Titel Stammis
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 515
Hej alla!
Undrar var alla svenskarna kommer att spela och om servrarna heter samma som på betan vilken server spelade ni på och kommer ni fortsätta spela där?
Själv spela jag på Blacktide och vilken server jag tar vid releasen beror på var alla svenskar kommer att finnas
Titel Proffs
Registrerad 2009-11-02
Inlägg 1 434
Tja, jag ska fortsätta på serven jag spelade på betan, Far Shiverpeaks.
Läste kommentarer på en artikel här på FZ och det verkar som att majoriteten av nordiska spelare kommer spela där
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996
Far Shiverpeaks har många från Norden.
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-08
Inlägg 330
Jag och en kompis ska spela på Far Shiverpeaks. SweClockers guild håller väl till där också? Vet inte riktigt hur spelet fungerar, har aldrig spelat något MMO tidigare
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 709
jesterhead skrev:
Jag och en kompis ska spela på Far Shiverpeaks. SweClockers guild håller väl till där också? Vet inte riktigt hur spelet fungerar, har aldrig spelat något MMO tidigare
Då får vi hoppas att GW öppnar ögonen på dig för MMOs ^^
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-15
Inlägg 369
Blir väl att sätta ner flaggan på Far Shieverpeaks
Hade riktigt skoj på sista betatestet så får bli ett köp!
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 297
Lär hålla till på Far shiverspeak också. Ska sätta upp guild där. Har redan en Mumble server till spelet släpps
Titel Stammis
Registrerad 2011-08-21
Inlägg 466
Körde också på Far Shiverpeaks i betan, blir väl där, har för mig det var på gw2sverige.se som det stod den servern.
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 515
Låter bra, då är det Far Shiverspeak som gäller då kanske
Titel Nykomling
Registrerad 2012-04-12
Inlägg 8
Far Shiverpeaks är inofficiell Scandinavian/Dutch server.
Flera stora Norska, Danska och Svenska guilds har slagit sig ner där. Däribland TNA (en allians för WvW).
Förutom Far Shiverpeaks kommer Gandara ha en rätt stor nordisk population. Så om du tycker att FS verkar för full kan ni slå er ner där, för att fortfarande få spela med svenskar
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-04
Inlägg 740
Friskyttarna kommer att finnas på Gandara. Förvisso är vi ganska många, och enligt http://www.gw2guilds.org/guilds/eu/gandara kommer det att finnas ytterligare några andra Svenska/Skandinaviska gillen. Men vi är i klar minoritet.
Gandara är inofficiell Engelsk server och består av en underbar aktiv mix av olika EU nationaliteter, vilket var anledningen till att vi valde att göra det till vårt permanenta hem efter att ha spelat där i alla betas.