FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 687

så med lite pengar på fickan tänkte hmm kanske saints row 2 var ett tag sen jag hade det på 360, och nu sitter jag med ett spel som laggar, jag kan inte köra högre upplösning än 1200x1400 och försöker jag gå högre så händer inget alls, nog för att det är lite gammalt nu men man tycker ju det borde flyta bättre än det gör, sitter med win7 64bit, 8gb ram och ett amd 5850

Zymac
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 264

ahh, saints row 2, bästa i serien -på konsoll that is.

Pc-porten är en av de fulaste Pcportarna ever, det finns dock ett gäng moddar och hemsnickade patchar som fixar prestandan och sånt. Spendera ett par minuter på Google så hittar du nog nått

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 687

Zymac skrev:
ahh, saints row 2, bästa i serien -på konsoll that is.

Pc-porten är en av de fulaste Pcportarna ever, det finns dock ett gäng moddar och hemsnickade patchar som fixar prestandan och sånt. Spendera ett par minuter på Google så hittar du nog nått

hur fixar man med moddar å så när det är steamspel då det inte finns den vanliga spelmappen ?

Zymac
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-09
Inlägg 2 264

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\namnetpåspelet* <--- däri finns "vanliga" spelmappen, bara o följa instruktionerna med modden i övrigt. :)

*sökvägen kan variera beroende på vart du har installerat Steam nånstans på datorn.

EDIT: ähh, EoS code busar, det ska ju stå cekolonbackslash såklart, och inte nån sur smilie :P

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 687

Zymac skrev:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\namnetpåspelet* <--- däri finns "vanliga" spelmappen, bara o följa instruktionerna med modden i övrigt. :)

*sökvägen kan variera beroende på vart du har installerat Steam nånstans på datorn.

EDIT: ähh, EoS code busar, det ska ju stå cekolonbackslash såklart, och inte nån sur smilie :P

hmm då ska man väl ta å leta reda på nån mod då xD

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 742 medlemmar online. 13 foruminlägg har postats idag.

FZ