Medlem
Guild Wars

Tänkte spela lite Guild Wars i birst på andra spel. Någon som är sugen att hänga på? Köpte spelet vid release men spelade bara någon månad. Tänkte ge det en chans. Spela från början, läsa questen och njuta av spelet, inte rusha igenom allt för att bli max lvl direkt. Är en nattuggla btw så kommer spela mest på natten.

Ish
Medlem

Skulle gärna hänga på men jag har glömt vart enda lösen och användarnamn etc, och supporten var inte till mycket hjälp heller.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Skulle gärna hänga på men jag har glömt vart enda lösen och användarnamn etc, och supporten var inte till mycket hjälp heller.

Hade samma problem. Men reseta lösenordet till din mail går snabbt (gjorde det när klienten var installerad). Sen loggar man in med sin email. De hade ju dock lagt till nån Secret Question om vad nån av en chars på kontot heter. Mirakulöst kom jag ihåg min.

Medlem

Kommer man inte ihåg en char så vill dom ha uppgifter när du köpt spelet och kortuppgifter.

Men håller med deras support är sunk


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

jag skulle kunna tänka mig att börja lira lite igen, har alla expansioner och har några gubbar kvar att klara alla kampanjer med.

Medlem

Vilken tid spelar du i så fall, och nattsuddar du mitt i veckan också?

Jag har varit med sen betan, men alltid kommit på villovägar (andra spel har lockat) och aldrig klarat någon av kampanjerna

Medlem

Det är allt ifrån nu, till 6-7 på morgonen hela veckan. Spelat själv nu till lvl 10. Jag gillar spelet, men alla andra verkar se det som ett singel player spel eller bara vill bli boostade av folk med den bästa gearen. Och att ta sig igenom allt med bara henchmens var inte allt för lätt.

Medlem

adda Kraver Joeil om ni vill lira. Men jag lirar inte jätte ofta, men jag kommer in då och då

1
Skriv svar