvinga sig fram när man inte hade teleporteringen.

Tyckte de gjorde ett bättre jobb med Dark Souls 3 än Dark Souls 2, men första spelet är fortfarande det som värmer bäst.

Nameless King går det vissa spekulationer om att det är Gwyn (Sista bossen i Dark Souls 1) förlorade son. Gwyn fick tre barn, Gwynevere (Alla känner till den utsikten, eeeeh), Gwyndolin (som var en total besvikelse, blev mera som en utfyllnadsboss) och hans förstfödda. De tror att den först födde är alltså Nameless King. Men går även lite små spekulationer om att Soltaire också skulle kunna vara den förlorade sonen. Men VaatiVidya går in mera på djupet om detta.

Ne nu har jag skrivit tillräckligt.

Svåraste bossen i serien, Dark Souls och Bloodborne är Orphan of Kos, finns inget svårare Nameless king var enklare! oj oj oj

Medlem
Skrivet av almblad:

WALL OF TEXT

Svåraste bossen i serien, Dark Souls och Bloodborne är Orphan of Kos, finns inget svårare Nameless king var enklare! oj oj oj

Mja VaatiVidya är inte nödvändigtvis dålig på att framföra men emellanåt så återberättar han samma sak som spelen redan beskriver, det får iaf mig att känna att jag slösar tid på att titta på hans videos ibland.

Jag känner definitivt 2an och 3an hade för många Bonfires, det kändes mer utmanande med endast 2 för var area (En för början av arean och en strax vid boss). Men jag anser att teleporteringsfunktionen är ok för att göra resan lite mer praktisk, för har man ändå tömt området på items, kämpat igenom motståndet och gazeat sönder synen på leveldesignen så är där inte längre incitament att befinna sig där och göra det jobbigare.

Ta till exempel utdraget från Mark Cerny för något år sedan om hans inblandning i Crash Bandicoot, för att spara in en del av arbetet och tid under utvecklingen av spelet så fick dem korta ner en bana - förslaget var att bara sätta upp en skylt vid "slutet" av banan och be spelaren att helt enkelt gå hela vägen tillbaka. Inte mycket till anledning att påbörja banan i första taget om man ändå tvingas slösa tiden med att vända, eller hur? Så dem lade till stenbumlingar ala Indiana Jones för spelaren att undvika.

Den formen av motivation att gå tillbaka genom alla fiender är svårt att motivera i Dark Souls efter vila på bonfire.

I övrigt diggar jag Orphan of Kos jag med, jag finner hans moves något mer varierat än dem flesta.

Skrivet av Ghoztatic:

Ja okej det är lättare att hänga med i Bloodborne börjar det inte vara dags för ett Bloodborne 2??
Ohem:Vad är ditt favoritvapen i Bloodborne?

Det har varierat mellan Hunter Axe, Rifle Spear och Holy Sword (mest spelat) men det slutade med signaturvapnet Saw Cleaver för jag kände att det blev lite för kompromissat mellan damage, speed, combo recovery på dem andra vapnen. Whirlgig Saw kändes rätt på många punkter men ljudeffekten som tvåhandad blev väldigt enformigt att lyssna på.

Blodbaserade vapnen kändes mer lämpade mot andra NPC hunters och PvP, tyckte inte det gjorde så mycket skillnad mot övriga fiender. Eller så spelar har jag fel build med dem.

Amygdalan Arm har däremot en sjuk stagger, iaf mot Maria.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av almblad:

Vill ni veta mera om storyn i Dark Souls och Bloodborne serien så kan jag rekommendera VaatiVidya starkt. När man vet storyn bakom Dark Souls och Bloodborne så blir det lite mera deprimerande att köra.

Jäklar vad långt inlägg du skrev och jag håller absolut med om att VaatiVidva gör intressanta videos på tuben, prenumererar på hans kanal
Nu har jag bara hunnit spela Bloodborne utan DLC så jag har tyvärr inte fått äran att möta Orphan of Kos men jag ska ta mig an DLC'et snart och det ska bli ett sant nöjje!
Jag hoppas verkligen att dom kommer med ett Bloodborne 2!

Skrivet av ohem:

Det har varierat mellan Hunter Axe, Rifle Spear och Holy Sword (mest spelat) men det slutade med signaturvapnet Saw Cleaver för jag kände att det blev lite för kompromissat mellan damage, speed, combo recovery på dem andra vapnen. Whirlgig Saw kändes rätt på många punkter men ljudeffekten som tvåhandad blev väldigt enformigt att lyssna på.

Hahahaha samma här! Fastnade för Saw Cleavern är riktigt najs när man uppgraderat den

Medlem

Vet ni vad som stör mig något oerhört?
Det är att Dark Souls Prepare to Die på PC där sparas savefilerna i Steam Cloud men 2an och 3an gör inte det.
Så i det fall man formaterar om datorn så far savefilerna (om man inte skriver in (%appdata%) och sparar Dark Souls III katalogen. Men jag tror att om man gör så, formaterar och kopierar in katalogen igen så kan man få en varning av FromSoftware att man kör med modifierad mjukvara till spelet vilket inte är tillåtet och har man då otur blir man bannad från servrarna
VARFÖR har dom inte Steam Cloud save?

Ooh! DARK SOULS™ III - Ashes of Ariandel™ på Steam http://store.steampowered.com/app/506970/

Medlem
Skrivet av Raahzel:

Vet ni vad som stör mig något oerhört?
Det är att Dark Souls Prepare to Die på PC där sparas savefilerna i Steam Cloud men 2an och 3an gör inte det.
Så i det fall man formaterar om datorn så far savefilerna (om man inte skriver in (%appdata%) och sparar Dark Souls III katalogen. Men jag tror att om man gör så, formaterar och kopierar in katalogen igen så kan man få en varning av FromSoftware att man kör med modifierad mjukvara till spelet vilket inte är tillåtet och har man då otur blir man bannad från servrarna
VARFÖR har dom inte Steam Cloud save?

Ooh! DARK SOULS™ III - Ashes of Ariandel™ på Steam http://store.steampowered.com/app/506970/

Yes skaffade det häromdagen till PS4an, problemet är att jag är på NG+1 och måste kämpa igenom från Undead Settlement där jag sparade senast. Skippade trädbossen den här gången, resterande vapen och utrustning än det jag redan har tilltalar mig inte.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Ja av den anledningen så startade jag aldrig NG+1 utan tänkte vänta till dlcet
Har bara hunnit köra en bit men nya fienderna känns inte speciellt svåra men däremot så är miljön väldigt vacker
Jag hoppas att bossarna bjuder på en utmaning och sen ska nya pvpzonen testas men för mig är DS en PvE-upplevelse och sen är det fint med coop och invasion inslagen

Medlem

När / Var / Hur ansluter spelet till DLC området? Är på NG+ och klarat det mesta utan Archdragon Peak och sista bossen. Tänkte köpa DLC inom en snar framtid...


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Mike.K:

När / Var / Hur ansluter spelet till DLC området? Är på NG+ och klarat det mesta utan Archdragon Peak och sista bossen. Tänkte köpa DLC inom en snar framtid...

Den första bemötande ingången till Cathedral of the Deep, dvs "kyrkan" med bonfiren på insidan. Jämfört med tidigare Dark Souls så är det något enklare att komma igång med DLCet, hmm.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

From Software teasear om nya spelet och de kommer med VR-stöd också

https://m.facebook.com/BloodborneGame/photos/a.48669423814040...

Medlem

[Varning för spoiler i DLCet Ashes of Ariandel]

Det var härligt när man mötte Gravetender med dom tre vargarna, först plockade man vargarna och sen började man nöta ner Gravetender och jag hann tänka "Men alltså är detta en miniboss eller för den var ju busenkel"... sen kom Gravetender's Greatwolf hahah och då var ordningen återställd

Medlem

Fattar inte att jag upptäckt Dark Souls först 2020.
Har alltid tänkt att det är ett spel enbart för folk som;
''Yo jag är en masochist som älskar att dö i spel, och vill bevisa för andra att jag är bra som klarat detta, git gud nuubs''

Men det är ju helt annat än det.
Det började med att jag klarade Sekiro i vintras.
Så var ju tvungen att kolla på mer efter FromSoftware.

DS3 + expansioner fick jag till en bra klumpsumma.
Det var en väldigt motbjudande start, jag hade ingen feeling för spelet alls. Det kändes väldigt klunky jämfört med Sekiro. Första bossen var inte ens snäll och fick ändra spelstil helt.
Efter det var jag nästan helt vilsen med vad jag skulle göra.
Lite hjälp från fz fick jag lite hum iaf.
Det var nog först efter andra bossen saker började klicka och nu älskar jag det här spelet, settingen är ju helt underbar, det mörka, dystra.

Svåraste bossar för mig so far har varit; Pontiff, Dual princess och dragonslayer något

Är helt plötsligt väldigt taggad på elden ring haha


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:

Fattar inte att jag upptäckt Dark Souls först 2020.
Har alltid tänkt att det är ett spel enbart för folk som;
''Yo jag är en masochist som älskar att dö i spel, och vill bevisa för andra att jag är bra som klarat detta, git gud nuubs''

Men det är ju helt annat än det.
Det började med att jag klarade Sekiro i vintras.
Så var ju tvungen att kolla på mer efter FromSoftware.

DS3 + expansioner fick jag till en bra klumpsumma.
Det var en väldigt motbjudande start, jag hade ingen feeling för spelet alls. Det kändes väldigt klunky jämfört med Sekiro. Första bossen var inte ens snäll och fick ändra spelstil helt.
Efter det var jag nästan helt vilsen med vad jag skulle göra.
Lite hjälp från fz fick jag lite hum iaf.
Det var nog först efter andra bossen saker började klicka och nu älskar jag det här spelet, settingen är ju helt underbar, det mörka, dystra.

Svåraste bossar för mig so far har varit; Pontiff, Dual princess och dragonslayer något

Är helt plötsligt väldigt taggad på elden ring haha

Bättre sent än aldrig.

En del vågar sig ju inte på FromSoftwares spel för att dom är just utmanande och missar otroligt bra spel, tyvärr. För mig finns det inga spel likt dom FromSoftware gör och då menar jag inte enbart gameplay-mässigt, utan även deras atmosfär dom lyckas med varje spel är något utöver det vanliga. Deras melankoliska, dystra men ändå extremt vackra världar är helt makalösa.

Och ja, hypen är enorm för Elden Ring!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Jag tycke Sekiro var för svår i början när jag körde det. Blev sjukt frustrerad över hur svårt det var. Sen bara klicka det och det har blivit det bästa Souls-Like spelet jag kört någonsin. Boss striderna i Sekiro är de bästa bossarna som FromSoftware har gjort och den bästa bossen är Isshin, The Sword Saint.

Jag har nu tagit Platinum i Sekiro. Nåt jag inte gjort i de andra souls spelen.


signatur

Den som vet vet.

Quake-konnässsör

@dTexN: Kan också ge Nioh en chans, det är lite också bra med tajta fighter. Striderna är mer likt en blandning mellan Sekiro och Bloodborne, när man ska vara snabb in och ut i striderna. Man kan blockera vissa slag, men mera effektivt och försöka hålla avstånd eller steppa åt sidan när fienderna slår. Det är kanske lite mer random-drop / loot fest, men tycker det håller bra och värd den 4 som det fick i betyg av FZ för några år sedan.

Ihop med att Nioh 2 kommer förmodligen ut till PC under november så kan det vara ett bra tillfälle och dyka ned i Nioh 1 till PC, finns tre? expansioner som medföljer ihop med Complete Edition till PC. Det jag inte tyckte om var att spelet var kapat till 30 eller 60 fps till PC, men 60 fps är väl ett minimum när det kommer till spel där man ska vara snabb på fötterna. En av anledningarna därför jag inte köpte Sekiro till PS4an då jag ej äger en Pro version så var man fast med 30 fps.

Sedan har man några andra Souls-liknande spel som man också kan ta en närmare titt på.

  • Dead Cell

  • Blasphemous

  • Hollow Knight

  • Ashen

  • The Surge 1 och 2

Demons Souls har inte åldrats bra med åren och känns som en förfluten tid.

Medlem

De är bra, men inte bästa spelen någonsin. Man plöjer igenom dem så fort så jag hinner inte riktigt lägga märke till allt runt om. Vilket gör att spelen lätt glöms bort.
Bloodborne är dock det bästa av dem, då den världen var mest intressant och kändes mest igenomtänkt.

Sekiro är även helt ok, men världen vart lite tråkig efter ett tag.

Medlem

Tyckte denna fake-lore bild på Elden Ring såg läcker ut. ^^

Originalartisten -
https://www.artstation.com/artwork/qA8L4D
Är art director hos Naughty Dog förövrigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

@almblad: Ska kika in dem! Nioh spela jag till ps4 när jag hade, tänkte dra 2an när det kommer till pc
Gillade det, mycket loot!

Lyckades precis med Friede, hon petar nog bort twin princess från top 3 svårast. Ska försöka göra en lista över alla sen.
Tror jag vet varför jag tycker detta är så underbart. Spelet håller inte en i handen med vad som hänt, varför osv. Så ens egna fantasi fyller många luckor? Är så fint :') Till skillnad från andra rpgs där man matas med info.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Grymma spel, hela bunten. Tagit platinum i ett par just pga hur fantastiska de är. Både sett till utmaning, lore samt känsla.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Vi kan säga så här, att Elden Ring är mitt mest efterlängtade spel på väldigt länge! Glädjer mig till att dom går tillbaka till lite mer obskyr storytelling. Sekiro var på tok för mycket pang på rödbetan i storyn. Den var ju helt ok men inget som liknar Bloodbornes!

Favoritboss blir nog Lady Maria of the astral clocktower! Fy fan sicken fight!

Medlem

SoulsBorne-spelen är det bästa och mest nyskapande som kommit ut på 2000talet. Älskar de till döds.
Roliga är att jag HATADE Demons Souls första gången jag testade. Hade kört God of War 3 precis innan, ville ha något liknande. Köpte DeS... Testade en halvtimme, svor att aldrig mer röra skitspelet och sålde den dagen efter.
Sen gick det ett år och jag testade Dark Souls 1. Ett av världens bästa spel nånsin IMHO. Allt klaffade och jag var kär. Köpte DeS igen senare och älskar den nu med.

Bästa minnet är helt klart min Soul Level 1 run av DS1. Hade aldrig klarat O&S utan att dö minst ett par gånger innan, och nu kom jag med min mesiga lvl1-karaktär... Och lyckas döda de på första försöket. Mitt spellivs mest episka minne helt klart

SoL
Medlem

Har spelat från Demons Souls till Sekiro, kan nog säga att from soft är mina favorit utvecklare. Bloodborne är favoriten 100% platinum, många timmar, många builds. Men det var Demons souls som introducerade mig och det var en speciell känsla. Bara att ta mig till Boletarian tower knight tog mig nog två dagar, haha riktig jäkla noob

Medlem

Prais the sun!! ?

123
Skriv svar