FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
editionblack
Titel Frågvis
Registrerad 2012-08-20
Inlägg 36

Som titeln säger, jag letar efter bra gratis co-op spel, vilken sort spelar ingen roll alls, bara det är kul så går det bra :D
Tack i förhand!
// Editionblack

WildThing
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 884

Och efter att vi rensat bort piratvalen så kan tråden fortsätta. Alien Swarm på steam är ju gratis. TF2 fick ju också ett coopläge förra veckan, men hur bra det är vågar jag inte säga.

Posuic
Titel Veteran
Registrerad 2008-09-09
Inlägg 787

Path Of Exile kommer bli F2P, i nuläget är det dock svårt att få en beta-key (de skickar ut random hela tiden men chansen att få är väldigt liten) om du inte lägger ut minst 10$ vilket det i sig helt klart var värt imo.

editionblack
Titel Frågvis
Registrerad 2012-08-20
Inlägg 36

Tf2 co-open har jag försökt testa, dock är väntetiden så lång att jag inte orkade vänta xd

LupX
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-12-18
Inlägg 190

editionblack skrev:
Tf2 co-open har jag försökt testa, dock är väntetiden så lång att jag inte orkade vänta xd

Jag gick in i den fällan också.. Om du letar själv efter en server i listan istället så är du inne i spelet på två röda :)

TheMaggot
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-11-25
Inlägg 71

Det finns ju många f2pmmo som man kan spela tillsammans! Dungeons and Dragons Online och DC Universe Online är ganska roliga imo! Sen finns Battleforge som är ett rts med kortlekselement. Mechwarrior 4 finns i gratisversion men har för mig det var ganska krångligt att fixa.

Parzec
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-03
Inlägg 2 421

Två F2P-spel med co-op jag kan komma på är Spiral Knights och Rusty Hearts.

Så finns ju alltid OpenTTD beroende på vad som faller i smaken.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 472 medlemmar online. 38 foruminlägg har postats idag.

FZ