Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem
Skrivet av Laxen:

Det gör inget pysen... Du hade ändå inte behövt fråga efter en annan bildhoster efter inlägget där jag just gav dig en. Smartass...

Såg du ett frågetecken i mitt inlägg?

Medlem
Skrivet av Laxen:

Tyvärr.. Hugeup är nere så det blir nog svårt det.

www.fuskbugg.se ? Lade precis upp en 10 mpxl bild där så storleken borde funka... Vill se fler bilder

Medlem
Skrivet av The Vulture:

Såg du ett frågetecken i mitt inlägg?

Nej men det var en fråga, även om du inte postade ett frågetecken. "Hur ska jag" är en fråga. Och ditt inlägg var överflödigt eftersom att jag redan postat en länk där du kan lägga upp filen. Du behövde inte förklara för mig att du inte visste om någon annan källa än imageshack när jag sa till dig att inte lägga upp bilder större än 1.53mb där, gjort var ju gjort.

Låt oss inte diskutera saker mer här. Har du invändningar skicka ett PM...

@master_chrille och Zpiritual, ni ska visst få några nya bilder. Här är tre

Brightsky

Greenrays

Canada

Håll till godo, postar fler sen när jag får tid...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Yey, bilder! Riktigt bra gjorda också. Men den där "Greenrays" bilden, är det en mod? SCAR och händerna verkar vara ganska modade.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

YAY! Sista hade nästan kunnat vara riktig :S Lite scary... men välgjort!

Synd att allt försvinner när man formaterar datorn (även om det kanske är poängen), är grymt sugen på crysis nu

Medlem

Det är en mod ja, kommer inte ihåg vad den hette...

Här har ni en till i förbifarten:

korean_of_deph_of_field


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Woho, mer bilder (igen)!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Laxen:

Satsa på något i den här storleken:

Stone_of_sub_surface_scattering

Egen TOD btw ^^

Såvida du inte är aNoN_ på Crymod är ToD'en inte din.

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=39971

Medlem

I am...

Många bilder på ingående, några riktigt bra också så stay put!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Okey, nu vill jag ha fler bilder... IGEN!

Du behöver göra en "Fet februari update"!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Okej okej! som ni vill, det blir en ny Fet update... Räkna med en 30 bilder eller fler ungefär...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

I am...

Cool. Du får lägga upp ToD'en igen någonstans, det går inte att ladda ned längre.

Medlem

Laddar upp Todden i kväll plus 40 nya bilder i min februari update...

Har jobbat hela natten och nästan hela morgonen på mina bilder hehe, är sjukt trött nu.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Laddar upp Todden i kväll plus 40 nya bilder i min februari update...

Har jobbat hela natten och nästan hela morgonen på mina bilder hehe, är sjukt trött nu.

Låter coolt. Ser fram emot ToD'en.

Hurray! BILDER! Kanske jag äntligen kan få användning för min nya skärm.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Och nu har jag kollat igenom allihopa, så nu vill jag ha "Fet Februari update 2"!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

*Dubbelpost, ursäkta.*

Nu när jag börjar kolla lite mer på bilderna så måste jag säga att du har lyckats igen! Ungefär alla bilderna är dom snyggaste jag någonsin sett från ett spel.

Men, finns det en chans att du skulle kunna göra lite fler bilder med dom amerikanska soldaterna på, för nu är det mest koreaner.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Fantanstiskt fin kvalité på de flesta bilderna, nice job!

Medlem

Går inte att förneka att bilderna är väldigt snygga. Bra jobbat!

Tog en jämförelsebild mellan min och din ToD. Här följer resultatet. Vilken bild är snyggast?

Vulture's ToD.

Laxens ToD.

Jag gillar din ToD Vulture, men jag tycker att den är för "färgglad". Laxen's ToD däremot tycker jag mer om ljuset men man ser för mycket vit i bakgrunden.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Jag gillar din ToD Vulture, men jag tycker att den är för "färgglad". Laxen's ToD däremot tycker jag mer om ljuset men man ser för mycket vit i bakgrunden.

Kan du utse en vinnare?

Medlem

Glad ni gilla bilderna, fler kommer säkert i framtiden.

Vulture, din TOD passar bättre till just din level tycker jag, dock är den lite för färgstark. Min TOD passar bättre till andra typer av banor och passar alltså sämre till din.

Här är en annan custom map work-in-progress:

http://www.abload.de/image.php?img=ano3s4u.jpg

Ett typexempel på en bana där min TOD ser utmärkt ut...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Här är en annan custom map work-in-progress:

http://www.abload.de/image.php?img=ano3s4u.jpg

Ett typexempel på en bana där min TOD ser utmärkt ut...

Hahaha, gissa vad... Jag är med i Team'et som jobbar med den modden. Codename: Dead Bird... Det finns bilder och sånt på Crymod, jag heter samma sak där som här.

Utmärkt val av bild, btw. Alex9.3 är en riktigt bra mapper.

Här är vårt forum.

Skrivet av The Vulture:
Skrivet av master_chrille:

Jag gillar din ToD Vulture, men jag tycker att den är för "färgglad". Laxen's ToD däremot tycker jag mer om ljuset men man ser för mycket vit i bakgrunden.

Kan du utse en vinnare?

Jag vet inte ifall jag kan det. Jag gillar båda bilderna, men dom har också båda några dåliga saker, så jag skulle kalla er båda vinnare.

Försök igen och jag kanske kan utse en vinnare.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Här är en bild från modden. Exklusiv, dessutom! Jobbade med detta imorse. Ingen annan har sett den.

Jag har sett den. Och jag gillade den.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Vad i helvete hände med min TOD som skulle vara i eran modd? >_>


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Vad i helvete hände med min TOD som skulle vara i eran modd? >_>

Va? :\

Jag använder en annan ToD till min bana. Alex9.3 använder din till sin bana. Nöjd nu?

Skrivet av master_chrille:

Jag har sett den. Och jag gillade den.

Nej, det har du inte. Detta är en alldeles nytagen bild jag tog idag.

Medlem

Jaha, ni kör olika banor med olika toddar till eran mod?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skriv svar