Titel Veteran
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 1 150
Snabb fråga,
Ska ens level resetta när man kommer till Act II? Jag förlorade alla skills, all exp, och allt i min inventory. Lyckades döda skrotet i början med endast fists, och ta fast travel tillbaka till områdena i Act I, men fortfarande resetat och tomt inventory.
Antar att detta är en bugg? Tack fuckade jävla skit-savesystem :< Annars hade jag iaf kunnat återvända och göra om.. Nu får jag förmodligen spela om allt.
Titel Proffs
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 2 251
r3lev4nt skrev:
Snabb fråga,
Ska ens level resetta när man kommer till Act II? Jag förlorade alla skills, all exp, och allt i min inventory. Lyckades döda skrotet i början med endast fists, och ta fast travel tillbaka till områdena i Act I, men fortfarande resetat och tomt inventory.
Antar att detta är en bugg? Tack fuckade jävla skit-savesystem

Annars hade jag iaf kunnat återvända och göra om.. Nu får jag förmodligen spela om allt.
Så ska det ju inte vara nej..
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-15
Inlägg 1 150
Yay. =/ Får väl orka mig igenom allt igen då.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 664
Nä fifan då hade jag lagt ner det ett tag, tyckte spelet höjde sig när man fick byta miljö i act II och man slapp åka på samma väg fram o tillbaka mellan fyren o livräddar tornet
Titel Proffs
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 2 251
B-B-B-Banänäbrääken skrev:
Nä fifan då hade jag lagt ner det ett tag, tyckte spelet höjde sig när man fick byta miljö i act II och man slapp åka på samma väg fram o tillbaka mellan fyren o livräddar tornet
Verkligen, bara kommit till chapter 7 själv (gjort ALLA sidequests) och staden samt kloakerna är mycket roligare än det lilla man fick vandra runt i först.