pierreB skrev:
Sälj det då om du inte ens har brytt dig om att pröva det, jag själv tycker dock att spelet är väldigt roligt även om vissa saker fortfarande inte är helt perfekta.
Nu brukar jag inte svara på inlägg som uppenbarligen inte läst allt man skrivit men för att ta det en gång till. Hade jag öppnat spelet och tyckt det varit superduper mega kul osv var jag rädd att jag inte skulle bli klar med alla inlämningsuppgifter + hunnit pluggat till alla tentor + förberett alla muntliga redovisningar. Jag satte skolan före Diablo helt enkelt. Nu är skolan slut och då ville jag höra vad folk tycker om spelet, dvs är det värt att öppna och spela eller ska man sälja vidare eftersom det uppenbarligen fortfarande är stort tryck att få tag i det.
Sebastian Lind skrev:
Spelet verkar vara svinbra enligt de flesta, så det behöver du nog inte bekymra dig för. Personligen hade jag behållit samlarversionen eftersom det alltid är kul med sådana boxar, men om man inte är lite samlargalen som mig så är man kanske av en annan åsikt.
Jodå samlargalen har jag blivit på senare år, det är bara att för tillfället måste jag väga pengar mot samlarbox och är lite osäker på vilken som vinner den fajten.
Annanaz skrev:
Går väll emot strömmen. Om du inte är ett stort fan av diablo, utan mest köpte CE pga av att det var en "kul grej" så skulle jag sälja den Dyrt och sen köpa Standard utgåvan.
Däremot är du ett stort fan/gillar att ha låder i bokhyllan så öppna på bara.
Skulle nog kunna säga att anledningen till att folk gnäller är, server problem, problem med keyloggers (dock deras eget fel) och pga av att spelet är casualiserat.
Oavsett om du säljer lr inte, testa iaf spelet (självklart om du tänkt o sälja så fåru köpa ny) Helt klart värt att spela igenom Hell.
Har börjat köpa färre spel och endast samlarboxar så visst är det kul att ha den i bokhyllan. Har ju spelat 2an en del men inte toknött, lite skeptisk till casualiseringen. Saken är att jag gärna skulle köpt en billig nyckel och behållit boxen inplastad men går ju inte att få tag på billig nyckel, är ju 400-500kr som gäller.