Fallout 3 platser

Inaktiv
Fallout 3 platser

har hittat 154 platser. Undrar om man kan hitta fler. Lyckas inte med det. Vet att jag har "missat" vault 87 men kan ju inte gå för nära

edit: 155 nu


signatur

a"C"RED -

Medlem

"tmm 1", eller använd explorer perken.

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

"tmm 1", eller använd explorer perken.

Är redan lvl 20 och den räknar inte platserna som explored, man ser bara vart dem ligger. Jag vill veta hur många det finns. har 156 nu, lyckades ta mig ut oh in till vault 87 utan att dö x.X


signatur

a"C"RED -

Medlem

Är level 28 men har bara hunnit med 107 platser än så länge... fast du kanske använder fast-travel?

Inaktiv
Skrivet av SidPao:

Är level 28 men har bara hunnit med 107 platser än så länge... fast du kanske använder fast-travel?

Tja... Vet itne vad du lirar för Fallout 3 om du är lvl 28

har gjort alla "stora" quests, sett alla platser (tror jag), hittat alla utom 2 bobbleheads som ajg int kan få eftersom deras platser är pem låsta för mig nu, har alla bra "special vapen" och sparat innan jag klarar main questet. =]

Men spelet är för lätt, kör på very hard och är nästan odödlig.

Om någon vet hur många platser det finns säg till !

*Har lirat mer eller mindre konstant (All tid jag är hemma, inte skitmycket men= en det kom så har nog klarat och sett det mesta, vill dock göra ALLT innan jag slutar, därav letar jag nr på locations. *


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag spelar moddat Fallout 3.

Som jag skrev i en annan tråd så finns det många användbara moddar på http://www.fallout3nexus.com/downloads/categories.php, som t.ex att man kan levla vidare efter 20.

Det finns även massor med re-textures, music, ljud, etc, och de blir inte färre med tiden.

Inaktiv
Skrivet av SidPao:

Jag spelar moddat Fallout 3.

Som jag skrev i en annan tråd så finns det många användbara moddar på http://www.fallout3nexus.com/downloads/categories.php, som t.ex att man kan levla vidare efter 20.

Det finns även massor med re-textures, music, ljud, etc, och de blir inte färre med tiden.

Min Enclave radio har buggat fast och säger samma sak jämt, hur fixar man det? >_>

Modda lvl = förstöra? Har minst hälften i alla.. uhm, egenskaper, elle vad det heter av skillbooks så ser itne ngn anledning till extra lvls. Men ska kolla det andra!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag har bytt ut musiken på enclave radion:
Gee Bees - Stayin Alive
Gloria Gaynor - I Will Survive
Village People - YMCA
Louis Armstrong - What A Wonderful World

samt några till

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

Jag har bytt ut musiken på enclave radion:
Gee Bees - Stayin Alive
Gloria Gaynor - I Will Survive
Village People - YMCA
Louis Armstrong - What A Wonderful World

samt några till

Min enclave radio har loopat fast sig på något ^^


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag har bytt ut musiken på enclave radion:
Gee Bees - Stayin Alive
Gloria Gaynor - I Will Survive
Village People - YMCA
Louis Armstrong - What A Wonderful World

samt några till

har du lust att förklara hur man gör det? enda jag vet är hur man byter bakgrunds musiken, men jag vill hellre byta låtar på radion

Inaktiv
Skrivet av ghoül:
Skrivet av Pliskin:

Jag har bytt ut musiken på enclave radion:
Gee Bees - Stayin Alive
Gloria Gaynor - I Will Survive
Village People - YMCA
Louis Armstrong - What A Wonderful World

samt några till

har du lust att förklara hur man gör det? enda jag vet är hur man byter bakgrunds musiken, men jag vill hellre byta låtar på radion

Nu får man väll inte rekommendera torrents här men Den engelska topplistan 1950 - 1956 har musik som går så bra ihop med detta spelet.


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Modda lvl = förstöra? Har minst hälften i alla.. uhm, egenskaper, elle vad det heter av skillbooks så ser itne ngn anledning till extra lvls. Men ska kolla det andra!

Jag har det moddat så jag får lite skillpoints, får bara 10 varje level, så jag kommer ha lika många eller färre än orginalspelet.

Jag får däremot fler perks.

Inaktiv
Skrivet av SidPao:
Skrivet av darknshy:

Modda lvl = förstöra? Har minst hälften i alla.. uhm, egenskaper, elle vad det heter av skillbooks så ser itne ngn anledning till extra lvls. Men ska kolla det andra!

Jag har det moddat så jag får lite skillpoints, får bara 10 varje level, så jag kommer ha lika många eller färre än orginalspelet.

Jag får däremot fler perks.

Okej, spelet är ju lätt redan på lvl 20 hittat ca 160 ställen nu! woho


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag har bytt ut musiken på enclave radion:
Gee Bees - Stayin Alive
Gloria Gaynor - I Will Survive
Village People - YMCA
Louis Armstrong - What A Wonderful World

samt några till

Bee Gees man, not Gee Bees

Medlem

här finns lite också.

OBSERVERA!!! INNEHÅLLER SPOILERS!!

http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

1
Skriv svar