Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem

såhär mycket bättre kunde crysis ha sett ut om dom använt en bättre Time of day setting:

http://img3.abload.de/img/unbenedfsdfdnt-1jg8y.jpg


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Mysigt värre!

Vad är det för ToD? Skulle gärna vilja testa den

Medlem

WIP by baggibox... inte släppt.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

I'll keep an eye out for release then...

Medlem
Skrivet av Laxen:

såhär mycket bättre kunde crysis ha sett ut om dom använt en bättre Time of day setting:

http://img3.abload.de/img/unbenedfsdfdnt-1jg8y.jpg

Tycker inte riktigt att "originalbilden" representerar hur Crysis ser ut i högsta upplösning, då känns "efter"-bilden mer nära sanningen.

Medlem

Nej inte i den upplösningen nej, det är ju en liten bild. Men allt är original så Jo, det där är crysis med vanilla inställningar (Veryhigh) Original todden är inget märkvärdig i crysis om ni frågar mig, finns toddar som är sjukt mycket najsigare som privatpersoner componerat fram


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag kanske missminner mig, men har inte du, Laxen gjort en TOD som är rätt najsig?

Medlem

Mjnaaaä.. Det var egentligen aldrig min men det är fett najsig. Speciellt i täta jungelbanor.

Denna bild är tagen med den todden :

http://img3.abload.de/img/stone5fvo.jpg


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Najsigt värre!

Har egentligen inte lyckats hitta någon tod som jag verkligen gillar, så för tillfället kör jag med originalet... :/

Några bra förslag?

Medlem

Hej, y'all. Länge sen jag var här, men jag har uppdaterat min bana:

Hongzhou Harbor - Update December 12.

De senaste bilderna finner ni längst ned.

Medlem

Ny bild, kämpade med skiten i drygt 3 timmar för perfektion::

:: http://www.abload.de/img/beachbeautyvbkr.jpg


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

bump.. har ni somnat eller?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Riktigt snyggt! Men vad är det för linje mitt i bilden?

Medlem

Linje? vad för linje?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Denna. Är ju skittydlig.

Medlem

det är ett moln ffs..


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Sen när har moln så raka kanter...

Medlem

Om det är mist t.ex


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Aldrig sett förut.

Det är där helt klart en e_screenshot 1-bugg som sker ibland när man inte skriver in e_screenshot_quality 100. Inte ditt fel, så chilla.

Medlem

Den är photoshoppad. 2 bilder mergade

så jo, kan mycket väl vara mitt fel. Det ser det inte orealistiskt ut.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nanodräkt texture modd

http://www.abload.de/img/nanosuitcomparisonaee0.jpg

Wowz0rerz? whutpwn kickass!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Lol, det slog mig att de flesta av alla bilder är trasiga... palla


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Btw, farför finns en sida 19 när jag fortfarande skriver på sida 18? :S


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag kommer att updatera denna tråden med Crysis 2 bilder när det väl släpps, Men redan 1 Mars kommer jag att börja posta

Stay tuned!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Jag kommer att updatera denna tråden med Crysis 2 bilder när det väl släpps, Men redan 1 Mars kommer jag att börja posta

Stay tuned!

Vad använder du för rig?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skriv svar