Medlem
ET:QW

Finns det folk som spelar det här på FZ?

Medlem

Trodde för en sekund där att du menade Quakeworld... men icke.

Medlem

Spelar det ganska så ofta och tycker det är väldigt kul, är dock i stort behov av nya kartor!

Dom som anser att det är en flopp får ju gärna motivera sig lite mer.

Medlem

Skitroligt spel, tyvärr så led spelet av en totalt retarderad community som inte fattade det här med teamwork.

Hatscenariot: Alla byter class till Soldier så fort det kommer upp ett objective som kräver att man ska spränga en dörr/whatever. Försök spela utan radar *thumbs up*

Sen som pakr sa, behövde mer banor med tiden


signatur

Game long and prosper

Medlem

Visst blev det en flopp... Fysiken och känslan i fordonen t.ex. ren jävla kalle Anka...

Köpte det när det kom, hyfsat roligt men det blev knappast den Battlefield dödare som många förutspådde...

Drog igång spelet häromdagen och fick upp 40 servrar varav hälften var tomma... Jämför t.ex. med BF2 som har ett helt annat serverutbud... BF2 är förövrigt betydligt äldre...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

tyckte spelet sög pga dålig kännsla i vapen och fordon.
kan varit min dator som är för seg för spelet men jag ställde ner och det känndes ändå fladdrigt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Definitivt ingen flopp, fanns massvis med servrar de först 2-3veckorna efter att spelet släppts men många tröttnade (jag med) pga för lite banor. Dock skoj att spela på lan fortfarande.

1
Skriv svar