Emperor: Battle for Dune

Medlem
Emperor: Battle for Dune

Hej kära vänner,

Jag har återigen blivit hookad på Dune och dess universum, ni vet, tittat på filmen, serien, läst några av böckerna. Nästa logiska steg är ju att spela spelen, har kört igenom Dune, Dune 2000 (orkar inte med Dune 2...) och letar nu efter Emperor: Battle for Dune.

Jag har haft det på skiva, men den är spårlöst försvunnen.
Jag undrar om det är någon som vet var jag kan få tag på det. Gog.com har det inte, Abandonia har det inte, märk väl att jag inte (i första hand) är ute efter en fulkopia, jag vill helst ha ett legitimt exemplar.

Någon som vet?

MVH
P

Medlem
Skrivet av PerAstra:

Hej kära vänner,

Jag har återigen blivit hookad på Dune och dess universum, ni vet, tittat på filmen, serien, läst några av böckerna. Nästa logiska steg är ju att spela spelen, har kört igenom Dune, Dune 2000 (orkar inte med Dune 2...) och letar nu efter Emperor: Battle for Dune.

Jag har haft det på skiva, men den är spårlöst försvunnen.
Jag undrar om det är någon som vet var jag kan få tag på det. Gog.com har det inte, Abandonia har det inte, märk väl att jag inte (i första hand) är ute efter en fulkopia, jag vill helst ha ett legitimt exemplar.

Någon som vet?

MVH
P

oooh. Tittar på mitt fina exemplar jag har i bokhyllan. Skulle dock köpa ett nytt exemplar om jag hittade det. Skivorna blir lite slitna.
Dock KAN du ju se om Gameshop verkligen har något på lager:
http://gameshop.se/pc-begagnade-spel-emperor-battle-for-dune

Det var den enda butiken som hittades på Prisjakt. Troligen måste du nog gå till fysiska butiker som Gamestop och kolla deras "platinum" hyllor då spelet blivit en Ea Classic titel.

Medlem

[quote=Fuidama]

Skrivet av PerAstra:

Hej kära vänner,

Jag har återigen blivit hookad på Dune och dess universum, ni vet, tittat på filmen, serien, läst några av böckerna. Nästa logiska steg är ju att spela spelen, har kört igenom Dune, Dune 2000 (orkar inte med Dune 2...) och letar nu efter Emperor: Battle for Dune.

Jag har haft det på skiva, men den är spårlöst försvunnen.
Jag undrar om det är någon som vet var jag kan få tag på det. Gog.com har det inte, Abandonia har det inte, märk väl att jag inte (i första hand) är ute efter en fulkopia, jag vill helst ha ett legitimt exemplar.

Någon som vet?

MVH
P

oooh. Tittar på mitt fina exemplar jag har i bokhyllan. Skulle dock köpa ett nytt exemplar om jag hittade det. Skivorna blir lite slitna.
Dock KAN du ju se om Gameshop verkligen har något på lager:
http://gameshop.se/pc-begagnade-spel-emperor-battle-for-dune

Det var den enda butiken som hittades på Prisjakt. Troligen måste du nog gå till fysiska butiker som Gamestop och kolla deras "platinum" hyllor då spelet blivit en Ea Classic titel.[/quote

Tack för länken!

Jag vill nog gärna ha det nytt, får väl ge mig ut på jakt... men då måste man ta på sig byxor. Åh dessa grymma val västvärldens bekväma samhälle ständigt ger oss.

/P

PS jag kan inte citera verkar det som. förlåt.

1
Skriv svar