Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
Everchange skrev:
har mycket höga förväntningar på detta spel! Hoppas dock att dem patchar in dueller. Alltid roligt med lite vänskaplig fighting!
jon peters sa det i den senaste intevjun att det är något de skall titta på att eventuellt lägga till efter launch.
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
Om man tycker att GW2 ser för enkelt ut i många vids så visar denna på viss utmaning iaf:
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
Mmm fick brev från Webhallen idag! ^^
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 252
toast skrev:
Mmm fick brev från Webhallen idag! ^^
And..?
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
ja inget speciellt.. bara en vit låda med en röd drake på, med en sketen liten key i.. ^^

tror de gjorde bort sig lite, nån mer som fått sin förtidigt? inte för att det spelar nån roll.. men lite lustigt är det.
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740
Stttolpskott skrev:
Lite info om preordererbjudande där beta är inkluderat (Download).
Standard Edition
Guild Wars 2 incl. Beta Access
Digital Deluxe Edition
Guild Wars 2 Digital Deluxe Edition incl. Beta Access
Vi har startat ett samarbete med CDON kring dessa två produkter. Mao tänker ni ladda ner digitalt, kan jag rekommendera er att registrera er hos Friskyttarna, så får ni möjlighet till 50kr rabatt på spelen.
Information om hur ni går tillväga finns på vår sajt.
Glad påsk!
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-27
Inlägg 89
Tja vad jag läste på deras sida när jag beställde igår så stod det att man får precis det du fått.
Pre-purchase Standard Edition innehåller:
*DVD Fodral med omslag.
*Instruktioner för nerladdning samt aktivering.
*Serienyckel för att aktivera Beta tillgång, din in-game Hero's Band ring samt hela spelet.
Sitter och väntar på att mitt ex ska dimpa ner imorgon. Men nästa beta tillfälle är sista helgen denna månaden om jag förstått det rätt. Så man kan ju sitta där och titta på sin serienyckel och vänta.
toast skrev:
ja inget speciellt.. bara en vit låda med en röd drake på, med en sketen liten key i.. ^^
tror de gjorde bort sig lite, nån mer som fått sin förtidigt? inte för att det spelar nån roll.. men lite lustigt är det.
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
eak skrev:
Tja vad jag läste på deras sida när jag beställde igår så stod det att man får precis det du fått.
Pre-purchase Standard Edition innehåller:
*DVD Fodral med omslag.
*Instruktioner för nerladdning samt aktivering.
*Serienyckel för att aktivera Beta tillgång, din in-game Hero's Band ring samt hela spelet.
Sitter och väntar på att mitt ex ska dimpa ner imorgon. Men nästa beta tillfälle är sista helgen denna månaden om jag förstått det rätt. Så man kan ju sitta där och titta på sin serienyckel och vänta.
Precis.. Inget plus att man hade nyckeln tidigt, var bara konstigt att den kom i posten innan det datum det skulle gå att Boka.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 921
Det här nog första gången jag är riktigt intresserad av ett MMORPG. Det ser fantastiskt roligt ut och här har ni en total nybörjare som kommer att försöka ta sig in i och förstå ett MMO.
En fråga dock, spelar valet av ras in på hur bra en karaktär kommer vara på sin specialitet? T.ex, det står att Asura är genier med mycket teknik, så blir deras Ranger annorlunda, eller sämre än mot en Sylvari som ser ut att vara som gjord för klassen Ranger?
Asura och Sylvari är det två intressantaste raserna för min del, så det lär nog bli någon av dem att börja med
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
Jozo skrev:
Det här nog första gången jag är riktigt intresserad av ett MMORPG. Det ser fantastiskt roligt ut och här har ni en total nybörjare som kommer att försöka ta sig in i och förstå ett MMO.
En fråga dock, spelar valet av ras in på hur bra en karaktär kommer vara på sin specialitet? T.ex, det står att Asura är genier med mycket teknik, så blir deras Ranger annorlunda, eller sämre än mot en Sylvari som ser ut att vara som gjord för klassen Ranger?
Asura och Sylvari är det två intressantaste raserna för min del, så det lär nog bli någon av dem att börja med

Raserna har specifika skills, tex har Asura nån typ av Golem skill och norns har Shapeshifting, med mera, Men Arena.Net har sagt att Ras-skillsen inte kommer vara obalanserade och så mäktiga att de kommer styra valet av karaktärer på ett negativt sätt, så ingen ras lär vara bättre än någon annan, utan det är mer en fantasirik skillKrydda som kompletterar var ras...
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 921
toast skrev:
Jozo skrev:

Raserna har specifika skills, tex har Asura nån typ av Golem skill och norns har Shapeshifting, med mera, Men Arena.Net har sagt att Ras-skillsen inte kommer vara obalanserade och så mäktiga att de kommer styra valet av karaktärer på ett negativt sätt, så ingen ras lär vara bättre än någon annan, utan det är mer en fantasirik skillKrydda som kompletterar var ras...
Skönt att höra så att man inte råkar välja "fel" klass för rasen man vill spela som
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-27
Inlägg 89
Jag sitter här med min serial men begriper mig inte på registrerings delen. Den frågar om jag har Guild wars konto eller ej. Men pratar den då om mitt NC Soft konto?
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
eak skrev:
Jag sitter här med min serial men begriper mig inte på registrerings delen. Den frågar om jag har Guild wars konto eller ej. Men pratar den då om mitt NC Soft konto?
näe Mailen du loggar in på guild wars 1 med, om du spelar det spelet!
För att man ska kunna få hall of monuments grejerna etc om man har sånna poäng eller tänker skaffa..
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740
Vi har fortfarande kvar rabattkoder (50kr) för Guild Wars 2 pre-purchase digital standard och deluxe editions. Mer info hittar ni på friskyttarnas hemsida.
Titel Intresserad
Registrerad 2006-11-11
Inlägg 90
Titel Frågvis
Registrerad 2011-04-13
Inlägg 13
Har det pratats nåt om nån "svensk-server" ännu nånstans?
Titel Veteran
Registrerad 2002-09-17
Inlägg 1 025
silencer skrev:
Har det pratats nåt om nån "svensk-server" ännu nånstans?
nja inte direkt... det är väl sånt man märker efter ett tag kanske.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 866
Talyren skrev:
Tackar, får länka till guild forumet så cheferna får göra sitt val.
Titel Frågvis
Registrerad 2006-05-16
Inlägg 23
Vore iaf kul att veta var nån eller några guilder tänker lira. Om så bara nu över helgen då det är Beta.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-27
Inlägg 89
Jag undrar också vart folk tänker spela.
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 373
haha "Ruins of Sur Mia" känns lockande, men ska diskutera det med guildet först ^^
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 252
Tycker det har väldigt mycket negativt om GW2 av alla som testat betan.. Börjar bli orolig.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-27
Inlägg 89
Jag räknar med att det ko9nmmer vara ett pvp spel med magier och tuffa grejjher och inte tretusenb knaoppar att binda och jobba sihg med. Så jag kommer säkert bli nöjd.
Om det inte är aions grafikmotor i ett nytt spel bara för då är det döden.
Titel Frågvis
Registrerad 2012-04-25
Inlägg 34
Ish skrev:
Tycker det har väldigt mycket negativt om GW2 av alla som testat betan.. Börjar bli orolig.
Var har du läst det negativa?
Titel Frågvis
Registrerad 2006-05-16
Inlägg 23
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740
Snapphane skrev:
Vore iaf kul att veta var nån eller några guilder tänker lira. Om så bara nu över helgen då det är Beta.
När det gäller Friskyttarna, så avvaktar vi lite och försöker överblicka situationen. Sedan kommer vi att välja en server som ser ut att erbjuda en hälsosam mix av olika nationaliteter.
Titel Frågvis
Registrerad 2011-03-29
Inlägg 30
Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.
MVH
Titel Frågvis
Registrerad 2012-04-25
Inlägg 34
Alair skrev:
Hej allesammans har lite funderingar om helgens beta i meilet jag fick så står Friday, April 27, at noon PDT (GMT -7), är det så bra som jag torr då att den börjar i sverige på torsdagen, eller tänker jag åt fel håll? e lite halvkass med tidzonerna.
MVH
Nej, det blir i morgon.