Medlem
en fråga :)

hej! nu är det såhär att jag känner mig lite förvirrad! för jag har sett att man ska få zombie läge och den remastrade verisonen av terminal om man förhandsbokar cod iw! men nu är det såhär att jag har förhandsbokat genom cdon kommer jag då att få zombie läget och terminal mappen eller måste man förhandsboka genom cod? vet att detta kan vara en dum fråga men är det någon snäll person därute som kunde svara skulle jag vara evigt tacksam. mvh/Albin

Medlem

Det lättaste sättet att få reda på vad som ingår är oftast att helt enkelt läsa på sidan där du förbokar, alternativt kontakta deras kundtjänst om du känner dig osäker.

Citat:

Förhandsboka Call of Duty: Infinite Warfare och få tillgång till bonuskartan ”Terminal”

Så står det på CDON, på spelets sida.

Jag rekommenderar att du skapar en bättre rubrik nästa gång du gör en tråd, så att folk lättare vet vad den handlar om.

Medlem

Om man kollar på cdon så står det på standard version av spelet "Förhandsboka Call of Duty: Infinite Warfare och få tillgång till bonuskartan ”Terminal” "

Medlem
Skrivet av returpack:

Det lättaste sättet att få reda på vad som ingår är oftast att helt enkelt läsa på sidan där du förbokar, alternativt kontakta deras kundtjänst om du känner dig osäker.

Citat:

Förhandsboka Call of Duty: Infinite Warfare och få tillgång till bonuskartan ”Terminal”

Så står det på CDON, på spelets sida.

Jag rekommenderar att du skapar en bättre rubrik nästa gång du gör en tråd, så att folk lättare vet vad den handlar om.

tack för svar och ska tänka på det nästa gång.

1
Skriv svar