Gamla Planetside spelare, träd fram!

Medlem
Gamla Planetside spelare, träd fram!

Nu på tisdag så slås de sista två planetside servrarna ihop till en enda stor. Detta annonserades för ett bra tag sedan och har nu kommit så pass nära att det bara är dagar kvar.
Gamla konton har återaktiverats och fått gratis speltid tills den 27:e. Så in och slåss med er! (kontona återaktiverades i mitten av juli nån gång, man har haft ungefär 45dagar gratis.)
:heart:

Medlem

Planetside e kul
Vilken sida kör du på?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Lirar för fullt nu! Försöker undvika Vanu så gott jag kan dock, inte kul med den nya OP Lashern. Sen att folk från både TR och NC hoppar över till VS pga att vi blir överkörda är inte heller speciellt kul

Men kan säga att jag verkligen har saknat detta!
För övrigt så lirar jag som TR, BR27 CR5

Medlem

Spelas för fullt nu när jag har semester

och Outcasters ftw!

Medlem

kommer ju inte ens in på sidan!


signatur

//mvh

Medlem

duken.. Lämna min outfit ifred! ingame namn?
I am your supreme leader, bow to me!

Spelat mest NC just nu.. Men mest för att fixa br25..
Annars är det antingen TR eller Nc som körs.. Beroende på humör och daglig mentalitet. (Om jag känner för att leda en massa, eller bara slakta i ett torn.)

NookiEPoring samt EvilNookiEPoring..
Har en VS på gem dessutom men VS känns inge bra o köra som nu, när alla hoppar över dit för att lashern är så enkel.

Medlem

Ruskigt kul spel! Har dock inte spelat på väldigt länge! Lirade Vanu när det begav sig... på den tiden klagade vi mest över jackhammern, men lashern va rätt bra redan då med.

Nostalgi!!

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

duken.. Lämna min outfit ifred! ingame namn?
I am your supreme leader, bow to me!

Redle eller någon variant av det.

Ska bli roligt att "få tillbaka" min evil-char från werner nu så jag äntligen kan bli br25. Lite över tre år sedan jag började spela och har bara en br 25 så här långt.

Medlem

omg.. är du redle?! Hatar ju dig.... :heart:

Medlem

hur är spelet nu för tiden?
slutade ett tag efter dom släppte den kassa expansion core combat med dom fet lama mechsen.

Medlem

Dom är söndernerfade, och spelet dog just för många människor ikväll.. Den första som blev BR40 nämligen.. Och han postade en bild på va man får då..

De ökade nämligen battlerank från 20->25->40

"End game" i planetside är att du får alla certs gratis :/

1
Skriv svar