Ditt aktuella RTS spel.

Medlem

COH company of heroes men inte OF betat britterna är för övermäktiga !!!!

Pansarknekt

UFO Enemy Unknown! Ok det är ju inge RTS. Så då får det bli... öhhh Warcraft 3.

Hade dock kört Supreme Commander om jag hade haft ost nog i lådan.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

har gått o halkat tillbaka till retro nästan, homeworld 2 som är nåt rymdstrategi lir från 2003 från relic. Fasen skulle vara nice om dem gjorde en ny del fast me nyare grafik och så högre unit caps

Medlem
Skrivet av ace84:

har gått o halkat tillbaka till retro nästan, homeworld 2 som är nåt rymdstrategi lir från 2003 från relic. Fasen skulle vara nice om dem gjorde en ny del fast me nyare grafik och så högre unit caps

Finns de inte mods för högre pop cap ???

Medlem

Command and conquer-serien ftw, framförallt Red Alert 2 och C&C3


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

hmm fasen bra idé CivilAction! hittade en del hyfsade, fasen fick en grym idé o sökte mods till star wars empire at war och hittade en as nice battlestar galactica mod till det om man har forces of corruption expansionen också då. As nice och se basestars och battlestars pumpa ut fighters och märka hur fps'n droppar nedåt, iaf tills man krossat en del av fiendens skepp iaf

Medlem
Skrivet av ace84:

hmm fasen bra idé CivilAction! hittade en del hyfsade, fasen fick en grym idé o sökte mods till star wars empire at war och hittade en as nice battlestar galactica mod till det om man har forces of corruption expansionen också då. As nice och se basestars och battlestars pumpa ut fighters och märka hur fps'n droppar nedåt, iaf tills man krossat en del av fiendens skepp iaf

Yup yup en kompis e helt galen i den moden (batlestargalactica alltså) glad man kunde vara till hjälp

Medlem
Skrivet av CivilAction:
Skrivet av ace84:

hmm fasen bra idé CivilAction! hittade en del hyfsade, fasen fick en grym idé o sökte mods till star wars empire at war och hittade en as nice battlestar galactica mod till det om man har forces of corruption expansionen också då. As nice och se basestars och battlestars pumpa ut fighters och märka hur fps'n droppar nedåt, iaf tills man krossat en del av fiendens skepp iaf

Yup yup en kompis e helt galen i den moden (batlestargalactica alltså) glad man kunde vara till hjälp

Yup Yup Yup!

Medlem
Skrivet av WaltX:

World in Conflict.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Supreme Commander

Inaktiv

Company of Heroes.

Inaktiv

World In Conflict. Har precis avverkat uppdraget där jänkarna pulveriserar Ivan med en atombomb.


signatur

Jag skriker på den röda gubben på övergångsstället tills den blir grön....AAARGH!!

Medlem
Skrivet av Markus_Wolf:

World In Conflict. Har precis avverkat uppdraget där

jänkarna pulveriserar Ivan med en atombomb.

Du bör ha en spoiler tagg på den där för de som inte spelat den banan än. Spoiler skrivs med [ spoiler ] och avslutas med [ /spoiler ] (utan mellanrummen).

Körde klart WiC nyligen, tänkt sätta mig in i multiplayer snart.

Inaktiv

Kör supreme commander forged alliance betan nu. Är faktiskt ett helt nytt spel om man jämnför med vanilla supreme commander, nästan allt är omgjort till det bättre. Hoppas verkligen att fler verkligen vågar testa det och ge det en riktig chans för jag har inte spelat ett rts som kommer ens nära det (förutom möjligen supcom då )

Medlem

Company of Heroes OF spelar jag nu. Inte mycket men ända RPS iaf!


signatur

"I never asked to be squad leader"

Inaktiv

Helt klart Command & Conquer 3: Tiberium Wars i väntan på StarCraft II. ^^


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

Har bytt till Warhammer 40k dawn of war igen ska spela igenom alla uppdrag igen o sen e de tillbaka till COH

Medlem

Precis köpt Age of Empires EXCLUSIVE (AOE1-AOE2 + EXP).

Så efter jobbet så blir det en go öl och bygga bönder

Medlem

SupCom, klarade UEFs kampanj igår. Nu är det bara Cybrans och Aeon kvar då, sen blir det att lira FA.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem

Rise of Legends fångade mitt intresse då det släpptes 2006, och jag spelar det än varje dag
Kommer nog inte tröttna på några år till...

Medlem

Company of Heroes, World in Conflict och Shattered Galaxies.
Lite Dawn of War och Homeworld 2 ibland.

Inaktiv

Kör mest Company of Heroes nu. Roligt spel att lana på med fast det är väldigt mycket samma hela tiden.

Medlem

Company of Heroes.

Medlem
Medlem

Mestadels Slaget om Midgård - Häxkungens Tid nu. Så synd att det knappt finns någon som spelar WiC längre, hittar aldrig några bra servrar


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

The settlers IV rise of an empire just nu, helt okej spel.

Medlem
Medlem

World in Conflict


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Har fastnat för Warhammer 40k: DoW: Dark Crusade.
Riktigt bra spel må jag säga. Kuligt Skirmish/online.

Medlem

Just nu är det Sins of A Solar Empire (<3) som ligger närmast hjärtat, och sedan lite DoW: Winter Assault.


signatur

Spaceships Are Magic

123
Skriv svar