Ghost Recon: Wildlands - Beta-nyckel

Medlem
Ghost Recon: Wildlands - Beta-nyckel

Hej gott folk!

Då jag är desperat efter att få tag på en beta-nyckel, och missade FZ generösa utdelning, vänder jag mig nu till fellow gamers. Finns det någon där ute som har lyckats knappa hem en nyckel och glömt bort att dom jobbar hela helgen eller ska tampas med svärmor/svärfar eller helt enkelt inte vill spela betan, så sitter jag i röd t-shirt och kalsonger och vibrerar i min datorstol.

Tack så länge!


signatur

Niet.

Medlem

Ja då är vi två, jag var för långsam, sitter med gråten i halsen.

Medlem

Om jag blir en av vinnarna i nya utlottningen och får 3st extra så får ni en varsin.

Medlem

Väldigt snällt!

Medlem
Skrivet av sirfalk:

Om jag blir en av vinnarna i nya utlottningen och får 3st extra så får ni en varsin.

Vad schysst! Hoppas det går vägen!


signatur

Niet.

Medlem

Den här multiuser nyckeln funkade för mig på PC. TULW3R73PY2Z
Lycka till vet inte om den funkar längre.

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Väldigt snällt!

Skrivet av Theade:
Skrivet av sirfalk:

Om jag blir en av vinnarna i nya utlottningen och får 3st extra så får ni en varsin.

Vad schysst! Hoppas det går vägen!

Sorry, vann inte men jag fick en kod av någon annan här på forumet. Hoppas ni hittar någon ni också.

Medlem

Visade sig visst att jag hade fått en invite från UBI, trodde att man skulle få lite info via mail, men nej var tvungen att logga in på ubi's hemsida och sen in på konto sektionen och gräva.

Var bättre förr när man fick allt via mailen (Såsom For Honor beta inviten)

Medlem

Skulle också gärna vilja ha en kod, om någon har till övers! Vore supertrevligt

Medlem

Hej,

Även jag skulle uppskatta om någon vänlig själ vill dela med sig av en inbjudan

Medlem

Tips till er alla, https://twitter.com/Ubisoft_ME

På det twitterkontot lägger de ut massvis med koder, jag lyckades få en själv alldeles precis.

Medlem

Någon som kan invita? uplay konto: snekthesnek

Medlem

Hej alla! Jag fick tag i en nyckel, men min helg blev inte riktigt som det var planerat. Först till kvarn får nyckeln, den innehåller även 3 invites.

TQYB7DKEPGCX

Medlem
Skrivet av MiRV:

Hej alla! Jag fick tag i en nyckel, men min helg blev inte riktigt som det var planerat. Först till kvarn får nyckeln, den innehåller även 3 invites.

TQYB7DKEPGCX

man tackar så mycket ! nu ska det testas


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Jag har en nyckel till övers om någon vill ha! Släng iväg ett PM!


signatur

Niet.

Medlem

Samma som ovanstående, har en invite..

Edit:
Invites slut

Medlem

Hej,

Här kommer den betanyckel du reserverat till dig själv på FZ:

Q2VB6J4XBTVF

Vidare instruktioner:
Här kommer en nyckel som låter dig delta i helgens slutna Ghost Recon: Wildlands-beta. Gör så här:

– Gå till www.ghostrecon.com/beta och välj "Redeem my code now". Följ instruktionerna.
– Upp till tre vänner kan bjudas in till betan via den här adressen: www.ghostrecon.com/betaportal

Hoppas din upplevelse blir lyckad!

Vänliga hälsningar,
FZ-redaktionen

Medlem

Fan ingen som har en nyckel över eller? Missade utdelningen tack vare skitjobbet!

Medlem

Någon som spelade betan här ? har en fråga om man är 2 kompisar eller 3 i gruppen kan man stänga av 2 ai medlemmar i gruppen eller 1 om man är 3 vänner ?

Medlem

Så snabbt en kompiss joinar ditt party så förvinner ai medlemmarna helt och hållet


signatur

I got an offer you cant refuse!

1
Skriv svar