Medlem
GTA 6 Las Vegas

Tror allvarligt talat att "Värsta biltjuven 6" hinner komma innan "Halva Livet 3". Vart tror ni spelet kommer utspelas? Jag tippar på Las Vegas och att det mer blir ett tillägg till 5:an

PS, ursäkta min usla översättning av speltitlarna till svenska.


signatur

Det var detta...

Medlem

Jag hoppas att det blir någonstans där serien inte redan varit. Det känns lite som att GTA mest bara kör om samma ställen hela tiden. Visserligen kommer spelen ut så sällan att det inte är ett enormt problem på något sätt, men det vore ändå kul att se någonting som vi inte sett tidigare. Det vore rätt intressant att se vad Rockstar har att säga om Detroit, till exempel. Med tanke på hur situationen ser ut där finns det nog ganska gott om saker att väva ett spel kring, även om staden inte har samma "star power" som LA eller New York (eller Las Vegas, för den delen).

KoP
Medlem

Det logiska vore ett återbesök till Vice City i nästa GTA. Då dom nu roterat både Liberty city och San Andreas i GTA IV och GTA V.

Medlem

Det som KoP skriver känns som det mest logiska. Jag tror också på ett återbesök i Vice City innan vi (kanske) får se en helt ny stad.

Medlem

Min högsta önskan är ett återbesök till London.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

Det är alltid en helikopter med på GTA-posters :P.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av M_R_X5432:

Det är alltid en helikopter med på GTA-posters :P.

Annars är bilden helt underbar. Nedersta 3 är bäst!


signatur

I drank what?

Medlem

Dom kanske borde besöka London igen eller någon annan stad utanför staterna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Min högsta önskan är ett återbesök till London.

London vore väldigt trevligt och kanske inte helt dåligt gissat. Jag tror absolut inte på att Rockstar games kommer återgå till 80-tal eller 90-tal igen, eller bara ett tema, nästa spel blir nog nutid och London är en bra gissning, men förmodligen blir det USA igen då spelet ej kommer bli tråkigt när det bara är next gen, vilket kommer ge en massa nytt godis. jag gissar på minimala förändringar när det gäller stad och omgivning då GTA V har en väldigt rik och fantastisk plats.

hoppas iaf dom släpper rdr 2 innan gta 6..

Medlem

Jag vill se San Fransisco i slutet av 60talet/början av 70talet, vietnamveteraner, MC-gäng, hippies, regeringskonspirationer, sönderfallandet av hippie-drömmen och massa roliga backar och 70talsbilar, plus bra musik. Föga troligt dock, men det vore trevligt, och lite uppfriskande.

1
Skriv svar