Medlem
Skrivet av Murken Gurka:
Skrivet av Alair:

Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.

MVH

Nej, det blir i morgon.

damn

Ish
Medlem

KOURNA kommer jag vara på iaf.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Friskyttarna hoppar in på Gandara imorgon.

Medlem
Skrivet av Alair:

Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.

MVH

klockan 21 på fredag är det game on


signatur

-Talyren

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Friskyttarna hoppar in på Gandara imorgon.

Låter lika bra som johnny cash-servern som jag först tänkt mig.
ses där! \o/


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem
Skrivet av Snapphane:
Skrivet av 73mpl4R:

Friskyttarna hoppar in på Gandara imorgon.

Låter lika bra som johnny cash-servern som jag först tänkt mig.
ses där! \o/

(*-*)/ \(*o*)

Medlem
Skrivet av Talyren:
Skrivet av Alair:

Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.

MVH

klockan 21 på fredag är det game on

Perfekt!

Medlem

Blev nervotad av guildet så det blir Desolation för mig & mitt guild.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Ish
Medlem

Det är beta. Spelar roll vart man är egentligen, jag kommer testa allt jag hinner med, inte sitta och chatta med FZ folk.
I'm cool like dat!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Blir väldigt fundersam nu, står att man är GARANTERAD beta access, men jag har f*n inte fått nåon key från webhallen fast jag köpte spelet för en vecka sen.
Någon som vet hur det ska funka med betan ikväll när man köpt och betalat?


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Medlem
Skrivet av NeoOhm:

Blir väldigt fundersam nu, står att man är GARANTERAD beta access, men jag har f*n inte fått nåon key från webhallen fast jag köpte spelet för en vecka sen.
Någon som vet hur det ska funka med betan ikväll när man köpt och betalat?

Webhallen skickar ut fodralet som innehåller en cd key som man reggar så var det iaf för mig

Medlem

Kommit in och lirat lite, men nu blev man disconnectad. Känns som stresstest det här, stämmer det?

Haft rätt hög ping också, annars flyter spelet riktigt bra.

Lvl 2 Norn warrior, nästan 3

Medlem

Japp det är ett stresstest.. många som inte alls verkar förstå det. Var bland annat någon jeppe på facebook som gnällde över att dom sålt alldeles för många betanycklar...
Jag kom in och skapade en karaktär.. längre än så kom jag inte Men jag väntar glatt på att få njuta lite av spelet. Lite tråkigt att guildwars1-servrarna också drabbas av det här, annars hade man haft något att göra medan man väntade.

Medlem

*suck* Kan inte logga in. Tur att jag har en nyckel till Krater Alphan

För övrigt finns det något nice svenskt guild? Som inte är hardcore dvs. Har inte spelat GW1 innan.

Medlem
Skrivet av artfuldodger:

Japp det är ett stresstest.. många som inte alls verkar förstå det. Var bland annat någon jeppe på facebook som gnällde över att dom sålt alldeles för många betanycklar...
Jag kom in och skapade en karaktär.. längre än så kom jag inte Men jag väntar glatt på att få njuta lite av spelet. Lite tråkigt att guildwars1-servrarna också drabbas av det här, annars hade man haft något att göra medan man väntade.

Aha, skönt och veta.

Moderator | Testpilot
Skrivet av NeoOhm:

Blir väldigt fundersam nu, står att man är GARANTERAD beta access, men jag har f*n inte fått nåon key från webhallen fast jag köpte spelet för en vecka sen.
Någon som vet hur det ska funka med betan ikväll när man köpt och betalat?

Well gällande pre purchase så får du ju koden i boxen av spelet. Jag fick en pre purchase box och allting som behövdes fanns där, om du beställde sen sådan så får du in kod på måndag.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag gillar vad jag har spelat.

Medlem

Tror ni det blir vipe mellan varje beta-tillfälle eller bara strax innan spelet släpps?
Saknar att spela min lvl 22 Ranger, hade jävligt kul sista dygnet (Fredagen vart inte mkt gjort på)


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Tror ni det blir vipe mellan varje beta-tillfälle eller bara strax innan spelet släpps?
Saknar att spela min lvl 22 Ranger, hade jävligt kul sista dygnet (Fredagen vart inte mkt gjort på)

enligt deras twitter så kommer det troligen göras en wipe mellan varje beta-tillfälle

https://twitter.com/#!/GuildWars2/status/196809288272982019

Ish
Medlem

Hopas man får testa Sylvari innan släppet.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

tror inte det kommer wipas efter alla beta events.. då kommer ju inget midlevel och highlevel content testas alls..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Arenanet skrev på sin twitter att dom kommer försöka få till ett beta event "roughly once a month" ... I for one can't wait!

Tips på tidfördriv? ;D


signatur

-Talyren

Medlem

Tja, diablo 3 kommer ju om två veckor dessutom är det midweek sale av bastion på steam.

Medlem
Skrivet av Talyren:

Arenanet skrev på sin twitter att dom kommer försöka få till ett beta event "roughly once a month" ... I for one can't wait!

Det ser jag fram emot. Missade nämligen beta helgen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Någon som har en update ang CE? Vad som kommer i, hur mycket den kommer att kosta och så vidare?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av shaitan:

tror inte det kommer wipas efter alla beta events.. då kommer ju inget midlevel och highlevel content testas alls..

Dom har iof en stängd beta för att testa det.

Medlem
Skrivet av conthox:

Någon som har en update ang CE? Vad som kommer i, hur mycket den kommer att kosta och så vidare?

tror du hittar allt på www.guildwars2.com .. kan nog även hitta på www.webhallen.se


signatur

-Talyren

Medlem

Kollade runt lite, men det är klart, det är väl inte så nära release så pris o dyl är spikat än.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har betalat 1290:- för CE på webhallen.
https://buy.guildwars2.com/collectors-edition där har du vad som följer med.

Skriv svar