Everquest, troligen det bästa spelet ever...

Medlem
Everquest, troligen det bästa spelet ever...

Hejsan jag skulle vilja få fler att uppleva den otroliga känslan att få återuppliva känslan av everquest igen. Jag har börjat lira detta igen på en stor privatserver. Det är gratis och enkelt att komma igång.

Även ni som aldrig provatt detta bör testa för det är verkligen ett fantastiskt spel!
En rolig grej på just den serven jag kör förutom att dom har mest spelare är att dom har börjatt från början, bara en expansion har dom lagt till och det är runes of kunark. kanske om ett långt tag kommer velius men inte säkert en vad jag vet iaf.

Jag vill ha mer svenskar in som vill spela skulle vara kul att starta ett svenskt guild för nu är det så mycker amerikaner.

Här är lenken till sidan som förklarar hur ni gör för att komma igång http://www.project1999.org/forums/showthread.php?t=2651

Och här är samma servers sida som visar kompletta guider för kartor och spells, quests etc
http://wiki.project1999.org/index.php/Main_Page

Undrar ni någott är det bara att fråga här på tråden så kan alla som kan hjälpa till.
Kontakta mig i spelett så ska jag hjälpa er med allt ni behöver lära er om det var längesen så ni glömt eller kanske bara är helt nya nybörjare

Hoppass jag inte glömt något nu för isf fråga på så ska ja hjälpa så gott ja kan hopass jag får hjälp av andra Everquest experter för jag är inte något proffs själv bara någon som älskar spelett

Medlem

Ja Everquest är sanneligen det bästa MMO´t genom tiderna. Ingen lekplats direkt som dagens spel

Medlem

hehe ja. Synd bara att inte så många har upptäkt det här i sverige, mest folk i usa som spelar det bara för det har marknadsfört jätte mycket där.

Men tror dom flesta tycker om lite svårare spel, dagens spel är för enkla. Och så känner man sig bättre när man klarar någonting

Medlem

Det är väl inte så många som spelar det i sverige eftersom det är relativt gammalt i dagens läge,
EQ var min inköpsdrog till MMO världen och jag har väldigt goda minnen kvar av spelet och på den tiden fanns det en drös svenskar som spelade! dock långt ifrån samma skala som dagens kids som spelar WoW men å andra sidan var MMO's på den tiden också långt ifrån mainstream, knappt något kotte som visste vad ett MMO ens var för nåt


signatur

Suup homie

Medlem

ja tyvärr är det ju så. Men Iaf har man spelatt innan och har posetiva minnen ifrån det så kommer ni inte bli missnöjda med att återvända. Jag är grymt glatt överaskad och kommer nu tillbaka med starkare moral en någonsin Och förhoppningsvis är man visare med vilkett leder till att man är bättre nu en då

gnu
Medlem

testade det för ett tag sen men det är brutalt svårt att komma in i igen även som gammal eq veteran.

Medlem

Hehe nej då gå med i mitt guille så hjälper vi dig! Vi är i behov av melee som är hett efterlängtat

1
Skriv svar