Medlem

fattar inte vad der är folk gillar med detta spel, ser ju keff ut. Testade weekend betan men vart grymt besviken.

Medlem

whats not to like? Du kanske ska skaffa en annan hobby än att spela spel? Virka en halsduk eller nåt kanske är din melodi? Vem vet? men vad kan man förvänta sig av nån med "zero faith"?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

whats not to like? Du kanske ska skaffa en annan hobby än att spela spel? Virka en halsduk eller nåt kanske är din melodi? Vem vet? men vad kan man förvänta sig av nån med "zero faith"?

Jag tror många som prövar GW2 har orimligt höga förväntningar på spelet efter all hype och det kan jag till viss del förstå. Det är inte en revolution av MMO-genren utan snarare en evolution. Därmed inte sagt att det inte är bra, tvärtom. Jag ser ingen som helst anledning att spela något annat MMO än just Gw2 i dagsläget men ändå så faller det nog inte alla i smaken.

Medlem

Kunde logga in 20:04 igår och spelade tills dom stängde... fantastisk upplevelse, kändes otroligt fräscht jämför med de första spelen (Man kan ju faktiskt hoppa nu :'( )

Medlem

Provade elementalist för första gången (testade inga casters under bwe1), otroligt skoj.

Medlem
Skrivet av Woffen:

Provade elementalist för första gången (testade inga casters under bwe1), otroligt skoj.

Ska nog själv också testa elementalisten nästa event.
Polaren gillade skarpt den klassen.

Medlem

Ser så sjukt kul ut! Precis köpt spelet på deras webbsida och får därmed lira nästa betaweekend, längtar att få sätta klorna i det

Sylvari Male Ranger blir det när det släpps, kör nog en Charr Ranger på betan.


signatur

And that's the way the cookie crumbles!

Medlem

kom ihåg att det är bara pressen och fansen som har nämnt "revolutionerande".

så varför e ni besvikna om pressen har ljugit? tror ni verkligen på allt pressen skriver?
likadant när pressen skrev att "det är bekräftat att GW2 kommer till konsoler".
egentligen skulle de ta reda på mera om vilka möjligheter de har att utveckla spelet på konsoler.

Medlem
Skrivet av LeTigah:

kom ihåg att det är bara pressen och fansen som har nämnt "revolutionerande".

så varför e ni besvikna om pressen har ljugit? tror ni verkligen på allt pressen skriver?
likadant när pressen skrev att "det är bekräftat att GW2 kommer till konsoler".
egentligen skulle de ta reda på mera om vilka möjligheter de har att utveckla spelet på konsoler.

Spelet ÄR revolutionerande på sånt sätt att vi, spelarna, inte hindras för jämna att spela med våra vänner. ArenaNet har verkligen gjort allt rätt i detta spel, jag kan spela med vänner trots att jag är högre level, det finns flera storylines att utforska, det finns WvWvW, sPvP, jumping-puzzles, otroligt bra crafting och exploring. Världen är levande och dynamisk men det bästa är att ArenaNet har bättre kommunikation med sin spelarbas än andra stora utvecklare har idag.

Min hype byggde på spelvideos och artiklar om spelet. Allt som skrivs och allt ni sett existerar redan i spelet vilket betyder att hypen är väl befogad.

Har redan slängt mitt D3 i papperskorgen för jag vet nu hur välutvecklade spel ser ut.

Medlem

Gillade inte warrior eller guardian som melee, det kändes lite klumpigt i första betan. (Missade senaste stresstestet) Kan ha berott på lagg, men ett bättre flyt vore inte fel.

Resten av klasserna var dock helt underbara, spelet kan inte släppas snart nog!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hade grymt skoj med BW2(till den grad att min fru blev sur på mig att jag spelade hela tiden, annars brukar hon vara van att jag spelar en del ^^) Men stötte iaf på flera betabuggar (tex när jag i melee förstörde katapulter eller liknande så fastnade jag i spillrorna av vraket) & andra issues, så jag antar att det är nog några månader kvar till släpp fortfarande.

Spelar på Desolation Eu servern och vi är tydligen väldigt dominanta(fel matchade iaf) i WvW( , till den grad att vi under långa perioder hade samtliga keeps, torn, ja samtliga övertagbaraplatser på alla 4 kartorna, Det var inte kul för de vi mötte, men inte heller så skoj för oss då vi inte fick ett underhållande motstånd lördag-söndag när vi tagit allt. men det fanns pve att spela, kom upp i lvl 32 så jag hann testa lite Dungeons, tyvärr buggade servern för oss då så vi blev utkastade ur grottan en bit in, inrycket var att dungeons nog kommer vara rätt utmanande, iaf i en random grupp som inte vet vad de gör och inte kommunicerar muntligt.. =D


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Verkar som om CE har utgått, skall den ej säljas mer? Finns fortfarande kvar på deras hemsida, men finns inte i webbshoparna och enligt webhallens support skall dom inte få in den mer.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hur blir det egentligen med releasedatumet? Är det någon som hört vad det nya datumet kommer att bli?

Jag tror ju knappast dom tänker släppa spelet den 28e juni när dom inte har bekräftat något än


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur blir det egentligen med releasedatumet? Är det någon som hört vad det nya datumet kommer att bli?

Jag tror ju knappast dom tänker släppa spelet den 28e juni när dom inte har bekräftat något än

28e Juni var bara bullshit, det finns inget datum atm, men de har lovat att släppa det i år

själv tippar jag på hösten

Medlem
Skrivet av LeTigah:
Skrivet av Javas:

Hur blir det egentligen med releasedatumet? Är det någon som hört vad det nya datumet kommer att bli?

Jag tror ju knappast dom tänker släppa spelet den 28e juni när dom inte har bekräftat något än

28e Juni var bara bullshit, det finns inget datum atm, men de har lovat att släppa det i år

själv tippar jag på hösten

Asch, då blir det väl att spela Star Trek Online ett tag


signatur

Game long and prosper

Medlem

det blir ett nytt stress test den 27 juni (enligt deras officiella FB sida) för de som är intresserade :33

Ish
Medlem

27e är det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

27e är det.

lol ja det är sant, jag faila

Medlem

Ååååh stresstest! Även om det typ bara är ett dygn så längtar jag
Ser faktiskt främst fram emot att få fortsätta levla min cooking-profession. Vill göra fler blåbärskakor och jordgubbstårtor

Medlem

RIKTIGA release daten 8-28-12 :DDDDDDDDD
kolla på GW2 sidan på FB (den officiella)

Medlem

Satan att de släpper det så sent I augusti, det är samma jävla dag som första kurserna drar igång...

Medlem

Kan se framför mig hur Petter recenserar GW2 senare och ifrågasätter Endgame efter ha spelat igenom en starterzon

Här är iaf lite info om action efter nådd maxlevel


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Vym
Medlem

Tack för klippet toast!

Medlem

Jag vann en av betakoderna till helgen som kommer men dessvärre kommer jag inte kunna spela. Sååå om någon vill ha - skicka ett pm. Jag skrev i vinnartråden också men den är lite begravd i nyhetsflödet så jag vet inte om nån kommer se inlägget där.

Edit: Nyckeln tagen.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag vann en av betakoderna till helgen som kommer men dessvärre kommer jag inte kunna spela. Sååå om någon vill ha - skicka ett pm. Jag skrev i vinnartråden också men den är lite begravd i nyhetsflödet så jag vet inte om nån kommer se inlägget där.

De flesta som har den här tråden under bevakning har nog redan nyckel.. =D Hittar du ingen att ge den till så känner jag en snubbe som inte har, men som skulle vilja ha en! isf kan du messa den till mig så vidarebefodrar jag den till honom.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

De flesta som har den här tråden under bevakning har nog redan nyckel.. =D Hittar du ingen att ge den till så känner jag en snubbe som inte har, men som skulle vilja ha en! isf kan du messa den till mig så vidarebefodrar jag den till honom.

Det hade kommit ett PM så nyckeln är tagen. Såg detta nu när jag skulle editera min post hehe.


signatur
Medlem

När idag startar betan? Glodde på deras hemsida ,men jag kunde inte se något klockslag.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Skrivet av Zebulone:

När idag startar betan? Glodde på deras hemsida ,men jag kunde inte se något klockslag.

Enligt mailet från FZ så drar det igång vid 21 ikväll och håller på till 9 måndag morron.


signatur
Medlem

Kolla här för klockslag etc ^^ http://gw2status.com/


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Skriv svar