Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Inaktiv

Drömlik nog ? har själv tagit den och fler är påväg.

900kb
http://img91.imageshack.us/img91/7610/wallpapercrysis1lowjj2....

Medlem

Snygg som attan, men jag tror inte på att du tagit calm sunset ändå...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Luminal:

Drömlik nog ? har själv tagit den och fler är påväg.

900kb
http://img91.imageshack.us/img91/7610/wallpapercrysis1lowjj2....

Oj, väldigt tjusig faktiskt. Är den tagen i singelplayerkampanjen? Jag kommer inte ihåg någon sådan järnväg.

Inaktiv

Laxen@ jaså, vad får dig att tro att jag inte har tagit den då ?

Smexy@ Bilden är tagen i början på banan, "mine" eller på svenska gruvan/grustaget/grottan eller hur man nu ska förklara banan.

Medlem

Eftersom att du inte kunnat bevisa det. Var postade du den först? Jag hittade bilden bland kommentarerna till något på digg.com tillsammans med S.C.A.R. Om nu du skulle tagit den bilden, har du tagit några andra förutom den och den där med tåg rälsen?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Jag postar mina bilder på guru3D.com, här är länken: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=242778&page=4&highl...

Har även bilderna i 4400pixlar (orginal 30mb)

Medlem

Åfan, kan du ladda upp den 4400pixel bilen montro? rapidshare.com eller nåt?

Edit; verkar fan vara du som tagit den, i så fall... Hands down!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Rent vulgärt vad man kan göra med Crysis egentligen, tack för en massa bra bakgrundsbilder iallafall


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Luminal:

Laxen@ jaså, vad får dig att tro att jag inte har tagit den då ?

Smexy@ Bilden är tagen i början på banan, "mine" eller på svenska gruvan/grustaget/grottan eller hur man nu ska förklara banan.

Banan precis efter Tank striden menar du..?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

ehh.... ja precis

Medlem

Man vet inte förren man försökt.;) Sedan var den senare faktiskt från mitten av spelet, inte första banan.

Medlem

Dom där platsar tyvärr inte in bland drömlika crysis bilder, dessutom har vi sett åtaliga bilder på soluppgången från första banan så man är lite trött på det. Klistra inte in i paint det är dumt som fan, hellre in direkt i photoshop eller om du inte har det använd fraps för att ta ingame bilder utan att förlora kvallitet.

Här följer några exempel på vad man kan få kalla drömlika;

carrier
carrier2
f16
seaview
seaview2
seaview3
seaview4
palms
watermelons
bluesky
frozennanoguy
vtol
boat

Samtliga är tagna av mig, inställningarna var veryhigh och några på ultrahigh och nästan alla har 16x anti-aliasing. Ser dom ut sådär få dom kallas drömlika...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Fotograferar du under din fritid också? Ser att du är väldigt skillad även i spel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nej hehe, men skulle vilja... Har dock ingen bra kamera och en proffskamera kostar därefter
Tack tack, jo jag instämmer på att dom där bilderna blev bra, Vtolen på slutet är nog min favorit...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Okej gott folk, nu har jag tagit mig i kragen och lagat dom trasiga länkarna. Som plåster på såren får ni här också ett gäng nya bakgrundsbilder;

Lightshift_1280
Lightshift_1680

Fallen_tree
Soft_light

Fishermans_delight_1280
Fishermans_delight_1680

Roadside

Tyvärr har jag inte 1680x upplösning på alla. Hoppas ni gillar dom, har några fler på G som borde ramla upp snart...

Ohoj!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Snygga bilder, blev lite imponerad.

Medlem

Fishermans delight var ju nästan exakt samma vy som den jag postade upp, fast med en båt i mitten.:O

Medlem

Det var långt ifrån samma ljussättning på långa vägar... Sedan handlar det om att iscensätta bilder när man tar dom såhär. Din var bara en bild ut över vattnet från första banan, lång ifrån samma som fishermans delight...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jaha, då vet jag, men min bild var absolut inte över första banan, utan över banan man spränger en stor båt i. Det vill säga den som fishermans delight var tagen i som det såg ut.
Den ena bilden däremot, den var från första banan.

Men av ren nyfikenhet och intresse i dessa bilder; Hur gör man dem? Är det i editorn eller är det något annat jag missat? :S

Medlem

Editor + Time of day settings + e_screenshot 1 + photoshop + förminskning + egna finputsningar så som skärpa, ljus och färg balansering etc

=

Win!

(se till att välja en stor upplösning, till exempel 5120x3200 innan du tar bilden med e_screenshot 1)

Här är länk som beskriver hur det funkar;
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11286


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

herrejä...... Detta var något helt otroligt snyggt och då menar jag nästan sammtliga bilder!


signatur

"We are the knights who say NI!"

Medlem

Mycket fina bilder.

Månen kan dock göras bättre genom att framhäva stjärnornas ljus och minska på månens, så den får en mer realistisk look.

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Ni får gärna kommentera bilderna


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

kan du inte ta några bilder i strider så man får se ation. Annars är bilderna mycket fina:)

Inaktiv

Hur får man bort healthmätaren och det när man ska ta screenshots?


signatur

/J.

Medlem

hubbe93.. tror det skulle vara svårt faktiskt att få dom så snygga (!) då fpsen sjunker nåt otroligt i strider.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

F.ö så var bilderna jääävligt snygga! Ska prova demot nu för _första_ gången Så får vi se ifall det leder till köp


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av q0rra:

hubbe93.. tror det skulle vara svårt faktiskt att få dom så snygga (!) då fpsen sjunker nåt otroligt i strider.

Jo du har nog rätt men det hade varit snyggt om man fick se lite pang och boom

Skriv svar