Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem

Sorry, orange bliss finns inte i större upplösning som jag skrev, inget gråt i världen kan ändra på det

I alla fall, här är mina senaste verk;

S-C-A-R

Regrouping_1280
Regrouping_1650

Scar finns inte heller i större upplösning än 1280, ledsen för det.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Men gaaah! Blir galen! SCAR var ju as snygg men igen, för liiiten!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dyngsnyggt! Måste ha det här spelet när jag trollat fram en ny dator =D


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

q0rra, köp ett geforce 8800gt! det presterar nästan som ett 8800gtx som jag har. Eller ännu bättre... vänta på G92 versionen av 8800gts som kommer 11 december, den ska enligt rykten vara en "ultra killer" kommer nog vara väldigt prisvärd den med, där har du en riktigt bra affär min vän. Själv ska jag ha mig en Intel core 2 "Wolfdale" med 6mb cache i januari =oP


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Funderar starkt på 8800GT faktiskt.. fast vad tycker ni/du om ett XFX GeForce 8800GTS Fatal1ty 320MB ?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fatal1ty är en naab, köp det inte... och med bara 320mb minne får du problem i högre upplösningar. Ett 8800gt är betydligt bättre köp för dom pengarna. Och en sak till, betala aldrig extra för ett redan överklockat kort. Överclockning kan du alltid göra själv mycket enkelt. ett 8800gts 320 eller 640mb vore en väldigt dålig affär nu...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Mhm.. väntar till komplett får in ett Asus 8800GT 512 mb då


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

amen det är sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygggggt,

tack laxen, har bilderna som bakgrund både på jobbet och hemma och hos föräldrarna och vännerna hahahaha


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Man tackar och bugar för detta. VGJ, Laxen!
Favoriter är Glade, SCAR och aktuella Wallpapern Calm_sunset. Riktigt sjyssta.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Var hittar du bilderna?

Medlem
Skrivet av muscle:

Var hittar du bilderna?

*

Tror att han gör dem.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fina bilder. Tycker depth of field-effekten i crysis är det som "gör det". Jämför med "depth of field" i cod4, som ju är typ skrattretande (därför jag la dit ""). Där är det klar sikt genom siktet, och lite immigt runt om. Crysis har ju riktigt djup i bilden. Superläkert...

Nej köp inte 8800gts 640.. .Det är det jag har.. Funkar iofs helt ok, men jag ångrar att jag inte väntade på 8800gt. Nu tänker jag så klart inte byta till gt, men när D9E-serien (februari enligt wikipedia) kommer ska jag nog se till att skaffa ett av dom.


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem

Det var annat än medium kvalle som man själv kör med

Medlem

Kul att ni gillar dom och tack för all feedback

Det har gått ett litet tag sedan jag updaterade tråden, så här kommer några nya smadgoldisar;

Carrier_1280
Carrier_1650

Cold_earth_1280
Cold_earth_1650

Enjoy...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Snygga.. fast inte lika snygga som dina tidigare


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Jag vet, börjar få slut på bilder och dom bästa har redan gått åt. Ska ta fler bilder senare. Och om jag springer på några...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Detta är mäkta imponerande.

Inte kan det vara in-game?

Hur gör du dem?

Medlem

Han tar dom i editorn så vitt jag vet.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

The Vulture, det är ingame visst är det det. Dock kommer det inte se ut så när vanligt dödligt folk spelar. Kantutjämningen som är i mina bilder är 16xQAA och supersample AA genom en viss teknik. supersample AA är något som inte är möjligt i crysis i nuläget. Men kommer eventuellt att finnas i de andra delarna av crysis.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Vadå, spelar du i den där grafiken?

Medlem

Alltså vad grafikkåta ni är, det går ju för långt när ni blir upphetsade av några bilder lol. Kul oxo att läsa hur mycket pengar ni kastar bort på hårdvara. Själv lägger jag hellre pengarna på resor och annat.

Medlem

Tänkte jag skulle posta några dx10-very high-16xQAA-screenshots för att visa er som undrar hur spelet ser ut på dagens "max-inställningar"... Det går iofs att ändra i cvar-filerna för att få lite extra, men detta är det jag antar spelutvecklarna tänkt ska vara max för dagens datorer...

Hursomhelst kan ni ju se på min hp i denna lilla följetången att det inte är så lätt att spela med dessa inställningar

http://community.webshots.com/album/561694327YGOimK


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem

Landahl: Om du nu inte bryr dig kan man ju undra varför du läser tråden överhuvudtaget... fz är ju en spel-site.. Är det inte ganska naturligt att vi diskuterar spel och grafik i forumet då? Kul att du är så trevlig och så också =(


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem

Men landahl fattar inte bättre. Bäst att låta honom vara ifred. Landahl, förstår att du inte får så stor del av ditt studiebidrag av din mamma så ta och skaffa dig ett jobb eller ett extra jobb så får du råd till bättre hårdvara. Jag har fått jävligt mycket för pengarna när jag köpte mitt gtx, klockar mycket bra och är riktigt tyst, klart värt pengarna. Men kom inte här och klaga för att du inte kan köra crysis på högre inställningar, för ingen här uppskattar ditt klagande och ditt gallspyande. Och fatta att crysis inte är dåligt optimerat. Det handlar om att den grafikmotor som Crysis använder är så pass krävande som den är på grund av att den är den mest avancerade som använts hittills i ett spel och att det är nVidia du ska lipa till för att dom inte har släppt bättre hårdvara och fortfarande har skyhöga priser på deras senaste serie. Du verkar hemskt trög men jag har gjort ett sista försök att förklara för dig det som står ovan...

@The Vulture. Nej jag kan inte spela med den typen av kantutjämning. Dock går det att spela på Veryhigh med 16xQAA, men det blir inga trevliga framerates om jag säger så.

Mycket trevliga bilder jakob, speciellt den första


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Måste hålla med om att han är ganska IQ befriad... efter att ha läst diverse av hans inlägg.


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

Såja, inte gänga ihop sig mot en ensam, förvisso onödigt spottkär. Gorm, gorm osv. Laxen, har du tid att skriva så långa inlägg du vanligen gör, har du också tid att hitta wallpapers. Se så!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Laxen, You rule!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Klart jag har tid till det

Så jag har ett par jag tror ni kommer gilla skarpt!
Core_1280
Core_1650

F-36C_1280
F-36C_1650

Fler kommer snart så stay put!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Fyfan va snygg den sista bilden var!!! OMG hur lyckas du?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag är bäst? är en möjlighet

Allt handlar om timing och känsla, sedan lite tweakage och så en dra bator med dra brag i!

^_^


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skriv svar