Det är roligt med hästar..

Medlem
Det är roligt med hästar..

Hittade den här på Swec och bara måste dela med mig

http://www.youtube.com/watch?v=s-rl3RPC_Mw&eurl=

Inaktiv

Det där såg riktigt kul ut, i klass med MindControll vid The great lifts...:P

Gen
Medlem

Väldigt roligt

I klass med Mind Controll vid Alterac Valley entrance (Alliance) ovanför Hillsbrad Foothills.

Medlem
Medlem

Haha, måste bli 40!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Nästan bud på att ta häst nu istället

Inaktiv

Jävlar! Haha fan vilken sak.

Funkar det att sparka ner snubbar i pve servrar också?

btw, en snubbe i min guild parkerade en Rhino vid den där story byn i Cimmeria, folk blev inte glada xD

Ha Ha Ha underbart ....


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Ffick mig ett riktigt gott skratt.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

LOL var faktiskt riktigt roligt.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Överjävligt. Har alltid tyckt att man ska ha häst istället för fula mammutar eller tjocka noshörningar.

Gen
Medlem

Problemet är att fixa pengarna som krävs för att köpa en vid lvl 40. Att plocka allt skräp man hittar och sälja till vendor räcker iaf inte på långa vägar. Har 42S @ lvl 39 :<

Medlem
Skrivet av Gen:

Problemet är att fixa pengarna som krävs för att köpa en vid lvl 40. Att plocka allt skräp man hittar och sälja till vendor räcker iaf inte på långa vägar. Har 42S @ lvl 39 :<

Mjo riktigt segt att tjäna pengar, plockade upp iprincip allt från lvl 10-40 och köpte ingenting, hade endå bara runt 60s, lånade dock resten av en guild polare.
Lär dröja ett bra tag innan han fåt tebax pengarna

Medlem

hahaha coolt att man kan gjöra så i ett online spel

Medlem

Vad kostade mounten?

Medlem

Simplaste hästen kostar 2 g

Skillen för att lära sig 1 g

Gen
Medlem

En goldspammer skrev i OOC att 1g kostar $19.99 vilket betyder att t.o.m. dom har svårt att farma

Medlem
1
Skriv svar