Medlem
GTA IV EFLC

Hejsan FZ! Var inte helt hundra på vad jag skulle döpa tråden till , men såhär ligger det till iallafall :
Jag har tappat bort fodralet till mitt EFLC ( skiva & serial ) så jag undrar hur jag ska få tillgång till spelet. Jag kommer fortfarande ihåg mitt användarnamn & lösenord till Live om detta nu gynnar mig på något sätt.

Hjälp uppskattas verkligen!

//Cippe

Medlem
Skrivet av Cippe:

Hejsan FZ! Var inte helt hundra på vad jag skulle döpa tråden till , men såhär ligger det till iallafall :
Jag har tappat bort fodralet till mitt EFLC ( skiva & serial ) så jag undrar hur jag ska få tillgång till spelet. Jag kommer fortfarande ihåg mitt användarnamn & lösenord till Live om detta nu gynnar mig på något sätt.

Hjälp uppskattas verkligen!

//Cippe

Tyvärr så har du ingen användning av ditt Live konto för GTA4, om du inte spelar multiplayer så klart. Så vitt jag vet så sparar LIVE inte cd key info och är inget krav för att kunna spela GTA4 eller EFLC's SP del. "Enda" sättet för dig nu är att köpa ett nytt spel.

http://www.webhallen.com/spel/pc/107182-grand_theft_auto_iv-e...

Medlem

Tack så mycket för det svaret. Jag tittade först på Steam och då kostade det 29.99$ , så man vart ju inte direkt sugen på att köpa ett nytt. Men 79kr på Webhallen var ju inte så farligt..

1
Skriv svar