Egna kartor i Far Cry 4 och Far Cry 5 mapeditorn.

Medlem

2 vs 60 v3,gjorde kartan större,fler tillfällen att använda sniper eller pilbåge,andrade några vapen och fiender.

Medlem

2 vs 60 enemies v3,gjorde kartan större,fler tillfällen att använda sniper eller pilbåge,ändrade några vapen och fiender.
https://www.youtube.com/watch?v=DlxtaVIjGlQ

Medlem

Va roligt! Blir att köra i veckan! Vi har nämligen kommit igång och spelar igen. Däremot så är det skralt på skapar sidan för min del

Medlem
Skrivet av Tommi:

Va roligt! Blir att köra i veckan! Vi har nämligen kommit igång och spelar igen. Däremot så är det skralt på skapar sidan för min del

Kul att ni börjat lira igen,hoppas ni gillar den nya versionen.
Jag har gjort om några äldre kartor om ni har lust att testa.
Hittar ni nåt som inte funkar så säg gärna till.
Prova annars de kartor som andra gjort i min lista.,lägger till nya där så småningom.
Hoppas du gör fler kartor , gillade de du gjorde.

Medlem
Medlem

Vi har lirat alla dina banor flera gånger! Säger till om något är knepigt, men du är noggrann det märks. Det vi efter frågar i banväg är en landstigningsbana a la Normandie

Medlem
Skrivet av Tommi:

Vi har lirat alla dina banor flera gånger! Säger till om något är knepigt, men du är noggrann det märks. Det vi efter frågar i banväg är en landstigningsbana a la Normandie

Kul att höra,hittade några när jag sökte på beach och en på Normandie,inte testat dem ordentligt startade två men de verkar vara bara försvara.
Vill ni försvara eller attackera som i Medal of honor?

Medlem

Attackera är roligt! Tänkte bygga en sådan bana, men fick inte till det riktigt. Brist på erfarenhet

Medlem

Håller med ,attackera är roligare.
Om du inte gjort det redan så kan du ju ladda ned andras kartor och få lite idéer. eller se hur de gjort. om du öppnar upp dem i map editorn.

Medlem
Medlem

Bridges är en riktigt på kostad bana! Riktigt rolig i Coop!

Medlem
Skrivet av Tommi:

Bridges är en riktigt på kostad bana! Riktigt rolig i Coop!

Tack så mycket,kul att du gillar den.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Roliga banor det senaste. Men lite svårare med de där fienderna som försvinner och kommer tillbaka. Vi körde om banorna ett par gånger och provade olika taktiker

Medlem
Skrivet av Tommi:

Roliga banor det senaste. Men lite svårare med de där fienderna som försvinner och kommer tillbaka. Vi körde om banorna ett par gånger och provade olika taktiker

Tack kul att ni gillade banorna och ville köra om dom,jag ville testa nåt nytt med att byta ut armè fiender mot Shangri-La.fiender och försöka göra kartan lite mer spännande med annat bakgrundsljud och ljussättning.

Medlem

Ljud och ljus fick du till kanon bra! Stämningen blev bra

Medlem
Skrivet av Tommi:

Ljud och ljus fick du till kanon bra! Stämningen blev bra

Tack.

Medlem
Medlem

Ser jag fram emot!

Medlem
Medlem
Skrivet av Tommi:

Ser jag fram emot!

Hoppas ni gillar den.

Medlem
Medlem

Ice harbor,outpost,gjorde om den till min första outpost karta,fler fordon,nya vapen mm,slå ut sex st alarm ,ta ut alla fiender,går larmet kan det bli lite stressigt när förstärkningar kommer
On nån testar den så hoppas ni gillar den och säg gärna till om ni hittar fel.
https://www.youtube.com/watch?v=5Pz3BabYWfs

Medlem

Ice harbor var rolig! Inga fel på den.

Medlem

Tack,kul att höra,hoppas få se nån ny karta från dig snart

Medlem

Omgjord karta Old fortress ,snow,PC gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=ozjHDG1faKk

Medlem

Old fortress,stealth,samma karta fast du börjar med ljuddämpat prickskyttegevär / pistol

Gjort om andras singleplayer kartor till co-op om nån vill testa.

Infiltrator 2 R99
ForrestASSAULT R99
Devil´s Island R99
Sniper warrior R99
Vietnam-ish R99
Paybacks R99
Airport outpost R99

Medlem

OH, måste få till en spelkväll nu! Blir sugen på att testa. Underbart Sky One, du håller igång spelet åt oss!

Skriv svar