Dota 2 keys tar aldrig slut.....

Inaktiv
Dota 2 keys tar aldrig slut.....

Fick en bunte nya keys....så vill nån ha så är det bara skicka pm.


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv

Och om Demodemo,s tar slut så tveka inte höra av er till mig om ni är sugna, har 9 st som ligger och samlar damm på steam.

Medlem

De kanske borde ta bort kravet på key..

Inaktiv
Skrivet av Athaleos:

De kanske borde ta bort kravet på key..

Pr-trick från Valve

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Fick 7 nya igår och jag fick inte äns slut på dem som jag hade fort i vintras ^^.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Har ni 2 över får ni gärna pm:a

Medlem

har 23 dota2 nycklar liggandes.... blerg.

Heter Getinmabelly på steam, adda om ni vill ha keys.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Dom där jävla Dota 2 keysen är som ogräs, går fan inte att bli av med har 14st liggandes tror jag.
Pma om ni vill ha några..

Inaktiv

haha Det är som en plåga....har inte alla keys? Är det verkligen nån som sitter och suktar efter en key? Oh well nån dag kanske man kan skicka alla keys i en enda gift till nån som man inte gillar... xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Dota och Arma 3 keys bara fylls på hela tiden... tycker att de borde sluta snart.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Har 10 stycken Dota2 att ge bort skicka PM vid behov.

Medlem

har 19st kvar haha =D har säkert gett bort 40 nycklar redan X,D ITS SO BUTTTIFULL!

Medlem

Tack Mr Belly

Inaktiv

Jag är i behov att av ett par nycklar, om någon har 2-3st över så hör gärna av er via pm

Medlem

Jag vill blocka Valve från att ge mig nycklar... får 20 åt gången och det går bara att ta bort dem en och en...

Inaktiv

Tack för pm, men jag är längre i behov av Dota 2 nycklar! Insåg att man inte kan få tgc drops om man inte betalar 9€ minst. Så nej, men tack iaf!

Medlem

Har länge velat prova DotA2 men har på nåt sätt inte lyckats få tag på en key, hade varit riktigt nice om nån hade en key o bjuda på:)

Stod på Steam att jag redan ägde spelet så jag tanka hem det men visade sig att jag bara kunde titta på matcher heh, lite lurad blev man!

Medlem
Skrivet av Sicdar:

Har länge velat prova DotA2 men har på nåt sätt inte lyckats få tag på en key, hade varit riktigt nice om nån hade en key o bjuda på:)

Stod på Steam att jag redan ägde spelet så jag tanka hem det men visade sig att jag bara kunde titta på matcher heh, lite lurad blev man!

Jag installerade spelet, spelade i 15 minuter och sedan avinstallerade jag... samma skit som LoL och DoTA 1

Medlem

Tjena! Om någon har en key över skulle jag bli jätte glad! Velat testa dota2 ett tag även om det är som lol och dota1!
Skicka bara ett pm!

Medlem

Poängen med Dota 2 är att vara som Dota 1 fast i en uppgraderad form.

Känns skumt att alla inte har förstått det än =S


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Poängen med Dota 2 är att vara som Dota 1 fast i en uppgraderad form.

Känns skumt att alla inte har förstått det än =S

Jo jag har förstått det, jag bara konstaterade att det inte blivit roligare.

Medlem

hej om någon kunde vara så vänlig och skicka en key så pm mig

Inaktiv

Några fler som vill ha keys? Det är bara skicka ett Pm med ert steam namn eller Email så skickar jag det bums :3


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

HEJ! Om någon har en key liggande så kan ni gärna skicka den i PM.

Tack på förhand!

Medlem

vad e dota2 hör så mycket om det men deras hemsida i jo inte så bra så fattar ingenting om dota2 kan någon förklara lite för mig

Medlem

27st.. Bara å höra av er om ni vill ha.


signatur

They set us up the bomb.

Medlem
Skrivet av Demodemo:

Fick en bunte nya keys....så vill nån ha så är det bara skicka pm.

hej jag vill gärna har dota 2 key min användare på stream är kimme19

1
Skriv svar