Grattis Quake2-klan [+30] på 10-årsdagen!

Inaktiv
Grattis Quake2-klan [+30] på 10-årsdagen!

Vill bara slänga in en gratulation till oss själva i gubbklanen Old Knights of Tyr [+30]. Idag den 5 maj är det exakt 10 år sedan klanen officiellt bildades. Många av oss har inte givit upp ännu så vi lever vidare och har LAN emellanåt.
Just nu är det faktiskt flera av oss som spelar Quake2, Quake3 och även QuakeLive.

Nåja, hipp-hipp-hurrraaaa för oss envisa gubbar som spelar hellre än bra. Jag är stolt över mina kamrater i klanen!
8) :heart:


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Grattis grabbar!

Betyder detta att ni kommer ändra namnet till +40?

Inaktiv
Skrivet av Lord:

Grattis grabbar!

Betyder detta att ni kommer ändra namnet till +40?

Tackar så mycket. Något namnbyte på klanen är inte aktuellt. Skulle vi brytt oss om vår riktiga ålder skulle inte [+40] räcka långt heller. Många av oss är över 50 år, men det är ju det vi säger med vårt +30 ... vi säger bara inte hur mycket över 30 vi är !


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Medlem

Aha.. I see

Tycker det är kul att det finns lite äldre personer som spelar

Frag on!

Medlem

Ojoj, minns när jag läste om er i aftonbladet eller vilken tidning det nu var. Grattis på tioårsdagen pojkar!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Ero
Medlem

Grattis!

Trodde aldrig att man skulle nå till "den åldern", nu är man bara några ynka år i från. Ack och ve! ;D


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Grattis så jätte mycket!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Grattis gubbar Tiden flyger iväg och som någon tidigare nämde, trodde aldrig att man skulle närma sig den åldern men snart är man där och knackar på dörren till GUBBE!

Trevligare gibb sällskap får man leta länge efter! Hoppas ni fortsätter i minst 10 år till!!

Inaktiv
Skrivet av purri:

trodde aldrig att man skulle närma sig den åldern men snart är man där och knackar på dörren till GUBBE!

Mmmmmm, tänk då på att vi börjar knacka på dörren till dödsriket


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Quake2...... [+30]....... det klingar något vagt i demens dimman
Grattis till oss

Medlem

Grattis grattis "gamlingar".

Medlem

Grattis killar! När är nästa lan?

Medlem

Gratulationer till er på 10-årsdagen

/Jaws


signatur

gammal gejmer som spelat det mesta - been there, seen that and done that

Medlem

Grattis gubbar! (själv är man gammal nog att vara med, så jag är gubbe me!)

Inaktiv
Medlem

Oj här var det länge sedan man kikade in Grattis i efterskott säger jag då!


signatur

^Katten, idle extreme.

Inaktiv

huuuu måste du påminna oss om åldern oxå

Grattis på oss "gubbar"

Medlem
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]
Tackar så mycket. Något namnbyte på klanen är inte aktuellt. Skulle vi brytt oss om vår riktiga ålder skulle inte [+40] räcka långt heller. Många av oss är över 50 år, men det är ju det vi säger med vårt +30 ... vi säger bara inte hur mycket över 30 vi är !

Det var nog det mäktigaste jag läst på länge!! Oldtimers som lirar quake för fullt, tror inte det kan bli så mycket bättre!!

Och stort grattis, är härligt o se spelandet ta sig upp i de övre åldrarna också!

Edit:

Såg just att jag var ett år efter i tiden så grattis på kommande 11års dagen istället


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar